AndroidHealthClinic

Bodybuilders gezocht voor tv programma! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
28 okt 2015
Berichten
4
Waardering
0
Lengte
1m70
Massa
60kg
Vetpercentage
17%
Sportieve bodybuilders gezocht voor het programma Hoeveel ben je waard? – SBS6

Voor een nieuw seizoen zijn wij opzoek naar sportieve en gepassioneerde bodybuilders die willen laten zien dat een mooi lijf niet alleen veel trainingsuren kost maar dat er ook geld gaat zitten in voeding, lifestyle en/of wedstrijden. En daar zouden wij graag aandacht aan willen besteden!

In het programma Hoeveel ben je waard? gaat presentator Viktor Brand in gesprek met mensen over geld. Uit ervaring weten we dat Nederlanders niet graag over geld praten, en dat is nu juist ook waarom we dit programma maken.

Dus ben jij die bodybuilder en wil je anderen inspireren met jouw manier van leven? Wil je meer geld kunnen steken in dat wat je écht belangrijk vindt? In een dag stellen we orde op zaken en krijg jij antwoord op die ene vraag die bijna niemand durft te stellen… Hoeveel ben je waard?

Ben jij de bodybuilder die graag wil meewerken? Of wil je meer informatie?

Mail of bel ons dan: hoeveelbenjewaard@talpa.tv of 035-5333209
 
Wat levert het op?
 
zo duur is chocomel nou ook weer niet
 
Beste Pillz,

Dat kan ik je uitleggen, kan ik je een PB sturen?

Groet,

Redactie Hoeveel ben je waard?

We hebben hier een open cultuur. Graag in het publiekelijke topic delen. Verder weten we uit ervaring dat Pillz het anders zal delen met de rest.
 
Nou Pillz, wat levert het op? Wat ben jij waard? Of wat is de gemiddelde DBBer waard?
 
je moet mij wel taggen Vonk anders zie ik je post niet ;)

hier:

Hi Pillz..
Dank voor je reactie op ons bericht...
De opnames duren ongeveer 1 dag waarvoor je uiteraard een mooie vergoeding ontvangt voor je tijd en medewerking.
In het programma komt een team financieel experts kijken hoeveel je waard bent als je al je bezittingen (auto, huis, spaargeld etc) en je schulden (leningen, studieschuld, etc) met elkaar verrekend.
Kan ik je anders even bellen voor wat meer uitleg?
groetjes,
Marlous
Redactie Hoeveel Ben Je Waard
 
Foto's van Marlous pleaze :rocknana:
 
Hahaha volgens oma een miljoentje :cool:
 
je moet mij wel taggen Vonk anders zie ik je post niet ;)

hier:

Hi Pillz..
Dank voor je reactie op ons bericht...
De opnames duren ongeveer 1 dag waarvoor je uiteraard een mooie vergoeding ontvangt voor je tijd en medewerking.
In het programma komt een team financieel experts kijken hoeveel je waard bent als je al je bezittingen (auto, huis, spaargeld etc) en je schulden (leningen, studieschuld, etc) met elkaar verrekend.
Kan ik je anders even bellen voor wat meer uitleg?
groetjes,
Marlous
Redactie Hoeveel Ben Je Waard

Als je vraagt hoeveel je krijgt en het antwoord is een mooie vergoeding dan denk ik niet dat het veel zal zijn. Anders wordt er wel een bedrag genoemd.
 
De vergoeding zal ook wel afhangen van hoeveel je waard bent. Als blijkt dat je niks waard bent ook geen vergoeding lijkt me zo.
 
Ik denk eigenlijk niet het onderwerk AAS aan bod zal komen, Pillz : moet je doen! Kan je eindelijk een kitje HGH halen! :D
 
Beste mensen,
Fijn dat jullie zo meedenken.....maar we zijn nog altijd op zoek dus hopelijk is er iemand te vinden die deze uitdaging aan durft!

Het is absoluut niet de bedoeling de sport in kwaad daglicht te zetten; helemaal niet wat mij betreft!
We willen een eerlijk, leuk & positief portret maken; wat er allemaal bij komt kijken, in uren, energie, voeding en de daarbij behorende kosten als je veel aan bodybuilden doet.
We zoeken niet ineens hier iemand met schulden; we doen met meerdere mensen redactie en iedereen heeft nu eenmaal zijn eigen manier om een oproepje te plaatsen.
Thats all! :-)

Geïnteresseerden kunnen mij een pm sturen..ik geef graag meer info!
 
Zet nou gewoon hier neer wat die "mooie vergoeding" is, dan weet je ook meteen of er gegadigden zijn ja of nee.

Jij vervelend om de hete brij heen draaiend mokkeltje :dunno:
 
Marlous, ik doe wel mee als ik met jou op date mag. Deze edetective heeft jou al gevonden <3
 
Back
Naar boven