AndroidHealthClinic

Bodybuilders in de gevangenis

Bezoekers in dit topic

Het aantal fysiek grote jongens in de gevangenis valt wel mee. Het is toch meer het stereotype van grote, gevaarlijke, enge mannen, dat heerst bij mensen. Maar in werkelijkheid lopen alleen bij Prison Break grote buffels.
 
Het aantal fysiek grote jongens in de gevangenis valt wel mee. Het is toch meer het stereotype van grote, gevaarlijke, enge mannen, dat heerst bij mensen. Maar in werkelijkheid lopen alleen bij Prison Break grote buffels.
kijk eens naar national geo...america's hardest prisons er lopen echt wel giganten bij hoor,naturel betwijfel ik ten zeerste:rolleyes:
 
kijk eens naar national geo...america's hardest prisons er lopen echt wel giganten bij hoor,naturel betwijfel ik ten zeerste:rolleyes:

idd zitten echt gevaarlijke gasten bij wie behandelt word als een beest word een beest?
 
Zonder de juiste voeding kun je niet aan zo'n fysiek komen, je zult daarbij ook flink moeten bulken de hele dag door.Dus hoe die gasten in die bajes er zo uit kunnen zien is mij ook een raadsel. Spullen naar binnen smokkelen? dat zal een paar keer goed gaan totdat het wel wordt onderschept en de ontvanger voor een paar maanden de isoleercel ingaat.

Denk ook alleen dat het gebruik maken van trainingapparatuur/gewichten voorbehouden is aan de Big Guys. De tijd is beperkt en die tijd willen ze benutten om ff te beesten, iemand anders die ook even wat wil gaan trainen wordt schat ik zo in gewoon weggemept.
 
Ze zullen echt niet allemaal AAS gebruiken hoor. Die gasten zijn van nature grote vreters en zijn veel sneller geneigd vet en spier aan te maken. En laten we niet vergeten dat negers genetisch beter in elkaar zitten.

Hoe vaak zie je wel niet dikke huisvrouwen die "niet veel eten"? Mensen onderschatten vaak hoeveel ze eten, bodybuilders zijn de enige mensen die eten als ze geen honger hebben. De rest die propt zich automatisch al vol, als je daarbij ook nog traint wordt je echt wel snel buff. Al die vetzakken die je over straat ziet lopen zouden stuk voor stuk allemaal monsters worden als ze zo door blijven eten en heel veel gaan trainen. En dat is nou precies wat je doet in een gevangenis in Amerika omdat je je dood verveelt.
 
Als je geld hebt heb je het best goed in je cel.
Je kan eten op je cel hebben liggen, wel niets dat je nog moet bereiden.
Verder is er aan drugs en aas een overvloed ginder, wel allemaal hoog boven hun prijs.

toch hier in het belgische
 
Als je geld hebt heb je het best goed in je cel.
Je kan eten op je cel hebben liggen, wel niets dat je nog moet bereiden.
Verder is er aan drugs en aas een overvloed ginder, wel allemaal hoog boven hun prijs.

toch hier in het belgische
ik meende te weten dat ze in belgische gevangenissen geen fitnesstoestellen hebben op de luchtplaats,zoals ze dat in amerika wel hebben,hier is het enkel zelf wat oefeningen doen zonder gewichten,dan denk ik dat AAS niet veel invloed heeft op het lichaam,als je enkel kan pompen,sit ups,optrekken...???
 
Omdat gevangenen de hele dag geen ruk uitvoeren, elke dag kunnen trainen en eten wat ze willen en aan as kunnen komen.

Waarom vraag je jezelf dat eigenlijk af? Ambities om bajesklant te worden?
 
kijk eens naar national geo...america's hardest prisons er lopen echt wel giganten bij hoor,naturel betwijfel ik ten zeerste:rolleyes:

Heb dat ook gezien, maar die buffels ontbraken. Wat ik zag waren mannen met een pens en overal wat voller. Als je overal wat voller bent heb je het denk toch makkelijker als dat je een skinny ectotje bent.
Heb er niet 1 gezien met een indrukwekkend fysiek en heb iets van 3 afleveringen gezien.
 
Heb dat ook gezien, maar die buffels ontbraken. Wat ik zag waren mannen met een pens en overal wat voller. Als je overal wat voller bent heb je het denk toch makkelijker als dat je een skinny ectotje bent.
Heb er niet 1 gezien met een indrukwekkend fysiek en heb iets van 3 afleveringen gezien.
heb je die aflevering niet gezien waar ze zelf elk jaar een wedstrijd houden van sterkste man in....gevangenis,bench press en squat,ze hadden daar een volledige gym met alles erop en eraan,daar zaten echt wel een paar zwarte buffels bij :D
 
Mijne maat heeft 6m vastgezeten en hij vertelde dat het er toch zo ne luxe ni was hoor. 1X om de 2 weken mocht hij fitnessen en voor de rest zat hij met 3 man in een cel en daar kon je ook niks doen. En hij mocht 3 x per dag eten wat er op de kaart stond en 1uur per dag gaan wandelen. Hij was daar toch serieus afgegaan hoor ( in spieren he). Veel breje manne zaten daar niet en die dat gespierd zijn zaten daar nog niet lang! Da is hier niet zoals in america hoor
 
ik meende te weten dat ze in belgische gevangenissen geen fitnesstoestellen hebben op de luchtplaats,zoals ze dat in amerika wel hebben,hier is het enkel zelf wat oefeningen doen zonder gewichten,dan denk ik dat AAS niet veel invloed heeft op het lichaam,als je enkel kan pompen,sit ups,optrekken...???

Ik weet niet of het overal hetzelfde is, maar er zijn zeker gevangennissen die en gymruimte hebben.
Gewoonlijk is deze wel niet voor iedereen weggelegd.
Na een x aantal termijn kom je in aanmerking en als je veel problemen maakt of agressie vertoond kan je het ook vergeten.
Maar op open luchtplaats in het inderdaad niet.
 
Back
Naar boven