Fitness Seller

Bodybuilding.nl logo

Bezoekers in dit topic

madameSELINA

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
21 mrt 2016
Berichten
322
Waardering
199
Lengte
1m70
Massa
78kg
Vetpercentage
34%
Ligt het aan mij of lijkt het huidige logo met vuurwerk alsof dat mannetje zichzelf door zijn hoofd schiet?












(Heb in mijn jongere jaren veel schietspelletjes gespeeld, dus kan ook een aftereffect daarvan zijn.. :emo:)
 
Ja, dat denk ik wel
 
Ik denk dat het aan jou ligt, ik zie gewoon vuurwerk.
 
Oké, dan heb ik niks gezegd :coffeepc:
 
Ik zie het wel hoor, die zal wel koppijn hebben van al dat vuurwerk tegen zn kop.
 
Bedankt he, zag eerst gewoon vuurwerk, maar nu zie ik het ook. :-)
 
Hallo Selina welkom op het forum wat zijn je doelen als je grote biceps wilt stuur me gerust en privébericht ik kan je er wel mee helpen groetjes
 
Ligt het aan mij of lijkt het huidige logo met vuurwerk alsof dat mannetje zichzelf door zijn hoofd schiet?












(Heb in mijn jongere jaren veel schietspelletjes gespeeld, dus kan ook een aftereffect daarvan zijn.. :emo:)

Ligt denk ik aan u. Ik zou me toch vragen gaan stellen hoor.
 
Bedankt he, zag eerst gewoon vuurwerk, maar nu zie ik het ook. :-)

Once you see it, you can’t unsee it. Sorry

Beetje hetzelfde geval met dit plaatje:
shiny-legs-d6343172-34f9-4f3f-bdd8-9fee8c1e8a8c.jpg
 
Ik denk dat mijn mind nog niet dirty enough is.
 
De eerste indruk is alsof die benen in een laagje gelatine verpakt zijn, maar die heb ik toch al gauw weer goed als je ziet dat de glans gesuggereerd wordt door de strepen verf.

Zijn het jouw benen btw? :-)
 
Ik vind het vuurwerk wel een beetje te subtiel, het forum is gewoon bruikbaar zo en alles is nog leesbaar.
 
gelieve voor 18:00 geen vuurwerk zodat ik mijn hond nog veilig kan uitlaten xx gr
 
Back
Naar boven