MuscleMeat

Bodybuilders in de gevangenis (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

daarom werd mn ex na een tijdje zo gespierd :|
 
Volgens betrouwbare bronnen heeft whey een positieve uitwerking op de smaak van je zaad :D. Ik zou er dus nog één nemen voordat je gaat proeven!
 
Een hele tren-ace kuur in je reet meesmokkelen met optreknaalden erbij lijkt me wel moeilijk.
 
Omdat de 3 belangrijkste factoren aanwezig zijn: Compounds eten en veel rust:P
 
Zal vast een logische verklaring voor mij. Help me out.

Hoe komen die inmates zo buffed?
Voeding is toch belangrijk en ik denk niet dat ze daar flink van de powerbars kunnen snaaien. Puur trainen en rust daar doe je het toch niet mee?
:)

nee, met alleen trainen en voeding lukt het buiten de gevangenis nog niet voor velen.Ik denk dat er veel gebruikt word.
 
Ik heb hier ook ooit een topic over gestart en sindsdien nog wat verder over nagedacht.

In een reportage op natgeo zie je 1 van de strengst bewaakte gevangenissen van amerika met enorm sterke controles. Heel de gevangenis loopt daar vol buffels, en ik dacht in het begin ook hoe kan dit.

AAS valt daar af, daar is te strenge bewaking voor, orals zou eventueel nog kunnen hoewel daar nergens iets over gezegd werd itt andere soorten drugs. En alleen al voor de spectakelwaarde van het programma zou er volgens mij dan zeker bij worden gezegd dat er ook anabolen worden onderschept.

De factor die het hem gewoon allemaal doet is TIJD. Als je in de gevangenis vliegt in Amerika voor een redelijk serieus vergrijp zit je algauw minimaal 5jaar vast, velen van hen hadden zelfs levenslang. Als je niets anders te doen hebt dan trainen, rusten en eten kopen met je loon dat je verdient met je job in de gevangenis, kun je op 5 jaar, zelfs zonder voedingsschema een heel eind komen. Laat staan op 10 of 15 jaar.

Lijkt me niet, zonder goede/voldoende voeding kun je amper wat opbouwen, komt bij dat je niet elke dag kunt trainen want je moet wel rusten. Natuurlijk kun je dan aas nemen voor sneller herstel.
 
Ik heb hier ook ooit een topic over gestart en sindsdien nog wat verder over nagedacht.

In een reportage op natgeo zie je 1 van de strengst bewaakte gevangenissen van amerika met enorm sterke controles. Heel de gevangenis loopt daar vol buffels, en ik dacht in het begin ook hoe kan dit.

AAS valt daar af, daar is te strenge bewaking voor, orals zou eventueel nog kunnen hoewel daar nergens iets over gezegd werd itt andere soorten drugs. En alleen al voor de spectakelwaarde van het programma zou er volgens mij dan zeker bij worden gezegd dat er ook anabolen worden onderschept.

De factor die het hem gewoon allemaal doet is TIJD. Als je in de gevangenis vliegt in Amerika voor een redelijk serieus vergrijp zit je algauw minimaal 5jaar vast, velen van hen hadden zelfs levenslang. Als je niets anders te doen hebt dan trainen, rusten en eten kopen met je loon dat je verdient met je job in de gevangenis, kun je op 5 jaar, zelfs zonder voedingsschema een heel eind komen. Laat staan op 10 of 15 jaar.

:roflol:
 
Hij bedoelt, zonder voedingsschemakun je best een heel eind komen, zonder tijden.
Wel gewoon 6 a 7 maaltijden per dag, maar niet een heel strak schema.
 
Het is een stereotype.
 
misschien moet je het van de andere kant bekijken.
die buffe kerels in jail zitten daar omdat ze door de roidrage mensen kapot geslagen hebben.
Dus ze waren voordat ze in de gevangenis belandde al buff
 
misschien moet je het van de andere kant bekijken.
die buffe kerels in jail zitten daar omdat ze door de roidrage mensen kapot geslagen hebben.
Dus ze waren voordat ze in de gevangenis belandde al buff

juist niet, dat is het probleem tegenwoordig juist... dat die criminelen eruit komen en nog veel groter en sterker zijn dan ooit tevoren
 

Wat lach je, mijn neef traint nu 3 jaar op zijn eigen manier zonder voedingsschema of wat dan ook en tilt het meeste in de gym en heeft de beste fysiek ..

Dus is gewoon haalbaar, ligt gewoon ook aan genen .. die negers zijn allemaal monsters trainen of niet trainen
 
tja wat moet je anders doen met je tijd dan trainen, een plek waar al de badboy's zitten zal ook wel makkelijk aas en drugs te vinden zijn.
Zal ook wel met onderlingen strijd te maken hebben tegen een gast die buffer is zal je minder geneigd zijn hem iets in de weg te leggen, de wet van de sterkste.
 
Back
Naar boven