MuscleMeat

Bodybuilders voor fotoserie

Bezoekers in dit topic

Sher

Novice
Lid geworden
10 feb 2013
Berichten
28
Waardering
2
Lengte
1m77
Voor een project (deels school, deels persoonlijk) rond "human body" werk ik 2 concepten uit. Waarvan een - probably te verwachten - echte bodybuilding is. Het zou gaan om een reeks waarbij ik zowel mannelijke als vrouwelijke geïnteresseerden zoek. De meeste shoots zullen doorgaan op locatie/studio in Antwerpen.

Wat zit erin: ik kan helaas niemand vergoeden aangezien ik studente ben, maar je krijgt zowiezo tussen 5 tot 15 afgewerkte foto's die je voor personal use kan gebruiken. En eeuwigdurende dankbaarheid/liefde (platonisch, yup. Voor er de volgende reeks dubbelzinnigheden langskomen;) )


Mocht je interesse hebben, dan kan er altijd hier via comment of pm contact opgenomen worden.

Dank bij voorbaat!
 
Laatst bewerkt:
Voor een project (deels school, deels persoonlijk) rond "human body" werk ik 2 concepten uit. Waarvan een - probably te verwachten - echte bodybuilding is. Het zou gaan om een reeks waarbij ik zowel mannelijke als vrouwelijke geïnteresseerden zoek. De meeste shoots zullen doorgaan op locatie/studio in Antwerpen.

Wat zit erin: ik kan helaas niemand vergoeden aangezien ik studente ben, maar je krijgt zowiezo tussen 5 tot 15 afgewerkte foto's die je voor personal use kan gebruiken. En eeuwigdurende dankbaarheid/liefde ;)
Enkele voorbeelden van mijn werk kan je wel hier vinden: Laura Sheridan.

Mocht je interesse hebben, dan kan er altijd hier via comment of pm contact opgenomen worden of rechtstreeks op misslaurasheridan -at- gmail.com

Dank bij voorbaat!
Kun je wat specifieker zijn? :eyebrow:
 
Let op met je naam hier te vermelden:p
 
Haha, is niet men echte naam hoor ;)
Eeuwigdurende liefde is vooral platonisch, sorry guys :D haha
 
Hahah. Benieuwd naar wat er nog allemaal uit bus komt dan :p Ik ben naast fotograaf ook nogal geek dus het is niet dat ik zelf een leek ben (om even snel de vooroordelen omdat ik dame ben even buiten te shotten).

Anyway back ontopic shall we?
 
Is het naakt?
 
Nee, met underwear.
Totaal geen ervaring met naaktfotografie & zal nu al men klauwen volhebben om het technisch al goed te krijgen (even aangepast omwille van een woordspeling ;)).
 
Laatst bewerkt:
Potentieel reltopic, in
 
Nee, met underwear.
Totaal geen ervaring met naaktfotografie & zal nu al men klauwen volhebben om het licht perfect te krijgen om alles van het lichaam tot zijn recht te laten komen :)

Dan vervalt mijn interesse. Hoe 'groot' moet je zijn dan?
 
Dit topic gaat verkeerd aflopen. In.
 
Did I miss something?
Aangezien er rellen op komst lijken te zijn, kwestie dat ik op de hoogte ben :)
 
Mag ik dan minstens een trekbeurt? Bekijk even mijn foto's en neem rustig je tijd om erover na te denken.
 
In on future reltopic.
 
Ah god sorry. Dat is beroepsmisvorming van mijn kant ... maar zo bedoel ik het dus niet ;)
Alle geïnteresseerden: anders gewoon mailen naar me of pm'en, dan check ik het :)
 
Sher je vraagt aan een stel opgefokte duracell konijnen of ze deel willen nemen aan een shoot.
Dit zijn reacties die je inderdaad kunt verwachten :)
 
Sher je vraagt aan een stel opgefokte duracell konijnen of ze deel willen nemen aan een shoot.
Dit zijn reacties die je inderdaad kunt verwachten :)

+1, een hoop is dan nog maagd :roflol:
 
Back
Naar boven