MuscleMeat

Bodybuilders gezocht voor voorstelling (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
21 dec 2017
Berichten
2
Waardering
0
Hi bodybuilders!

Voor de grote oudejaarsvoorstelling 'We Vieren Het Toch' in TivoliVredenburg (Utrecht) ben ik op zoek naar een mannelijke en een vrouwelijke bodybuilder. Voor deze show nodigt Spinvis altijd een aantal gasten uit om samen met hem het afgelopen jaar te vieren. Dit jaar is het thema man/vrouw.

Bodybuilders zijn daarom erg interessant, want veel spieren wordt vaak gezien als 'mannelijk', terwijl: gaat het daar wel om?
We horen heel graag meer over de keuze om te gaan bodybuilden, en wat voor effect dat op je lichaam heeft.
Je hoeft geen professional te zijn, maar het is wel belangrijk dat je momenteel in shape bent, en het leuk vindt om je lichaam te laten zien.
De voorstelling vindt plaats op 30 december.

Ik hoor het graag als je geïnteresseerd bent!

Groet,
Naomi
 
Wat voor vergoeding is er voorzien ?
 
Soort van freakshow dus?
 
Beetje gek dat jullie nu nog iemand zoeken voor over 8 dagen al.. succes.
 
Wat een vreemde oproep.

Dus jullie zoeken een BB'er die bovendien nog eens vlot in staat is om te praten voor een groep mensen. Een degelijke voorbereiding over wat inhoudelijk besproken dient te worden lijkt me dan wel aangewezen.

Uit hoeveel mensen bestaat het publiek dan? 10, 20, 100, ...? Hebben deze mensen een binding met de sport of komen ze enkel om gezellig te kijken naar 'de freak'?

Welke vergoeding staat hier trouwens tegenover? Of moet de BB'er in kwestie maar voldoening halen uit het feit dat hij zijn lichaam kan showen?
 
Wel weer eens iets anders dan g4p. :D
 
Laatste keer gezien toen ze haar berichtje plaatste. The plot thickens...
 
terwijl ''gaat het daar wel om'' ??

Oh dit klinkt goed!

Lekker daar heen gaan voor 0,0 vergoeding om jezelf weer lekker voor lul te laten zetten voor een grote groep mensen die het allemaal beter weten.

Gaat het ook over anabolen steroïden ?? Misschien kunt u ons allen vertellen hoe slecht deze wel niet zijn.
 
oo, Spinvis is toch wel een eindbaas ,

voor ik vergeet , bagagedrager en smalfilm (het noodlot is een raadsel en het gaat als volgt , het kost je niks en toch altijd prijs)zijn echte pareltjes

als ik in vorm was geweest had ik graag meegedaan :treuren:
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven