AndroidHealthClinic

Bodybuilding kleding (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Enkele jaren geleden zat er nog een winkel op de nieuwendijk in amsterdam weet iemand of die verhuist is? Er zat er ook een op de johan huyzingalaan in amsterdam ook weg:mad:
 
Heeft iemand misschien een idee, waar ik goede kwaliteit mannen Tights kan kopen. zoals deze [afbeelding niet meer beschikbaar] bijvoorbeeld. hij draagt ook af en toe rode en een gele, dit zijn volgens mij niet zomaar leggings die je kunt halen bij de action want die knappe onderhand :P. aangezien ik mijn lunges wel eens buiten doe is dit wel handig rekt goed en het houd het goed warm ;) alvast bedankt voor de reactie's want ik zoek me te pletter!!
 
Die broeken waar ik continu mannen in zie hardlopen buiten zitten behoorlijk strak. Is van Nike running ofzo.
 
je bent 82 kg bij 1.88m....waarom bb kleding al?
dit is gewoon een NO go als iemand bb kleding wilt dragen kan die dat gewoon doen als hij dat mooi/leuk vind en dan heeft die niet zoon stom commentaar nodig :S

laat iedereen gewoon in zijn waarde :) een 130kg bodybuilder heeft ook geen bb kleding nodig kan ook gewoon xxxl t-shirts en broeken kopen :S

echt een stomme redenering alleen omdat iemand geen 130kilo weegt
2 meter breed is door anabole hem min of meer voor schut/uit te lachen omdat hij bb kleding wilt dragen
 
dit is gewoon een NO go als iemand bb kleding wilt dragen kan die dat gewoon doen als hij dat mooi/leuk vind en dan heeft die niet zoon stom commentaar nodig :S

laat iedereen gewoon in zijn waarde :) een 130kg bodybuilder heeft ook geen bb kleding nodig kan ook gewoon xxxl t-shirts en broeken kopen :S

echt een stomme redenering alleen omdat iemand geen 130kilo weegt
2 meter breed is door anabole hem min of meer voor schut/uit te lachen omdat hij bb kleding wilt dragen

en dit is een bump van 2jaar waard? :p

je hebt wel gelijk.
 
www.musclewear.nl is wel een goede! Producten die ik daar heb gekocht zijn erg fijn!
 
Slotje mag wel na bump 7 jaar ;)
 
Onlangs wat mooie zwarte Reebok shirts en shorts besteld. Topmerk!
 
Back
Naar boven