XXL Nutrition

Bodybuilding icm andere sport? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

jaapie

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
21 aug 2005
Berichten
393
Waardering
12
Ik doe aan bodybuilding, en zit nu al een tijdje op hetzelfde gewicht. Ik wil weer gaan bulken, maar ik wil tegelijk ook beginnen met het beoefenen van voetbal of basketbal. Zou ik een beter resultaat hebben als ik train met een full body dan met een split, als ik het combineer met een van deze sporten? En kan ik gewoon blijven gainen als ik genoeg eet om te compenseren voor het verbranden van energie tijden de trainingen?
 
jep je zegt het zelf al helemaal goed :cool:
 
1. Hoeft niet. Maar waar doel je percies op, kracht, massa, of gewoon betere prestaties tijdens voetbal. Spilt kan net zo effectief zijn als een fullbody, andersom geld hetzelfde. Wat vooral belangrijk is de inhoud van je training, niet of het een split of fullbody is.
2. Zolang het goed voedsel is, sla je de spijker op de kop.
 
Laatst bewerkt:
Ok bedankt! Dan moet ik een goed training- en voedingsschemagaan maken!
 
full of split maakt niet uit.

verder moet je gewoon zorgen dat je al je activiteiten bij elkaar optelt (dus hoeveel kcal ze in beslag nemen) en dan boven onderhoud gaan zitten. dan moet je wel aankomen in theorie :cool:
 
full of split maakt niet uit.

verder moet je gewoon zorgen dat je al je activiteiten bij elkaar optelt (dus hoeveel kcal ze in beslag nemen) en dan boven onderhoud gaan zitten. dan moet je wel aankomen in theorie :cool:

Dit somt alles een beetje op.
 
Back
Naar boven