Fitness Seller

Bodybuilding en vakantie, hoe doen jullie het (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

XLarge

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
21 feb 2005
Berichten
1.876
Waardering
1
Vraagje aan alle serieuze bodybuilders:

Hoe ziet je jullie vakantie eruit ivm ,eten,duur,trainen,{of juist rust}

Zelf ben ik 1maand voor mijn vakantie klaar met mijn kuur, Op aandringen van mijn vriendin ga ik voor het eerst weer in 3jaar weer een keer op vankantie, 15dagen na Gran canaria, hotel all inclusieve, fitness erbij ect.
Toch ben ik bang dat ik daar niet mijn normale voedingsschemaen trainingen kan volgen en dus mijn hardverdiende spieren ga verliezen.

Hoe doen jullie dit vraag ik mijn af:
 
Zuipen, slecht eten en feestvieren.
 
wat kale zegt, vorig jaar was ik ook maar 1 kilo kwijt.
 
<----- Geen druppel alcohol
<----- Voldoende eiwitten voor massabehoud
<----- Waarschijnlijk enkel de pomp erin houden in een gym, geen trainingen.
 
Het der gewoon lekker van nemen daar man. Vreten wat je tegenkomt of in de weg staat. En als je terug bent gewoon weer aan de schema's.
 
niet druk om maken, gewoon goed blijve eten en voldoende slapen...
Want van stress breken al die mooie spiertjes af (bedoel als je constant zit te denke over eten en vermageren...)
 
tja makkelijk gezegd, ik ben erg streng tegen mezelf
 
goeie sportschool zoeken, eten maak ik mij niet druk om.........

;)
 
Blijf gewoon doortrainen, eten, werken, etc :)
Volgend jaar ga ik wel op vakantie [kzou waarschijnlijk wel doortrainen dan en toch een beetje op voedsel letten :P]
 
XLarge zei:
tja makkelijk gezegd, ik ben erg streng tegen mezelf

Dan moet je niet op vakantie gaan...

Vakantie moet iets zijn waarbij je rust vindt en dingen kunt doen die even niet in je dagelijkse levensstijl passen.
 
Peoples zei:
Dan moet je niet op vakantie gaan...

Vakantie moet iets zijn waarbij je rust vindt en dingen kunt doen die even niet in je dagelijkse levensstijl passen.

Mijn vrouwtje wil heel graag een keer weg, logisch
 
XLarge zei:
Mijn vrouwtje wil heel graag een keer weg, logisch

Lekker alleen laten gaan...:D
 
Genieten van je vakantie bro :)

Je eet en traint al het hele jaar door dus waarom wil je dat ook nog doen tijdens de vakantie ??? Lekker feesten, drinken en veel lol :)
 
Marky zei:
<----- Geen druppel alcohol
<----- Voldoende eiwitten voor massabehoud
<----- Waarschijnlijk enkel de pomp erin houden in een gym, geen trainingen.


jeetje blijf dan gewoon thuis.
 
van 15 dagen feesten, drugs en nken ga je echt geen kilo's verliezen.
en dat win je gewoon in de herfstmaanden terug. vakantie is voor mij het beest uithangen.
 
Blackadder zei:
van 15 dagen feesten, drugs en nken ga je echt geen kilo's verliezen.
en dat win je gewoon in de herfstmaanden terug. vakantie is voor mij het beest uithangen.
idd, en ik merk zelf ook dat je spiermassa heus niet zo snel verliest, dat beetje dat je mss kwijtraakt is er zo weer bij
 
tijdens vakantie zorg ik dat ik voldoende voedsel binnen krijg, verder is mijn basis voldoende om een aantal weken niet te trainen, behoudt mijn massa altijd!!
 
XLarge zei:
Vraagje aan alle serieuze bodybuilders:

Hoe ziet je jullie vakantie eruit ivm ,eten,duur,trainen,{of juist rust}

Zelf ben ik 1maand voor mijn vakantie klaar met mijn kuur, Op aandringen van mijn vriendin ga ik voor het eerst weer in 3jaar weer een keer op vankantie, 15dagen na Gran canaria, hotel all inclusieve, fitness erbij ect.
Toch ben ik bang dat ik daar niet mijn normale voedingsschemaen trainingen kan volgen en dus mijn hardverdiende spieren ga verliezen.

Hoe doen jullie dit vraag ik mijn af:

wat voor compulsieve psycho's zijn de mensen die niet op vakantie willen gaan omdat ze dan een week training missen!
 
Idd je bent dan aardig gestoord imo. Als je niet eens een beetje plezier kan maken en je alleen maar hiermee bezighoud. Er zijn wel meer dingen in het leven hoor. Je bent geen pro.
 
Back
Naar boven