Fitness Seller

Bodybuilding met pushups (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beauprezze

Novice
Lid geworden
3 feb 2020
Berichten
1
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
81kg
Beste,

Ik ben Aaron en ben nieuw op dit forum. Ik heb al even gekeken door de topics maar kon niet echt vinden wat ik zocht en heb ik zelf een gemaakt. (mijn excuses als er toch een topic bestaat hierover)
Ik ga 5 dagen in de week naar de fitness met een paar maten, ons doel is spieropbouw. Ik zelf doe ook graag push ups, pull ups, sit ups, enz thuis. Mijn vraag is nu als ik al 5 dagen in de week naar de gym ga voor spier opbouw kan ik dan thuis nog workouts uitvoeren met push ups, pull ups, enz. ik dit ook graag 5 dagen in de week doen maar dan verschillende variaties om verschillende spieren te trainen. Een reden hiervoor is omdat ik al lang interesse in het leger heb en ik push ups, pull ups, sit ups, enz. gewend wil zijn om te doen op een hoog niveau en omdat ik deze oefeningen graag uitvoer en ze doeltreffend zijn. Maar ik weet niet goed hoe ik dit combineer en als dit niet te overbelastend is voor mijn spieren. Mijn doel is spieropbouw in de fitness maar thuis zou ik nog willen trainen op uithouding, lenigheid, enz.

Vriendelijk bedankt!
M.v.g, Aaron
 
Dan vraag ik me af waarom zou je al die bodyweight oefeningen er niet gewoon bijpakken in de gym. Eventueel als opwarming?
 
Hoi Aaron,

hoe ziet je schema er op week basis precies uit kwa oefeningen en herhalingen?
Daarnaast, hoeveel eet je; aantal calorieen en macro's. en heb je je onderhoud berekend?
 
Hoe lang ben je al bezig met krachttraining Aaron?

Ik neem aan dat je niet lang geleden begonnen bent. Het is belangrijk dat je voldoende rust pakt. Twee keer per dag sporten als je al 5x per week traint is echt overkill. Ik zou, zoals MDC al zei, de bodyweight oefeningen tijdens je gymtraining doen. Pull ups zijn natuurlijk een fantastische manier om je armen en rug op je bouwen (naast rows, etc.) zeker als je net begint. Push ups kan je eventueel gebruiken voor wat extra volume na je dips of bench press. Misschien kan je je workout schema hier posten, zodat we kunnen kijken wanneer het mogelijk is om je bodyweight oefeningen toe te voegen aan je gymtraining?
 
Back
Naar boven