XXL Nutrition

Bodybuilding op tv 12/09/03

Bezoekers in dit topic

AnaboliC

Huge Freak
Elite Member
15 jaar lid
Waardering
3
Voor de liefhebbers. Catherine Keyl heeft een nieuw programma: "Catherine gaat verder"

Nu heeft ze volgende week vrijdag(12 september) een aflevering met daarin Anja Timmer. Ze loopt dan een hele dag mee, ook hoe ze eten klaarmaakt. Affin gewoon een dag of 2 uit het leven van een BB-ster.

Is geloof ik om 23.30 op Nederland 2

Ff snel knip-en-plakwerk...

ik d8 dat het hier ook al gepost was, maAR KAN 'T NIET MEER VINDEN

Die Catherine Keyl maakt volgens mij een programma waarin ze elke aflevering met iemand wat dagen doorbrengt, deze aflevering is dat met een vrouwelijke bber.

Maareh, hoeso gaan jullie dat kijken? Zo laat nog op? Ik dacht dat rust ook belangrijk was ;)
Ik neem het op :P

boogie zei:
Die Catherine Keyl maakt volgens mij een programma waarin ze elke aflevering met iemand wat dagen doorbrengt, deze aflevering is dat met een vrouwelijke bber.

Maareh, hoeso gaan jullie dat kijken? Zo laat nog op? Ik dacht dat rust ook belangrijk was ;)
Ik neem het op :P

laat? ik ga zo nog uit dus :)

ik ben t nu aan t kijkjen! cool :)

Ik heb het gekeken, maar ze is wel eerlijk over dat ze anabolen heeft gebruikt. Ik vindt haar helemaal top!!!

ik vind die catherine echt een k*twijf, objectief allez..
anja=top..ik dacht alleen dat ze een groter huis enzow zou hebben maarja..

lijkt me een aardige vrouw, en idd wel eerlijk dat ze over anabolen toegaf.
Alleen dat gezicht is te erg aangetast ziet er niet uit..

CQ_Demolisher zei:
ik vind die catherine echt een k*twijf, objectief allez..
anja=top..ik dacht alleen dat ze een groter huis enzow zou hebben maarja..

Ja die Catherine mag ik ook niet zo met haar stomme vragen.

[Abeelding niet meer beschikbaar]

Net gekeken... Heb echt veel bewondering voor haar, enorm eerlijk en open geweldig.

Geloof nooit dat ze nu goed in haar vel zit, de dingen die ze er voor over heeft om hiermee door te gaan. De manier van geld verdienen. Vind het wel een beetje freaky.

Maar wat een topmeid...

was moe van stage dus ben gaan slapen...maar volgens mij heb ik niet veel gemist..of wel?

heb t getaped en ben nu aan t kijken. Catherine mocht ik toch al niet en tot op heden word ik weer ziek van haar met die vooroordelen:

als ik denk aan bodybuilders denk ik aan pillen, drugs, crimineel:

wel openhartig die Anja, tof wijffie

Catherine Geil vind ik een waardeloos sekreet. Ze is absoluut niet objectief en daarom ook niet geschikt om op TV te verschijnen en interviews af te nemen. Grootste ergernis was toen ze in haar programma een jongetje had die werd gepest en een man (let wel: MAN) had uitgenodigd die in zijn jonge jaren een pester was. Kreeg die gast het toch over zich heen van die Geil, alsof hij dat jongetje dagelijks pestte. En zo zijn er nog veel meer voorbeelden van incompetent gedrag van die pruik!

Triest persoon die Catherine, moeten ze per direct van de tv schoppen!

Respect voor de leefwijze van deze vrouwelijke bodybuilder. Tis dat er vrouwelijk voor staat, ik kan het er niet aan af zien.

anderzijds is t uiteraard wel goed dat ze zich zo opstelt. Zo kijkt een groot gedeelte van de bevolking tegen de BBwereld aan. Aan Anja dus om die vooroordelen overboord te gooien..ben benieuwd:)

Ik vond het goed dat ze er eerlijk voor uitkwam. en het is natuurljik voor een leek totaal niet te begrijpen dus ik heb er heel veel respect voor dat ze toch d'r verhaal wil vertellen.

ik dacht alleen dat ze een groter huis enzow zou hebben maarja..

waarom dacht je dat? dacht je soms dat ze rijk zou zijn? waarom dacht je dat ze die bijzaken deed? niet voor d'r plezier. Ik dacht dat ik ergens gelezen had dat ze dit jaar aan de ms. Olympia mee had mogen doen maar dat ze dit financieel niet voor elkaar kan krijgen.....

Ouder Topic: dit topic heeft al een tijdje geen reactie meer gehad.
Je kan nog iets toevoegen als dit relevant is of in een nieuw topic.
Back
Naar boven