Fitness Seller

Bodybuilders zijn hetzelfde als anorexiapatienten (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

El Comandante

Massive Warrior
15 jaar lid
Lid geworden
7 mei 2003
Berichten
20.935
Waardering
13
Zo op de valreep van deze benauwde donderdagavond nog even een brute stelling eruit rammen:

Bodybuilders zijn hetzelfde als anorexiapatienten.

Ze bezitten allebei de ziekelijke drang tot totale controle over zichzelf terwijl ze maar moeilijk controle over hun omgeving kunnen krijgen, denken ze.

Beide groepen hebben een niet aflatende drang tot controle over voedselinname danwel onthouding, zijn nooit op een eindpunt aanbeland en gaan door met afbraak van hun lichaam en passeren hiermee ruim de grenzen van gezondheidsrisico's.

Roept u maar :)
 
De profs misschien

als jijzelf een 'ziekelijke drang' hebt moet je het je toch afvragen of je het hebt
 
Hier zit een zekere zin van waarheid in.De meeste onder ons en de andere bber's zien zichzelf niet zoals ze zijn ze zien zichzelf altijd kleiner.Maar mijn vader ex bber 2de overall bij de eemsmond cup zegt en dat heb ik ook gedaan probeer eens de hele winter of zomer gewoon een rag top en een lange broek aan te doen.Zodat je zo min mogelijk muscle's ziet en dan na de winter of zomer weer je tank top aan en je ziet result's.De meeste mensen zien zichzelf kleiner omdat ze hun spieren elke dag in de spiegel zien en de hele pose effe kijken of er wat bij is gekomen.
 
DBC01 zei:
Bodybuilders zijn hetzelfde als anorexiapatienten.


Een grove veralgemening. Er zullen heus wel zo'n gevallen zijn maar ik reken mezelf niet tot die gevallen. Ik denk trouwens dat dat een minderheid is.

Ik denk ook dat iedereen van zichzelf wel weet of hij er nog gezond mee bezig is of niet.
 
Jullie BB-ers zijn allemaal ziek! Zo weet je dat ook weer eens! :D
 
Vóórdat mensen weer in huilen uitbarsten en een mod-schouder zoeken voor steun: Dit is DBC's mening niet maar slechts een stelling.

Maniac en consorten, even wachten met de politie te bellen dus :D
 
Eens! Niet voor allemaal maar het meerendeel zeker wel.
 
DBC hier spreekt je karma sletje:

ik kan het heel vaak vinden met je stellingen, deze ook. Ik dacht er vanmiddag onder de douche zelfs nog aan. Onder de douche krijg ik altijd goede ideeen, dus dit klopt ook.

anorexia patienten denken ook altijd aan eten
anorexia patienten denken ook altijd aan hun gewicht
anorexia patienten hun leven wordt compleet beheerst door hun gewicht

Ja ik heb bigorexia
 
Er was tog een bepaald woord voor voor mensen die een ziekelijke drang hadden om groter en groter te worden?:)
 
Laatst bewerkt:
Anorexia-patiënten:
*drinken veel water
*bekijken de voedingswaarden van elk product
*sporten ongelooflijk veel
*zijn nooit tevreden met hun lichaam
*eten niet
*beseffen niet dat ze slecht bezig zijn
*...

Er zijn bepaalde aspecten die overeenkomen met het bobybuilder zijn, maar het merendeel niet. Anorexia Nervosa is een mentale ziekte en met die stelling noem jij bodybuilders zelf dus mensen die ziek zijn in hun hoofd...:rolleyes:
 
MonsterGirl zei:
Anorexia-patiënten:
*drinken veel water
*bekijken de voedingswaarden van elk product
*sporten ongelooflijk veel
*zijn nooit tevreden met hun lichaam
*eten niet
*beseffen niet dat ze slecht bezig zijn
*...

Er zijn bepaalde aspecten die overeenkomen met het bobybuilder zijn, maar het merendeel niet. Anorexia Nervosa is een mentale ziekte en met die stelling noem jij bodybuilders zelf dus mensen die ziek zijn in hun hoofd...:rolleyes:

Bepaalde aspecten komen overeen?? Volgens mij komen 5 van de 6 overeen met bodybuilders! Mag jij raden welke niet.. :D
 
Brutez zei:
Bepaalde aspecten komen overeen?? Volgens mij komen 5 van de 6 overeen met bodybuilders! Mag jij raden welke niet.. :D

ik wou ook al zeggen huhhhhhhhhhh ???
 
Ik noem het bodybuilding wat wij het hier uitvoeren nog hardstikke gezond, itt anorexia.
 
MonsterGirl zei:
Anorexia Nervosa is een mentale ziekte en met die stelling noem jij bodybuilders zelf dus mensen die ziek zijn in hun hoofd...:rolleyes:

Een bodybuilder die geen mentale ziekte heeft is geen echte bodybuilder of hij moet toevallig enorm goede genen hebben..

Denk dat de meeste serieuze bodyuilders zonder de supergenen wel degelijk een mentaal probleempje hebben. Hoe wil je anders week in week uit je de tering kunnen trainen? Hoe wil je anders al dat vele en vaak gore eten kwijt kunnen?? Hoe wil je anders een lowcarb dieet van 2 maanden volhouden?? Waarom zou je anders nooit tevreden met jezelf zijn?? Waarom zou je in Godsnaam je hele levensstijl gaan veranderen en vaak opofferen?? Omdat je mentaal helemaal gezond bent? Ik dacht het niet!
 
DBC01 zei:
Vóórdat mensen weer in huilen uitbarsten en een mod-schouder zoeken voor steun: Dit is DBC's mening niet maar slechts een stelling.

Maniac en consorten, even wachten met de politie te bellen dus :D

Maar wat is jouw mening hier dan over?
 
SHIT. Ik ben alweer te laat. Moet eigenlijk om 11 uur in bed liggen anders heb ik te weinig nachtrust. Heb een erg strak schema. Als ik me daar niet aan hou flip ik hem, net als een autist. Maar verder is alles mentaal helemaal toppie :thumbs:
 
Brutez zei:
Bepaalde aspecten komen overeen?? Volgens mij komen 5 van de 6 overeen met bodybuilders! Mag jij raden welke niet.. :D
Dat is een moeilijke hoor, ik gok ff, niet eten? :D
delguy zei:
ik wou ook al zeggen huhhhhhhhhhh ???

Dingen die ik jullie niet zie doen:
*koken en zelf niet eten van je brouwsel
*na het eten direct beginnen sporten
*braken
*blij zijn dat je lichaam afsterft en niet verder ontwikkeld
*je afsluiten van de buitenwereld
*naarmate je plannen uitgewerkt worden, er nog negatiever tegenover beginnen kijken
 
Brutez zei:
Een bodybuilder die geen mentale ziekte heeft is geen echte bodybuilder of hij moet toevallig enorm goede genen hebben..

Denk dat de meeste serieuze bodyuilders zonder de supergenen wel degelijk een mentaal probleempje hebben. Hoe wil je anders week in week uit je de tering kunnen trainen? Hoe wil je anders al dat vele en vaak gore eten kwijt kunnen?? Hoe wil je anders een lowcarb dieet van 2 maanden volhouden?? Waarom zou je anders nooit tevreden met jezelf zijn?? Waarom zou je in Godsnaam je hele levensstijl gaan veranderen en vaak opofferen?



Simpel: je hebt een doel voor ogen en je hebt het karakter om het te bereiken en daarvoor wil je heel ver gaan.


Er zitten freaks tussen maar de meesten vallen, eens je ze kent, heel goed mee ;)
 
MonsterGirl zei:
Dat is een moeilijke hoor, ik gok ff, niet eten? :D


Dingen die ik jullie niet zie doen:
*koken en zelf niet eten van je brouwsel
*na het eten direct beginnen sporten
*braken
*blij zijn dat je lichaam afsterft en niet verder ontwikkeld
*je afsluiten van de buitenwereld
*naarmate je plannen uitgewerkt worden, er nog negatiever tegenover beginnen kijken

:thumb: een meid met hersens :).
 
Bij BB'ers is het een bewust ingeslagen weg met een doel voor ogen. En o wat ben je blij op je junk-dag. Een anorexia-patient zal heus niet elke zaterdag een junk-maaltijdje inlassen, omdat hun drang compulsief is. Een bb'er doet het altijd nog vrijwillig, en neemt gerust eens een weekje vrij als ie de spaanse zon in de zomer gaat bezoeken. Dat zie ik een anorexia patient nog niet zo gauw doen.
 
Back
Naar boven