Nou @Kathlinoo , doe je dat?Vraag me ook altijd af ze laat haar zelf likken voor een stukje tofu
Ik werk voor de overheid, en jij?Heb jij zelf eigenlijk wel werk of was die foto in het raamkozijn een hint?
Nee, geen fan van tofu.Nou @Kathlinoo , doe je dat?
Dat verbaast me niets, dat je werkt wel een beetje.Ik werk voor de overheid, en jij?
Je zou willen dat je 'vriendin' er zo uit zag.Vraag me ook altijd af ze laat haar zelf likken voor een stukje tofu
Kon ook niet anders met die FBI skillsIk werk voor de overheid, en jij?
Je weet niet hoe mijn vriendin eruit zietJe zou willen dat je 'vriendin' er zo uit zag.
Mandy was niet zo moeilijk te vinden, wel cringy dat d'r Facebook nog vol staat met foto's van d'r ex.Je weet niet hoe mijn vriendin eruit ziet
Nou die heb je al een keer gedeeld meende ik.Je weet niet hoe mijn vriendin eruit ziet
WeeejooowMandy was niet zo moeilijk te vinden, wel cringy dat d'r Facebook nog vol staat met foto's van d'r ex.
![]()
DammmMandy was niet zo moeilijk te vinden, wel cringy dat d'r Facebook nog vol staat met foto's van d'r ex.
![]()
Je bent niet bepaald incognito bud.Je weet niet hoe mijn vriendin eruit ziet
Je zou willen dat je 'vriendin' er zo uit zag.
Totdat je sponsor weglopen of niets met je aangaan want zo hypocriet zijn ze 😂Ken je toch beter over anabolen praten op tiktok heheee
Moet je wel eerst een sponsor hebbenTotdat je sponsor weglopen of niets met je aangaan want zo hypocriet zijn ze 😂
Maar voor in de toekomst. Ik heb geen tiktok dus misschien zijn de video’s wel puur informatief.Moet je wel eerst een sponsor hebben![]()