MuscleMeat

Bodybuilders in Afghanistan (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

69466r.png
 
yeah right Zonder de juiste financiële middelen, supplementen en trainingsmateriaal krijg je echt niet zo'n fysiek
 
Haha gaat lekker chaotisch daar allemaal..

"I support him with 15 eggs a day" :D
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
yeah right Zonder de juiste financiële middelen, supplementen en trainingsmateriaal krijg je echt niet zo'n fysiek
Dat zie je zo, jij spreekt uit ervaring.
 
Alle afghanen zitten aan de aas daar, whey en andere supps zijn ook goedkoop.
Maat van mij gaat altijd op vakantie daar en neemt dan wat leuke goodies mee :)
 
luiser maar naar joranr, die heeft er wel kijk op
 
@joranr
1,64cm met 65kg (erg dunne benen) en een laag vet % is niet een heel indrukwekkende fysiek! Het is natuurlijk te halen, zelfs zonder supps.

Later in de video zie je inderdaad dat ze meer supplementen nemen, maar ze hebben al moeite met het betalen van 15 eieren per dag.

Er staat:
Zonder de juiste financiële middelen, supplementen en trainingsmateriaal strijden ze voor het kampioenschap.

Ik zeg niet dat ze niets hebben, ze hebben onvoldoende en niet de juiste middelen.

@Killy
Op vakantie naar Afghanistan!! Vergeet niet dat de gemiddelde Afgaan 53 euro per maand verdient. Dus zelfs als aas en sups daar 4x zo goedkoop zijn, is het voor het gemiddelde afgaan relatief nog erg duur.

Als je de gehele documentaire ziet, zie hij dat Hamid smeekt om 2 dollar per dag van de federatie, omdat zijn sponsor hem nu nog maar 5 eieren per dag geeft ipv 15 eieren.


---
Anyway, dacht dat het interessant zou zijn om te delen.
 
Laatst bewerkt:
Is het ook bro, toen ik ik stuk had bekeken heb ik hem op laten staan - mooie docu!
 
Interessante documentaire idd :)
 
Alles is daar gewoon te koop.
In Khandahar en Tarin Kowt word alles verkocht onder de Amerikaanse Dollar en zijn Amerikaanse producten.
 
Bedankt zocht deze al.
 
Wat een k*t land zeg.
 
Back
Naar boven