Fitness Seller

Bodybuilding restaurant ?? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

beetle2907

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
29 jan 2012
Berichten
334
Waardering
5
Lengte
1m67
Massa
80kg
Zou dat bestaan ? Een restaurant voor athleten
 
onbeperkt spare ribs donderdag
 
Omdat ik echt hou van koken / horeca en bodybuilding
En ik doe hotelschool dus dacht wat als ik later zo een soort van bodybuilding athleten resto zou beginnen ;)
 
rotterdam centraal station begin daar maar ben ik vaste klant op maandag
 
Omdat ik echt hou van koken / horeca en bodybuilding
En ik doe hotelschool dus dacht wat als ik later zo een soort van bodybuilding athleten resto zou beginnen ;)

verstandig ja, een restaurant gericht op 1% van de bevolking
 
waarom is een all you can eat niet afdoende?
 
verstandig ja, een restaurant gericht op 1% van de bevolking

Ik denk dat als hij dit restaurant tactisch neer zou planten waar vaak topatleten trainen (papendal) dat het best wel wat op zou kunnen brengen. Enige probleem lijkt mij dat elke topatleet wel een net iets ander dieet heeft dus dan zou je dat moeten kunnen aanbieden wat mij erg lastig lijkt.
 
domste idee ooit, topatleten maken hun eigen voedsel tot op de kcal nauwkeurig, dat kun je nooit bied als restaurant en ook nog winst maken
 
domste idee ooit, topatleten maken hun eigen voedsel tot op de kcal nauwkeurig, dat kun je nooit bied als restaurant en ook nog winst maken

onzin,
jay cutler en phil heath eten in off season minstens 2 van de 8 maaltijden in een restaurant.:D
 
Doelgroep mijn jongen!
Wil je draaien moet je 25 man elke dag hebben.
Je gaat het denk ik nooit redden als je puur op die doelgroep richt.
Maybe een sportdieet lunchroom bij de thialf ofzo
 
Kijk in het grote bb restaurantentopic
 
Gaat nooit werken. Als je toch vastberaden bent zoiets te beginnen zou ik voor een soort mengeling van een all you can eat en Exki gaan
 
Er is wel een Amerikaanse bodybuilder die een restaurant heeft. Ben ff zijn naam kwijt

---------- Post toegevoegd Mon 5 Nov 2012 om 22:39 ----------

[Link niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Mon 5 Nov 2012 om 22:39 ----------

http://www.musclemakergrill.com/
 
je zou je restaurant/ menukaart wel kunnen uitbreiden met schematjes met cal/ Eiw/vet/KH profiel... iets wat ik vaak wel mis in restaurants. Moet je toch maar een gok doen wat je eigenlijk gegeten hebt.

En zou het dan eerder op gezondheids restaurant gooien, bulk maaltijden, en cut maaltijden
 
Documentaire gezien van Ronnie Coleman voorbereiding op Mr. Olympia. Hier gaat hij dus 2 x per dag naar een Steakhouse. Daar eet die gegrilde KIP, dus als je een steakhouse begint. Kun je ook meer klanten aantrekken dan alleen Top Atleten.
 
Je kan bij een "normaal" restaurant ook je eigen voorkeur doorgeven (vlees met of zonder saus, combinaties van vlees, groenten en koolhydraten).
Ik ben bang dat het geen succes zal worden als je je puur op de bodybuilding / topatleten doelgroep zal richten.

Hotel Papendal heeft al iets in die richting las ik net...

Je zou eventueel wel de catering op competities kunnen gaan verzorgen:P
 
Back
Naar boven