AndroidHealthClinic

Bodybuilding event in Ahoy Rotterdam (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
16 apr 2014
Berichten
1
Waardering
0
We zitten in een verkennende fase om te onderzoeken of een bodybuilding event in Ahoy Rotterdam zou kunnen plaatsvinden. Is de markt in Nederland (Europa) groot genoeg om een dergelijk event te organiseren, vergelijkbaar met de grote events die in de Verenigde Staten plaatsvinden? We hebben het gevoel dat deze tak van sport redelijk versnipperd is en vragen ons af of er in Nederland wel genoeg draagvlak is voor een dergelijk event. Zou het niet mooi zijn als er een jaarlijks terugkerend event met aanzien op de kalender in Nederland staat? Dit zou stimulerend werken voor de sport en vele bodybuilders (man en vrouw) een doel geven waar ze naartoe kunnen werken.
Het idee/concept is als volgt:

Het Sportpaleis van Ahoy zal voor de wedstrijden en voor een kleine beurs gebruikt worden.
Onderstaand een mogelijke opstelling van het event. Mocht er veel animo zijn van het bedrijfsleven dan bestaat de mogelijkheid om de beurs te verplaatsen naar een van de naastgelegen hallen.
ChB-20110621-142.jpg


Zijn er organisatoren van bodybuilding events op dit forum aanwezig en zouden zij geïnteresseerd zijn om in contact te komen met Ahoy om over de mogelijkheden te spreken?
Met vriendelijke groet,
Kees de Jong (k.dejong@ahoy.nl)
Ahoy Rotterdam
 
Vergelijk het met de FIBO. Genoeg draagvlak om zulke evenementen ook in Europa te organiseren. Maar hiervoor moet zo een dergelijk event eerst een naam opbouwen
 
Geen gek idee!

FlexCup is ook steeds groter aan het worden, dwz meerdaags, meerdere zalen, etc.
Dus ik denk dat er wel animo voor is, maar dat zoiets moet groeien.
 
Tof idee!! Ik ben bij deze aanwezig bij de eerste editie :)
 
Lijkt me wel makkelijk zo dichtbij want de fibo is veelste ver weg...
 
Is zeker genoeg animo voor.
 
Goed idee, en er is zeker genoeg animo voor. Maar mij lijkt wel, als je het doet moet je het goed doen en eerste keer groot uitpakken lijkt me. Dan krijgt het meteen een naam.
 
Goed idee, ich bin dabei
 
Ik ben Innnnnnnn, al een datum bekend?
 
Goed idee. Ook vanuit België goed bereikbaar.

Ik zou contact opnemen met Harry de Jonge. Hoofdredacteur van Muscle & Fitness Benelux en zaakvoerder van Muscletotaal.nl. Hij kent zeker de weg in deze wereld.
 
netjes,kom dan zkr kijken
 
Lekker dichtbij! Zou leuk zijn.
 
Inn heel goed idee
 
Lekker dichtbij, kom zeker kijken!
 
Geen gek idee! FlexCup is ook steeds groter aan het worden, dwz meerdaags, meerdere zalen, etc. Dus ik denk dat er wel animo voor is, maar dat zoiets moet groeien.


Daar is dan nu ook meer te doen dan alleen bodybuilding

Lijkt me niet dat je met alleen een bodybuild wedstrijd een heel evenement kan dragen.
 
Goed idee. Ook vanuit België goed bereikbaar.

Ik zou contact opnemen met Harry de Jonge. Hoofdredacteur van Muscle & Fitness Benelux en zaakvoerder van Muscletotaal.nl. Hij kent zeker de weg in deze wereld.

Dit, hij is ook bezig met het organiseren van de Flex cup etc
 
Back
Naar boven