MuscleMeat

Bodybuilding op TV (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Koning Eenoog

Incognito
Elite Member
20 jaar lid
Lid geworden
16 okt 2002
Berichten
28.248
Waardering
5.505
Lengte
1m80
Massa
84kg
Vetpercentage
15%
datum: Dinsdagavond, 8 april
tijd: 23:20
zender: SBS6
programma: Louis Theroux's Weird Weekends

Morgenavond dus, gaat die gozer; Louis, kijken bij pro BB'ers. Kijken allemaal dus!!!
 
heel goed man, zat eral op te wachten wanneer er iets op tv kwam.
tapen dus.:thumb:
 
ayeah... louis rockt
 
yup ff memo opgeslagen in me tel! :D
zodat ik net als testosteron boys niet vergeet
 
heb ik al een keer gezien, maar ik vond hem vrij negaief moet ik zeggen.
 
die was inderderdaad vorig jaar al een keer op belgie te zien
 
Thx! ik zal zeker kijken.
 
Dat word dan de 2 de keer dat ik 'm mis...SBS6 nooit van gehoord :(
 
Dat word tijd voor een Satteliet T
 
Je mist verder niks op SBS6 hehe. Maar in ieder geval fijn voor de aankondiging en nog wel ruim van tevoren ook. "Smiley- met- duim- omhoog-zou-me-god-niet-weten-hoe-dat-moet"
 
We hebben wel een analoge sateliet , geen digitale.... Dus weet niet of ie daarop komt?
 
Admin, heb je dan ook zo'n kastje met een card-reader? Dus een gleuf waar je van die kaartjes in kan steken? Want die dingen ken je kei makkelijk illigaal kopen voor weinig geld, en kun je dus ook zo canal+ en zo aankomen!
 
Thnx, zeker kijken..
 
Originally posted by Rob G
Admin, heb je dan ook zo'n kastje met een card-reader? Dus een gleuf waar je van die kaartjes in kan steken? Want die dingen ken je kei makkelijk illigaal kopen voor weinig geld, en kun je dus ook zo canal+ en zo aankomen!

ow ^_^ vertels eens waar dan?
 
hey Rob G(ee). ik keek net in de veronicagids (avro, vpro, troskompas...) en daar las ik dat t over goeroes en hypnotiseurs gaat. en op sbstext staat t zelfde. dus misschien volgende week?
 
ja klas t net ook
kweet niet of dit de eerste aflevering is ...
als dat zo is dan komen die hypno gasten
 
dat kan wel..hij heeft zon hele reeks waarin hij opzoek gaat naar "rare"dingen...maar ik vind hem beetje zon blije-linkse-ikhebmijnmenigtochalklaar-reporter..
 
Geloof me als je het niet kan zien, je mis niets.

Guy "synthol" Grundi die met een piepstemmetje aan 1 of andere nerd (louis) probeert te vertellen wat BB is, en achter z'n rug om in de zijk word genomen.

Vrouwen die de gedachten over BB dames alleen maar bevestiggen

En fetishisten die klaar komen als ze door zo'n dame in de houdgreep worden genomen.
 
Back
Naar boven