AndroidHealthClinic

Bodybuilding afgekraakt door klein gespuis (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik had dat mormel allang het ziekenhuis ingetrapt
 
Heerlijk om dit stukje tv te zien. Zo zie je maar dat bodybuilders toch een heel stuk slimmer zijn dan de meesten verwachten en daar op tv verbaal, mentaal en lichamelijk iedereen kapot maken.

Vooral die dikke in het publiek, zoals die 2de bodybuilder het zegt: "op straat ben je zo klein en hier kom je even stoer doen omdat niemand je hier wat kan maken". Je ziet hem na die comment ook mentaal inzakken, zovan; "****, hij heeft me door".

Iedereen wilt beter zijn dan de 'average Joe', maar als je een beetje beter bent, proberen dit soort figuren je klein te krijgen omdat ze zelf niets kunnen.
 
woow goed filmpje om te kijken voor het trainen , rage lol

die gast in het publiek eerst keihard beledigen en daarna " ik beoordeel mensen niet op hun uiterlijk maar op hun persoonlijkheid" en dan nog durven te zeggen dat die BBer dom is.

Over dat vrouwtje ga ik niet eens beginnen wil graag me toetsenbord heel houden.
 
Om nou meteen iemand op zijn bek te gaan rammen, nee, maar wat frustratie en woede mag hij toch wel laten zien? Zou het ook niet erg op prijs stellen als iemand mijn fysiek zo af liep te zeiken terwijl ze er zelf niet uit zien.

Dat laat zien dat je zwak bent en dat hetgeen wat ze zeggen je raakt, beter gewoon inhouden dus imo
 
ronny rockel is veel te braaf.
Ze hadden beter die grootprater Sean Allen ingezet, hadden we nog spectakel gezien

http://youtu.be/7u3xpffF1Io
 
Was al gepost in het IFBB deel geloof ik.
 
Ach ja, de werkelijkheid is dat de meeste mensen het lichaam van een pro bb'er niet mooi vinden. So be it. Ik heb dat gezeik al zo vaak gehoord over obsessie dit en blabla, ****'em. Laat mensen lekker doen waar ze zin in hebben. No offence, ik zou er ook echt niet bij willen lopen als Rockel. Ik vind het ook niet zo tof. Ik vind het ook vaak beetje overdreven om altijd in strakke shirts te willen rondlopen en je spieren te laten zien. Ik vind het ook mooier om strak en buff te zijn maar nog wel in de maten dat je een pak of overhempt aan kan zonder er uit te zien als een clown. Maar om nou tegen zo iemand te gaan lopen mekkeren. Wat wil je bereiken. Zo lang mensen mij niet lastig vallen moeten ze dik of dun of buff of schraal zijn zo veel ze willen.
 
wat een stomme argumenten dat dat wijf ook geeft
hij is inderdaad niet menselijk meer, hij is een muscle god!
 
Ach ja, de werkelijkheid is dat de meeste mensen het lichaam van een pro bb'er niet mooi vinden. So be it. Ik heb dat gezeik al zo vaak gehoord over obsessie dit en blabla, ****'em. Laat mensen lekker doen waar ze zin in hebben. No offence, ik zou er ook echt niet bij willen lopen als Rockel. Ik vind het ook niet zo tof. Ik vind het ook vaak beetje overdreven om altijd in strakke shirts te willen rondlopen en je spieren te laten zien. Ik vind het ook mooier om strak en buff te zijn maar nog wel in de maten dat je een pak of overhempt aan kan zonder er uit te zien als een clown. Maar om nou tegen zo iemand te gaan lopen mekkeren. Wat wil je bereiken. Zo lang mensen mij niet lastig vallen moeten ze dik of dun of buff of schraal zijn zo veel ze willen.

betwijfel dit enorm, misschien als je in de jay cutler proporties gaat kijken, maar het lichaam van die vent in het filmpje is toch wel voor veel vrouwen een fantasie denk ik.
vrouwen zeggen ook altijd dat grootte niets uitmaakt, dat ze een lieve gevoelige jongen willen en dat ze minder dan 3 coïtuspartners hebben gehad.

Niet zo vaak de dingen die vrouwen zeggen zomaar als waarheid aannemen;)
 
betwijfel dit enorm, misschien als je in de jay cutler proporties gaat kijken, maar het lichaam van die vent in het filmpje is toch wel voor veel vrouwen een fantasie denk ik.
vrouwen zeggen ook altijd dat grootte niets uitmaakt, dat ze een lieve gevoelige jongen willen en dat ze minder dan 3 coïtuspartners hebben gehad.

Niet zo vaak de dingen die vrouwen zeggen zomaar als waarheid aannemen;)

Inderdaad, als je 90-110kg (ligt aan lengte) schoon/droog kan wegen vind ik dat nog wel proportioneel mooi. Niet al te gek breed en je hoeft je kleding niet passend te laten maken. Maar een figuur als Jay Cutler gaat me weer te ver. Dat is gewoon freakish groot en niet alledaags functioneel imho.

Wat vrouwen zeggen moet je sowieso al niet geloven. ;) Liegen altijd dat ze barsten.
 
Veel van dat soort gemekker is uit jaloezie en omdat het gewoon aanstekelijk werkt. Duidelijk dat die vette gelkuif en koe zich heel onzeker voelen, en door af te geven op die gasten die alle aandacht stelen kunnen ze zich beter voelen.

Ben er ook niet echt van overtuigd of men bodybuilders nu echt lelijker vindt. Heb al een paar keer de vraag gesteld aan de meest buffe gasten in de zaal hoe het zit, en zij zeggen meer pussy te krijgen dan vroeger. Hun ervaring is dan ook dat het gemekker een gevolg is van jaloezie omdat ze de spotlight stelen waar anders de wijven zelf in staan.
 
Veel van dat soort gemekker is uit jaloezie en omdat het gewoon aanstekelijk werkt. Duidelijk dat die vette gelkuif en koe zich heel onzeker voelen, en door af te geven op die gasten die alle aandacht stelen kunnen ze zich beter voelen.

Ben er ook niet echt van overtuigd of men bodybuilders nu echt lelijker vindt. Heb al een paar keer de vraag gesteld aan de meest buffe gasten in de zaal hoe het zit, en zij zeggen meer pussy te krijgen dan vroeger. Hun ervaring is dan ook dat het gemekker een gevolg is van jaloezie omdat ze de spotlight stelen waar anders de wijven zelf in staan.

Dus alle 'attention whores' zijn jaloers dat iemand anders de aandacht krijgt i.p.v. opeist.
 
Ik ben het met die fat bitch eens :D

joking
 
en wat was haar beroep? eens zien wie het hardste werkt
 
Dus alle 'attention whores' zijn jaloers dat iemand anders de aandacht krijgt i.p.v. opeist.

Idd, dat maakt van een attention whore juist een attention whore. Mocht een attention whore niet jaloers zijn op het feit dat iemand anders dan zijzelf de aandacht steelt, zou het geen attention whore zijn om te beginnen.
 
Ik zou dit allemaal niet te serieus nemen. Iedereen zit daar uit vrije wil en goed betaald. Ze wisten wat ze konden verwachten, en het zou me niet verbazen als het voor een groot stuk gespeeld is. Gewoon dom entertainment dus.
 
ronny blijft er wel rustig onder
 
Heb er wel een hekel aan als mensen anderen afkraken over een onderwerp waar ze zelf de ballen verstand van hebben. Verdiep je in het wereldje, en ga dan pas de discussie aan.
 
Stom vet wicht, ik was zwemkampioen, jah omdat je zo vet was dat je boven het wateroppervlak dreef, minder wrijving is meer snelheid, op de brandstapel die oude heks.(btw ze ziet er ook echt uit als een heks)
 
rockel ziet er niet zo groot uit hoor, als jay daar zat kon ik h et wel begrijpen maar ronny ziet er niet als een freak uit imo
 
Back
Naar boven