AndroidHealthClinic

Bodybuilders voor fotoserie

Bezoekers in dit topic

Kan je mij in een karma of PM niet een link naar een foto sturen? Ik zal hem hier niet posten.

Brilliante opmerking, maar nee.
Ik zoek momenteel mensen die willen meewerken voor een fotoserie, niet om mijzelf even af te showen :)
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Not even close.
 
Not even close.

Only one left
Personal-Work2.jpg
 
Haha nee, is een foto dat ik jaar of 2 geleden gemaakt heb maar dat ben ik niet.
 
En al staat ze er wel tussen dan zegt ze als nog dat ze het niet is:rolleyes:
 
Hoi Glitter Spitter :)
 
Hoe laag moet het bodyfat zijn, want ik heb me winterbandje er nog op liggen in deze koude dagen.
 
Ik zie mijn lichaam als een kunstwerk en vind het dan ook absurd dat het de bedoeling is om een broekje aan te hebben.

Succes met verder zoeken!
 
Ik zie mijn lichaam als een kunstwerk en vind het dan ook absurd dat het de bedoeling is om een broekje aan te hebben.

Succes met verder zoeken!
Dat heb ik nou met mijn hoofd en vind het absurd dat sommige mensen mij het liefst met een burqa aan zien. :(
 
Hoe laag moet het bodyfat zijn, want ik heb me winterbandje er nog op liggen in deze koude dagen.

Ik heb niet zo een kennis van hoe al de bodyfat procenten liggen, dus ik kan er geen echt duidelijk antwoord op geven. Zolang het geen bierbuiken & alike zijn ...


Ik zie mijn lichaam als een kunstwerk en vind het dan ook absurd dat het de bedoeling is om een broekje aan te hebben.

Succes met verder zoeken!

Als jij naakt wilt voor mijn halve school & profs erbij?
 
ivo is een fatboy lol
 
Hoeveel profs precies? En hoe groot is je gehele school?

---------- Post toegevoegd Tue 12 Feb 2013 om 13:28 ----------



jaloersheid is een teefje.

Psychologische projectie nog meer
 
Back
Naar boven