AndroidHealthClinic

Bodybuilding begeleiding (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
28 aug 2018
Berichten
4
Waardering
1
Lengte
1m82
Massa
95kg
Hoi

Ik kom uit hilversum noord Holland weet iemand nog goede bodybuildingbegeleiding coach voor want je hebt er aardig wat
Ik hoor graag jullie mening
Mvg
 
een topic als dit heeft meer zn als je stats plaatst , foto's etc etc je verhaal heel belangrijk ook
\
 
Zelf zit ik ben Jeffrey Latour, team samensterk (Apeldoorn). Ben tot nu toe erg tevreden. Weet niet hoeveel waarde je eraan hecht dat de begeleiding heel dichtbij is tov goede kwaliteit. Voor mij is het elke keer 2 uur rijden maar dat is het voor mij wel waard.
 
Hoi

Ik kom uit hilversum noord Holland weet iemand nog goede bodybuildingbegeleiding coach voor want je hebt er aardig wat
Ik hoor graag jullie mening
Mvg

Het valt te zien wat je niveau is. Als je nog maar 1 keer naar de gym bent geweest kan je van zowat alle vaste leden hier tips/tricks gebruiken.

Doe je mee aan een eerste wedstrijd ofzo dan moet je begeleiding zoeken op hoger niveau, zoals wovano zegt.

een topic als dit heeft meer zn als je stats plaatst , foto's etc etc je verhaal heel belangrijk ook
\

Dit dus.
 
Zelf zit ik ben Jeffrey Latour, team samensterk (Apeldoorn). Ben tot nu toe erg tevreden. Weet niet hoeveel waarde je eraan hecht dat de begeleiding heel dichtbij is tov goede kwaliteit. Voor mij is het elke keer 2 uur rijden maar dat is het voor mij wel waard.
Oké heb al contact gehad loop je zelf al.lang bij jeffrey dan
 
Oké heb al contact gehad loop je zelf al.lang bij jeffrey dan
10 weken nu, echt enorm veel progressie. Ergens volgend jaar najaar staat een planning op de wedstrijd (denk obk). Ben nu nog even aan het cutten zodat ik zo droog mogelijk kan blijven als ik voor langere tijd nog wat massa ga aanzetten komend half jaar
 
Oké dat was te zien man goed bezig zekers weten maar hoevaak heb je pt bij jeffrey dan enso
 
10 weken nu, echt enorm veel progressie. Ergens volgend jaar najaar staat een planning op de wedstrijd (denk obk). Ben nu nog even aan het cutten zodat ik zo droog mogelijk kan blijven als ik voor langere tijd nog wat massa ga aanzetten komend half jaar
Ziet er goed man zeker weten en hoevaak heb pt bij jeffrey dan en hoe ben jij zo bij hem gekomen dan?
 
Back
Naar boven