MuscleMeat

Bodybuilding Beurzen dankzij Siggi (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ryu

MMA Fighter
Elite Member
Foto Contest
20 jaar lid
Lid geworden
6 apr 2003
Berichten
13.575
Waardering
103
Lengte
1m77
Massa
82kg
Vetpercentage
7%
Gegroet Edele Jonkheren en Vrouwen en Dandy,

Tijdje geleden had ik een threat aangemaakt waarbij ik vroeg wanneer beurzen en dat soort dergelijke dingen waren van bodybuilding. Niemand wist er toen veel over alleen dat in Sport en Fitness moest staan. Toch had ik siggi ff ge emaild of hij meer erover wist en hij heeft de volgende aan me doorgegeven:

Ik ga zekers wat bezoeken lijkt me echt gaaf!

Misschien ook een Dutch bodybuilding stand :rolleyes: op de beurs :p ?

Mei de fibo in essen,duitsland
juni heb je een beurs in rimini,italie
18-19 oktober heb je de beurs in barcelona
10-11 en 12 oktober heb je de beurs in houten,nederland

Hij zei ook dat de pro grand prix een beurs eraan vast heeft! Dus voor iedereen die nog eens zin heeft om naar zoiets te gaan ? Ik ga in iedergeval ff checke in houten aangezien die als eerste is :cool: Hij zelf vond hem het saaist aangezien die niet echt op BB was gericht. Maar ja ga ook al niet naar Dorian Yates dus ja moet wat doen deze maand :D Hoop dat jullie er wat aan hebben.

Greetz


Ryu
 
in houten ? cool ! :D

heb je daar wat meer informatie over ? (site?)
 
Nop sorry dat moet ik nog ff zoeken . Moet ff zo sport en fitness kopen daar zal wel meer info opstaan
 
JAH lijkt mij ook wel vet om s naartoe te gaan, lekker veel van leren :)

Maar wat moet k me eigenlijk in gedachten nemen als ik aan een BB beurs denk??
Ik bedoel; wat valt er allemaal te zien, te doen etc....
 
geen idee ben er zelf nog nooit geweest
 
Ik ben dit jaar met twee vrienden naar FIBO POWER 2013 in Duitsland geweest, zeer groot en we hebben ons er goed vermaakt. Ze bieden veel aan, van supplementen tot shirts en handschoenen.
Ook geven ze geweldige shows en delen ze veel uit. Ook gooien ze gratis shirts in het publiek en er zijn heel wat mooie dames te bezichtigen.
De top 10 bodybuilders waren ook aanwezig!

Ik heb me zeker vermaakt en kijk uit naar volgend jaar!
 
Ik ben dit jaar met twee vrienden naar FIBO POWER 2013 in Duitsland geweest, zeer groot en we hebben ons er goed vermaakt. Ze bieden veel aan, van supplementen tot shirts en handschoenen.
Ook geven ze geweldige shows en delen ze veel uit. Ook gooien ze gratis shirts in het publiek en er zijn heel wat mooie dames te bezichtigen.
De top 10 bodybuilders waren ook aanwezig!

Ik heb me zeker vermaakt en kijk uit naar volgend jaar!

welcome in 2003 and now, back to the future
 
jezus wat een epische bump :roflol:
 
Back
Naar boven