Fitness Seller

Bodybuilders zijn pussies.. agree?

Bezoekers in dit topic

Ik denk dat T gelijk heeft.

Groet Smalluser :thumb:
 
zucht... :(

ik heb respect voor zowel BB als voor powerlifters. Het is beide intensief en je hebt voor beide de juiste instelling nodig en daarmee basta!! :)
 
Vind ik ook kale, enkel is powerliften gewoon minder belastend en dus geschikt voor als je bodybuilding te zwaar vind worden. :D :D
 
Volgens mij heeft Bodyman daar een heel goed punt
 
verder denk ik dat ik volledig gelijk heb! :D

verder kan het zijn dat iemand anders een goed punt kan hebben :D
 
helemaal gelijk champ... in the gym zie ik dan ook alle bb'ers nadat ze flink gedaan hebben alsof ze getraind hebben met een stijve onder de douche staan. En dat bewijst maar weer dat ze makkelijker die spier vol met bloed krijgen dan andere spieren door te trainen.
 
Zelf ben ik ooit als powerlifter begonnen op raad van de gym eigenaar. Hij zei me zo een goede basis te leggen, ook al was mijn doe bb'der te worden. En dat deed ik dan maar een jaar! Heb er enkele belangrijke lessen aan overgehouden en een goede techniek voor de 3 G die, en dat kan je niet ontkennen, o zo belangrijk zijn voor bodybuilding.
En eerlijk gezegd, m'n bench, squat en deadlift zou ik voor geen geld van de wereld willen missen! Massbuilders forever!
Kwestie training? Wel ik ben even uitgeput voor powerlifting als voor bodybuilding als ik me 100% inzet!
 
:D
 
Fysiek vind ik PLen zwaarder, mentaal is BB wellicht zwaarder. Wat dat aangaat LIJKEN BB-ers misschien mietjes, ook al omdat er zoveel wannabe-2-maanden-voor-de-zomer-gaan-trainen BB-ers zijn.
Combineren van de 2 doen ook veel mensen. Sprak een Amerikaanse ex-BBer/PLer die zei dat hij off season aan PL deed en in-season aan BB (neem aan dat je van cutten aardig slap wordt).

Espi, die nu bang is dat ze al haar spiermassa kwijt raakt omdat ze al weer 4 weken niet getraind heeft, maar wel zondag 320 km gefietst in Noord-Frankrijk/Z-België met veel hellingen die puur op macht genomen zijn, hieperdepiep voor de spinninglessen en benentrainingen.
Haha, jullie PLers en BBers zijn mietjes, moet je maar eens 400 km gaan fietsen zoals ik as zaterdag ga doen, dan piep je wel ff anders :o :p
 
400km fietsen, dan heb je waarschijnlijk egt helemaal niks beters te doen. ;)

En op die vraag of bodybuilders mietjes zijn?.... denk het niet, hoewel ik liever ruzie heb met een beer van een portier dan met zo'n klein mannetje waarvan je je toch afvraagt waarom hij aan de deur staat. :D
 
Ik denk dat floyd mbt. tot het fietsen een punt heeft :thumb:
 
het kost maar maximaal 27 uur de tijd heren, dus waar praten we nog over. OK, die tocht van 600 en in augustus van 1200 km is wellicht iets te veel van het goede, maar ik zit er bijna aan te denken om 2 ritten van 400 km te rijden, 1 in F en 1 in GB.

Espi
 
Powerlifters zijn pussies.. disagree? :D

Groet Smalluser :thumb:
 
agree small :p

nee,t kan allebei voor pussies zijn maar ook weer niet .. ligt gewoon aan zoveel factoren dat je t niet kan beoordelen van.. dat is voor mietjes en dat is voor die hards.

beetje generalisatie als je zegt dat BB voor mietjes is iig (als t serieus was). maar zoals ik al zei .. t ligt gewoon aan wat voor een persoon die sport doet... bv. als je arnie of coleman ofzo ziet trainen durf je toch echt neit te zeggen dat BB voor mietjes is :)

maar als je dan weer van die eikeltjes rondlopen die net 50 kg wegen en dan 100 kg gaan bankdrukken waarvan de spotter 75% van moet tillen (:D) zou je wel kunnen zeggen da t weer voor mietjes is.

conclusie: niet mauwe en trainen !
 
Originally posted by Esperantisto
het kost maar maximaal 27 uur de tijd heren, dus waar praten we nog over. OK, die tocht van 600 en in augustus van 1200 km is wellicht iets te veel van het goede, maar ik zit er bijna aan te denken om 2 ritten van 400 km te rijden, 1 in F en 1 in GB.

Espi

Er zijn ook mensen die 45 uur in de week werken en die dus niet effe naar GB of F fietsen..
 
De meeste mensen die zulke tochten rijden werken OOK hard hoor. Vaak zijn het nachtwerkers, zoals mijn fietsmaatje, die bij de PTT werkt. Hij kan vanuit Maastricht makkelijker en sneller in Frankrijk rijden dan in pak 'm beet midden/noord-NL.
Zelf vind ik het reizen naar de start wel een heel gedoe... nog haast meer dan de tocht zelf.

Espi
 
Originally posted by smalluser




Dus jij bent agree met de disagree dan he :D

Groet Smalluser :thumb:


LOL

ok ok I disagree met je disagree.. denk ik :p
 
Fietsers zijn pussy's met wielen.

Verders ben ik het met diegenen die dezelfde mening aangedaan zijn als mijzelf eens.
 
Back
Naar boven