AndroidHealthClinic

Bodybuilders zijn pussies.. agree? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

je hebt powerlifters en powerlifters
je hebt bodybuilders en bodybuilders
Dit is in alle sporten zo een beetje.
Ik heb al een paar keer meegetraind met zogzegde bodybuilders die al na een week niet meer afkwamen, maar toen ik vorig jaar met de juiste bodybuilder begon te trainen wist ik dat er zeer harde bodybuilders bestaan. Nu trainen we niet meer samen omdat onze beide schema's soms teveel toegespitst zijn om nog samen te trainen. En bij de powerlifters zitten er wel gasten met een bodybuildersbody..........al moet ik toegeven dat de meesten dit niet hebben
 
Originally posted by munk
Nu trainen we niet meer samen omdat onze beide schema's soms teveel toegespitst zijn om nog samen te trainen.

M.a.w. Je kon hem gewoon niet meer bijhouden :D:D:D
 
:thumbd: jezus, wat een bullshit gelul zeg
bodybuilders zijn pussies, neej powerlifters zijn pussies, welles, nietes, welles,nietes,welles,nietes
Ik dacht dat jij nog wel een beetje vestand had spike, nu denk ik daar toch anders over,

shut up and train
 
Originally posted by soulreaver


Er zijn ook mensen die 45 uur in de week werken en die dus niet effe naar GB of F fietsen..

ja als je nix nuttigs te doen hebt in je leven..

Kun je wel veel van die fietstochtjes maken ja...
 
Wat nuttig is en wat niet nuttig is, daar zijn de meningen over verdeeld, laten we over dat argument maar ophouden,
We hadden het over wat zwaar is, niet over wat nuttig is..

Nooit naar mijn sig gekeken soms?

Espi
 
Ja Spike, daar moet ik R1234 gelijk in geven
 
.:

Hierbij mijn sig



De SIG SSG3000

[Abeelding niet meer beschikbaar]

:D
 
dan vind ik de sig van espi ietsjes indrukwekkender:D
 
Ik denk dat powerlifters niet eens kunnen fietsen :D

Groet Smalluser :thumb:
 
Nou, toevallig was dezelfde BB-er/powerlifter, waar ik het over had, net als ik van plan PBP te fietsen! Hij moest echter nog flink veel spiermassa kwijt, want hij woog tot voor kort ruim 100 kg met minder dan 10% vet. Hij liep ook hard..
Had uiteraard de meest indrukwekkende fysiek van allemaal, maar het zal hem moeite gaan kosten. Zal ook wel een sterke fiets nodig hebben, met zoveel kracht trapt ie misschien zo een crank doormidden...

Zijn motivatie om over te stappen van PL/BB naar hardlopen en fietsen was dat hij het laatste leuker vond omdat het naturel te doen was (hij kreeg nare emotionele bijverschijnselen van kuren) en je zo van de natuur kon genieten... plus dat je natuurlijk veel meer endorfines (gelukshormonen) aanmaakt.. enige nadeel is dat je testgehalte flink daalt...

Espi
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat Espi gelijk heeft :D

Groet Smalluser :thumb:
 
Volgens mij ook. Allemaal op de fiets mannen !!
 
Maar weer ff serieus.. ik heb heel veel respect voor wat zowel PLers en BBers doen. De eersten over hoeveel ze wel niet kunnen tillen door veel te trainen en de laatsten over hoe ze dag en nacht met hun sport bezig zijn.
Wat ik doe is op zich ook zwaar, maar het is echt voor het overgrote deel van de mensen een amateursport waar men ook nog een normaal leven naast leidt (sommigen doen wel mee aan (amateur)wedstrijden).

Dus, idd laten we niet wellesen en nietesen. Het is al moeilijk genoeg te zeggen of BB enerzijds en PL anderzijds zwaarder is.. ik blijf er bij dat volgens mij BB geestelijk zwaarder is omdat men zo extreem met training, voeding (en vaak ook kuren voor de profs) bezig is, wat dag in, dag uit doorgaat.
Ik kan me vergissen, maar een PLer zal volgens mij toch echt niet zo pietepeuterig met zijn voeding omgaan..

Espi, die heeft horen zeggen dat om te slagen in mijn tak van sport , 95% van de zaak mentaal is, vooropgesteld dat je getraind genoeg bent om de tijdslimieten te halen en technische mazzel hebt.
 
Eigenlijk denk ik dat fietsen veel lichter is dan Powerliften en Bodybuilden :D

Groet Smalluser :thumb:
 
Ffietser maken gebruik van versnellingen om de boel lichter te maken.

Krachttrainers doen juist alles om de boel zwaarder te maken


Dus ik ben het wel met Smalluser eens
 
BTW

Zitten er hier nog

"bodypumpers"


HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
 
Originally posted by rob12345
:thumbd: jezus, wat een bullshit gelul zeg
bodybuilders zijn pussies, neej powerlifters zijn pussies, welles, nietes, welles,nietes,welles,nietes
Ik dacht dat jij nog wel een beetje vestand had spike, nu denk ik daar toch anders over,

shut up and train

lol, ik hoop dat je toch doorhebt dat we hier een verschrikkelijke satire aan het maken zijn van de mening van de onwetende mensen hé! :D
 
Hmmm. Is dat zo ?
 
Back
Naar boven