MuscleMeat

Bodybuilders voor fotoserie

Bezoekers in dit topic

moeilijke woorden begrijpen nog minder.

Je projecteert jouw eigen waarden, normen en doelen op iemand anders, en beschuldigd die dan van le jalusé als ze die waarden niet serieus nemen.
 
Je projecteert jouw eigen waarden, normen en doelen op iemand anders, en beschuldigd die dan van le jalusé als ze die waarden niet serieus nemen.

omfg nu doe je het weer!!!
 
Als jij naakt wilt voor mijn halve school & profs erbij?

hij misschien niet, ik wel :eyebrow:

vind overigens dat je bijzonder veel informatie geeft hier:

Juist omdat het men ex is, we zijn niet echt als vrienden uit elkaar gegaan na een paar stoten van zijn kant uit naar mij.

Lijkt een beetje alsof je erop kickt, en dan niet per se de stoten an sich maar gewoon het feit dat zoiets je is overkomen. Zal waarschijnlijk ook wel enorm opgeblazen zijn (waar 'stoten' eerder een paar bitchslaps waren die je zelf had uitgelokt).

Mocht je wel geinteresseerd zijn in slaag dan let me know, beloof niets want moet het wel even aan mijn vrouw voorleggen maar die is dr niet vies van :)
 
Figuurlijke beeldspraak ;) Heb zelfs niks met BSDM. That aside, ik ben hier voor mijn werk niet voor mijn interesse in de fetish scene als dom :) Sorry voor de teleurstelling/plaatsvervanging als je vrouw er toch iets viezer van blijkt te zijn dan je denkt.

Al bedankt naar degene die wel meer serieuze interesse getoond hebben (via pm) zover. Heb er toch al meer dan ik had gedacht te hopen hebben tegen nu :D
 
Laatst bewerkt:
heb je je bodybuilder vriend wel een paar tetsen terug gegeven?
je komt over als een pittige madam :-$
 
heb je je bodybuilder vriend wel een paar tetsen terug gegeven?
je komt over als een pittige madam :-$

Hij heeft me nog basis van boksen geleerd toen in de tijd. Technisch gezien aye. De rest is gewoon afgehandeld verbaal.

En pittig? We leven in de 21e eeuw :p ik hou gewoon men mond niet als er tegen me gesproken word :) Of gaan we er hier nog altijd van uit dat alle dames een handje nodig hebben om vast te houden in de echte wereld?
 
Laatst bewerkt:
Hij heeft me nog basis van boksen geleerd toen in de tijd. Technisch gezien aye. De rest is gewoon afgehandeld verbaal.

En pittig? We leven in de 21e eeuw :p ik hou gewoon men mond niet als er tegen me gesproken word :) Of gaan we er hier nog altijd van uit dat alle dames een handje nodig hebben om vast te houden in de echte wereld?
Wil je draagmoeder worden voor me? :)
 
Heb je ondertussen al iemand gevonden?
 
Voor jou raak ik wel into bsdm.
Al dan niet als sub, just sayin' :)

Als ik in je kruip, baar je me dan opnieuw ?
Vind het zo jammer dat ik dronken was bij mijn geboorte en derhalve dit feest niet bewust heb meegemaakt.
(aangaande draagmoeder voorstel)
 
Zie je eruit als een aantrekkelijk jongetje?

Op pagina 4 kan je zelf oordelen. Tot die tijd hou ik me bezig met de andere personen die wél aantrekkelijk & mannelijk genoeg overkomen om interessanter te zijn dan een doorsnee rotjoch-commentaar als dit van jou op een forum ;)

---------- Post toegevoegd Tue 12 Feb 2013 om 18:49 ----------

Heb je ondertussen al iemand gevonden?

Al een paar via hier, de rest via een kennis van me. Dus dat zit wel goed. Mocht je interesse hebben, ik wil gerust meer shooten dus je kan altijd pm sturen :)
 
Helaas te ver weg, anders konden we wel date'n en een photoshoot doen.
 
Op pagina 4 kan je zelf oordelen. Tot die tijd hou ik me bezig met de andere personen die wél aantrekkelijk & mannelijk genoeg overkomen om interessanter te zijn dan een doorsnee rotjoch-commentaar als dit van jou op een forum ;)

---------- Post toegevoegd Tue 12 Feb 2013 om 18:49 ----------



Al een paar via hier, de rest via een kennis van me. Dus dat zit wel goed. Mocht je interesse hebben, ik wil gerust meer shooten dus je kan altijd pm sturen :)

Welke knappe DBBer(s) krijgen we straks te zien?

Lol nee dank u, ben ecto as phuck
 
Op pagina 4 kan je zelf oordelen. Tot die tijd hou ik me bezig met de andere personen die wél aantrekkelijk & mannelijk genoeg overkomen om interessanter te zijn dan een doorsnee rotjoch-commentaar als dit van jou op een forum ;)

---------- Post toegevoegd Tue 12 Feb 2013 om 18:49 ----------



Al een paar via hier, de rest via een kennis van me. Dus dat zit wel goed. Mocht je interesse hebben, ik wil gerust meer shooten dus je kan altijd pm sturen :)

Sher, lieve schat, je begrijpt me helemaal verkeerd! Het was helemaal niet mijn bedoeling de draak met je te steken, ik wilde je slechts vertellen dat het onwaarschijnlijk is dat jij mat's bdsm slaafje wordt!
 
  • Like
Waarderingen: mat
Sher, lieve schat, je begrijpt me helemaal verkeerd! Het was helemaal niet mijn bedoeling de draak met je te steken, ik wilde je slechts vertellen dat het onwaarschijnlijk is dat jij mat's bdsm slaafje wordt!

Jij snapt ook écht totaal het concept van sarcasme niet, anders had je niet zoveel moeite genomen het zo uitgebreid nu aan me uit te leggen ;)
 
wow pagina 5 en nogsteeds geen foto's...

im dissapointed :sad:

---------- Post toegevoegd Wed 13 Feb 2013 om 00:46 ----------

Ik heb niet zo een kennis van hoe al de bodyfat procenten liggen, dus ik kan er geen echt duidelijk antwoord op geven. Zolang het geen bierbuiken & alike zijn ...
:sad:


ik vind het discriminatie :sad:
 
Back
Naar boven