MuscleMeat

Bodybuilding op TV (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ehum, jah ik zat dus ook al op de sbs6 site te kijken en zag ook dat het ergens anders over zou gaan. Maar gisterenavond op tv zeiden ze toch echt over bodybuilden, lieten ook filpkes zien en zo. Dus.... dan weet ik het ook niet....

Nja, aan de reacties te horen van degene die het al gezien hebben is het ook niet echt het kijken waard, dus, boeiuh...
 
nou heb het dus voor de derde ker gezien, enik vind die louis dus nog steeds eenachterbaks ventje, maar het was opzich wel leuk om te zien, ik vond die vrouwen in die film echt een stel moordwijven alleen die vrouw die je die wedstrijd zag draaien vond ik als bb natuurlijk heel knap maar als vrouw niet meer mooi..
 
Ik zit nog steeds te twijfelen of het geen man was! :p
 
sheesh, ik vond het een beetje tegenvallen. Ging voornamelijk over female bb, en iedereen deed errug goed hun best om alle vooroordelen die er zijn te bevestigen....
 
verd*mme, ik heb t niet gezien. dacht dus dat t over hypnos en goeroes ging. Had ook niet de moeite genomen om mn video in te stellen. Zal de veronicagids en sbs eens aanklage voor de misleiding:D
 
idd, hij zat bij iedereen alleen maar over as door te drammen, in plaats van dat hij er dieper indook, maakte hij in mijn ogen nu de meest opervlakkerige docu die je maar kan maken. Ik vond die verspreking van die guy grundy wel mooi.. i know women who take 4, 5 times more steroids then i take....eumhhh...would take haha, daar viel hij ff door de mand :D ;)
 
Ik vond het dus ook maar een tegenvaller zeg... Die presentator was een irritant gastje en de mensen die hij interviewde waren volgens mij ook zo'n beetje de grootste idioten in de BB-scene. De guy gast met een staal gezicht ontkennen dat hij AS gebruikte... pffff.... En dat ''wijf'' al helemaal. Jezus DIE KOP MAN!!! Echt niet normaal... Hahahaha, het was gewoon echt een vent met lange blonde haren. Wel een uiterste goede fysiek, dat natuurlijk wel. Maar die vriend van haar die had volgens mij ook een steekje los of zo. En die vent die die films maakte met die vrouwelijke BB'ers was ook al zo'n vage gozer. Dan had je nog die andere mafketel waar die Louis dus ff mee ging trainen. Die ff mooi ging vertellen dat het eigenlijk maar nep was en dat BB'ers eigenlijk helemaal niet sterk waren. Wat een ongelofelijke BS zeg!

Neh, vond het niet echt leuk om naar te kijken...
 
Ik ben het helemaal met Rob eens wat een triest programma en wat is de BB wereld weer goed neergezet.:mad:

Eerst die Guy die volhoudt dat hij geen AS heeft gebruikt en dan in zijn laatste zin zegt dat sommige vrouwen 3 a 4 de hoeveelheid gebruiken dan dat hij gebruikt (goedemorgen AS maakt meer kapot dan je lief is):stupid:

En dan die vrouwen (waren het echt vrouwen) heb alle respect voor hun doel wat ze nastreven en de spieren die ze gekweekt hebben maar inderdaad die gezichten, dat heeft absoluut niets meer met een vrouw te maken lijkt eerder op een omgebouwde met een thunderbirdstem :laugh:
 
Back
Naar boven