Fitness Seller

bodybuilding accesoires!!

Bezoekers in dit topic

koelkikker

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
12 aug 2004
Berichten
191
Waardering
0
Hoi,

wie weet waar je onderdelen zoals chinning bars en dat soort dingen kan bestelen??
Heb al op marktplaats gekeken maar daar is niks te vinden!!\


Iemand.....................?
 
Weet iemand hoe zo'n ronde schuimrubbere koker heet die je om de halter moet doen als je gaat squaten. Ben al een tijdje op zoek en heb aardig wat online winkels bezocht maar niemand schijnt ze te hebben. M'n nekwervels beginnen aardig te gloeien na het squaten, ook heb ik last van onderhuidse bloedingen.

Alvast bedankt
 
Ik doe mn handdoek er altijd omheen. :P
 
hafid zei:
Weet iemand hoe zo'n ronde schuimrubbere koker heet die je om de halter moet doen als je gaat squaten. Ben al een tijdje op zoek en heb aardig wat online winkels bezocht maar niemand schijnt ze te hebben. M'n nekwervels beginnen aardig te gloeien na het squaten, ook heb ik last van onderhuidse bloedingen.

Alvast bedankt



al eens gewoon een stuk isolatie schuim wat om verwarmingsbuizen zit geprobeerd???
Zal iets dunner zijn als wat jij bedoeld, maar een STUK goedkoper!
 
Idd, of gewoon je traps gaan trainen, das is nog goedkoper :cool:
 
[Link niet meer beschikbaar]

deze handschoentjes zijn goedkoper te krijgen bij benefit-shop.nl
Ik heb al een tijdje last van mijn linkerpols en heb dus handschoenen nodig die de pols ondersteunen om erger te voorkomen. Is dit dan wat?
 
hoeveel kilo doe jij dan ? Ik squat nog niet zo veel, maar tot 100 kilo heb ik er totaal geen problemen mee... misschien iets verder achter op je rug leggen (PL-sT dacht ik ?)

Alleen vandaag met front squat (85 kilo) lag het niet lekker en heb ik er een handdoekje omheen gedaan... toen ik na afloop naar mijn schouder keek zag ik een klein streepje .
 
www.muscletotaal.nl

@wazzup

Toen ik begon met squatten zagen die schouders van mij er ook niet uit. Heb de stang nu ietsjes lager gelegd en je ziet niets meer. De front squat is wat lastiger maar dat is een kwestie van juiste plaatsing en gewichtsverdeling.
 
Ben ik dan de enige die echt een schurft-hekel heeft aan dat ding.
Ijzer mot je voelen!!! Eelt op je rug !!
 
Justifire zei:
Ben ik dan de enige die echt een schurft-hekel heeft aan dat ding.
Ijzer mot je voelen!!! Eelt op je rug !!

Welk ding? die handdoek bedoel je? :D

En idd. dat ijzer moet je gewoon keihard op je rug voelen! niet zeuren wie wil groeien moet pijn lijden :)
 
dr. Gonzo zei:
[Link niet meer beschikbaar]

deze handschoentjes zijn goedkoper te krijgen bij benefit-shop.nl
Ik heb al een tijdje last van mijn linkerpols en heb dus handschoenen nodig die de pols ondersteunen om erger te voorkomen. Is dit dan wat?

Ik heb er ook aan zitten denken, maar ik hou niet van handschoentjes (gel-pro ??) ik zou liever uitkijken naar een stukje rekverband om mijn polsen te ondersteunen... ga anders eens naar benifit-shop en pas ze eens aan (of leen er een paar) om te zien hoeveel steun die dingen precies geven om je polsen (ik vermoed niet genoeg).
 
Justifire zei:
Ben ik dan de enige die echt een schurft-hekel heeft aan dat ding.
Ijzer mot je voelen!!! Eelt op je rug !!

Ik heb ook een hekel aan dat ding. Je moet veel meer moeite doen om de stang stabiel te houden met zo een ding ertussen.
 
het is toch de bedoeling dat je die stang achter je traps plaatst? sommigen zie ik de stang echt op hun nek plaatsen, onder hun oren bijna, dat zal idd wel aardig pijn doen
 
Back
Naar boven