AndroidHealthClinic

Bodybuilders zijn pussies.. agree? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Champ

Competitive Powerlifter
15 jaar lid
Lid geworden
21 jan 2003
Berichten
3.898
Waardering
41
Lengte
1m87
Massa
130kg
Hehehehe de flame sectie is er tuurlijk niet meer.
Maar wil toch ff pesten.
Van de week werd ik geinterviewd voor een blad.
En toen hadden we het uiteraard over powerlifting en bodybuilding, tijdens dat gesprek zei ik hardop dat BBers mietjes zijn, dat al hun spiermassa opgepompte glycogeen is en dan powerlifters de echte atleten zijn!

Hhahahahahaha stom tuurlijk, aangezien ik generaliseer.
Maar leuk genoeg om een flame te beginnen.
Voor de mensen tuurlijk die mij kennen, en niet voor de mensen die mij niet kennen en daarom mij TE serieus nemen.

Respons??
 
misschien was het onverstandig om dat tegenover een journalist te zeggen.
 
Originally posted by Ilya
misschien was het onverstandig om dat tegenover een journalist te zeggen.

inderdaad, er zijn al zoveel misverstanden
 
Bewijst meer iets over powerlifters ;) zo'n opmerking tegenover een journalist.

Groet Smalluser :thumb:
 
hahahaha heel scherp Smalluser.

Dit was bedoelt als een flame :P en jij gaat er goed op in!
 
Watch this >>>> ;) <<<< :D

Groet Smalluser :thumb:
 
dit doe je dan maar in de chat & conversatie.

ik ben de laatste om te zeggen dat alle bbers mietjes zijn. zeg dit eens tegen coleman terwijl hij aan't deadliften is en we zullen zien wie het mietje is.

natuurlijk nemen wij jou niet te au sérieus, maar mensen die je niet kennen of die van zoiets misbruik willen maken....
 
IK denk wel dat Champ gelijk heeft
 
Idd 3 je ziet ook nooit powerlifters met een mooi lichaam.
Bodybuilders hebben spiermassa dat mis je bij die powerlifters jammer genoeg :D

Groet Smalluser :thumb:
 
neen? er zijn net wel powerlifters waarvan je je afvraagt "whatta hell die komt net van een bb wedstrijd"

en powerlifters geen spiermassa? HAH!
 
Ik vind wel dat Smalluser gelijk heeft. Ik heb nog nooit een mooie powerlifter gezien.

(ook niet met opmaak :D:D:D:D:D )
 
oh nee? weet je hoeveel BB vroeger powerlifters waren? en hoeveel er powerlifting en BB combineren?
 
Originally posted by KaLe
.... weet je hoeveel BB vroeger powerlifters waren? en hoeveel er powerlifting en BB combineren? ....

Dat klopt ook wel dat is naar boven toe opwaarderen maar van BB naar powerliften is toch een stappie terug :D

Groet Smalluser :thumb:
 
je moet maar kijken naar het aantal mensen die tegelijkertijd competitief zijn in zowel bb als pl.


en waarom zou van BB naar PL een stap TERUG zijn?
 
Ik denk dat Spike gelijk heeft
 
Ik denk dat 3 gelijk heeft :D

Groet Smalluser :thumb:
 
hehehe mijn doel is geslaagt! :)
 
Volgens mij zijn powerlifters gewoon te lui om een volledige set te maken met 8 reps en doen er daarom maar max. 4 (als ze dat al redden) en omdat ze echte bb-ers dat wel zien doen gaan ze die afkraken. Beetje jammer
 
draai het om... bb zijn te bang om met zware gewichten te werken, en gaan daarom de plers uit frustratie afbreken met een k*t argument zoals 'ik doe meer reps' met pussy weights vergeten ze welisweer erbij te vermelden ;)

verder hoort dit hier niet 100% thuis
 
Correctie: wannabebodybuilders zijn pussy's, kereltjes die heel het jaar door geen zak doen en 2 maand voor de zomer groot willen worden.

Om nog ff op de gewichten terug te komen: ik vind enkele heel zware reps minder belastend dan een set van 8 waarbij je het uiterste moet gaan, ademhaling versnelt, hartslag etc...
 
Back
Naar boven