AndroidHealthClinic

bodybuilding accesoires!!

Bezoekers in dit topic

sanniejj zei:
Welk ding? die handdoek bedoel je? :D

En idd. dat ijzer moet je gewoon keihard op je rug voelen! niet zeuren wie wil groeien moet pijn lijden :)
Nee die klote rol met dat kloteklitteband :D
Heb hem eigenlijk nog nooit gebruikt, dus weet niet of het lekker is om mee te squatten.
Irriteer me er alleen altijd aan dat iemand hem aan die stang laat hangen, kan ik hem er weer af gaan zitten peuteren :D
En dat kost kostbare seconden ;)
 
Justifire zei:
Nee die klote rol met dat kloteklitteband :D
Heb hem eigenlijk nog nooit gebruikt, dus weet niet of het lekker is om mee te squatten.
Irriteer me er alleen altijd aan dat iemand hem aan die stang laat hangen, kan ik hem er weer af gaan zitten peuteren :D
En dat kost kostbare seconden ;)

Maar de irritatie maakt je aggressief en dat verhoogt je intensiteit !
 
Justifire zei:
Nee die klote rol met dat kloteklitteband :D
Heb hem eigenlijk nog nooit gebruikt, dus weet niet of het lekker is om mee te squatten.
Irriteer me er alleen altijd aan dat iemand hem aan die stang laat hangen, kan ik hem er weer af gaan zitten peuteren :D
En dat kost kostbare seconden ;)

ohdat.. tja ik ken maar 2 mensen die zonder dat ding squatten :)

Maarja de mensen die met squatten nemen dat ding op hun traps (net zoals mij vroeger) Als je dat doet zie je er weken niet uit :|
 
wazzup zei:
Ik heb er ook aan zitten denken, maar ik hou niet van handschoentjes (gel-pro ??) ik zou liever uitkijken naar een stukje rekverband om mijn polsen te ondersteunen... ga anders eens naar benifit-shop en pas ze eens aan (of leen er een paar) om te zien hoeveel steun die dingen precies geven om je polsen (ik vermoed niet genoeg).

Inderdaad, die handschoentjes geven helemaal geen ondersteuning aan je pols. Zijn in principe bedoeld om meer grip te krijgen en minder eelt op je handen. Heb zelf ook ooit last gehad van mn pols. Heb mn bandage van het boksen gebruikt, en die ondersteunen wel! (mits juist aangebracht..) Te koop voor 3,50 euro ofzo bij iedere budoshop of boksgym.

Maar heb ervoor gekozen stug door te trainen zonder omdat ik mn pols gewoon sterker wilde maken. En dat is me goed afgegaan. Maar misschien is het bij jou wel erger en is dit niet aan te bevelen. Dat voel je natuurlijk zelf het beste aan.

Tip: opdrukken op je vuisten is erg goed om je polsen te laten wennen aan belasting en maakt ze sterker.
 
sanniejj zei:
ohdat.. tja ik ken maar 2 mensen die zonder dat ding squatten :)

Maarja de mensen die met squatten nemen dat ding op hun traps (net zoals mij vroeger) Als je dat doet zie je er weken niet uit :|

ik squat ook zonder dat "ding" op mijn traps; en ik heb er nog nooit uitgezien:D :D
 
ik vind die handschoentjes een beetje nichterig... gaat toch geen SM doen ?
Haal goede posbandjes.... bijv; XXL-nutrition 2 ( stuks) voor iets van 7 euro nog iets....
 
don Piedro zei:
Inderdaad, die handschoentjes geven helemaal geen ondersteuning aan je pols. Zijn in principe bedoeld om meer grip te krijgen en minder eelt op je handen. Heb zelf ook ooit last gehad van mn pols. Heb mn bandage van het boksen gebruikt, en die ondersteunen wel! (mits juist aangebracht..) Te koop voor 3,50 euro ofzo bij iedere budoshop of boksgym.

Maar heb ervoor gekozen stug door te trainen zonder omdat ik mn pols gewoon sterker wilde maken. En dat is me goed afgegaan. Maar misschien is het bij jou wel erger en is dit niet aan te bevelen. Dat voel je natuurlijk zelf het beste aan.

Tip: opdrukken op je vuisten is erg goed om je polsen te laten wennen aan belasting en maakt ze sterker.
Ik gebruik deze. Bieden best goede ondersteuning voor de polsen.
 
Helpen zulke handschoentjes ook als je bij bv bb shrugs je aantal reps niet haalt omdat je grip vermindert door vermoeidheid?
 
Balboa18 zei:
Helpen zulke handschoentjes ook als je bij bv bb shrugs je aantal reps niet haalt omdat je grip vermindert door vermoeidheid?

je zult misschien net dat beetje grip extra kunnen halen, maar je wil natuurlijk ook dikke onderarmen. Ik zie niks in die handschoenen. Maar goed ik train ook niet puur op uiterlijk. No hold, no lift. Neem bijv magnesium. (maar dan kan de gymeigenaar wel gaan drammen)
 
builderB zei:
je zult misschien net dat beetje grip extra kunnen halen, maar je wil natuurlijk ook dikke onderarmen. Ik zie niks in die handschoenen. Maar goed ik train ook niet puur op uiterlijk. No hold, no lift. Neem bijv magnesium. (maar dan kan de gymeigenaar wel gaan drammen)
Als je je onderarmen apart traint maakt het niks uit als je handschoenen gebruikt voor andere oefeningen.
 
gewoon zorgen dat je onderarmen sterk genoeg zijn dus :)
 
Hmz, dus als ik het goed begrijp worden je onderarmen minder belast als je handschoenen draagt.. En zo ontwikkel je je onderarmen dus niet ( of minder)
Dus ik moet gewoon doorbijten?
 
Tuurlijk train je ook je onderarmen als je handschoenen aan hebt.
 
met zo,n stuk schuimrubber ga je nog krommer staan om die stang op je traps te houden.
Lekker zonder doen gewoon je schouders goed naar achteren trekken zodat er een soort kussen ontstaat.
 
Back
Naar boven