Fitness Seller

Bodybuilding + Zwemmen

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
12 nov 2015
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m73
Massa
71kg
Vetpercentage
14%
Sinds ik vroeger veel gezwommen heb en dit nog altijd heel plezant vind, vroeg ik me af of het erg is om dit te combineren met fitness?
Ik was aan het denken om 3x/week te liften en dan 1x/week te gaan zwemmen, zou dit een negatieve invloed kunnen hebben op mijn gains?

Ik wil namelijk ook wat functioneel proberen trainen, zodanig dat ik er niet enkel gespierd uitzie, maar dat ook mijn conditie navenant is.
Zijn er mensen die ook op zulke manier over liften denken, zo ja zouden die mij wat tips geven om ook wat functioneel te trainen en niet enkel voor esthetiek?

Alvast bedankt,

Groeten,
Michiel
 
Waarom zou dat niet te combineren zijn? Ik train niet functioneel en ik kan alle dagdagelijkse taken uitvoeren.Vind dat functioneel trainen dus way overrated.
 
Het gaat me niet zozeer over uitvoeren van dagdagelijkse taken, maar ook een goede conditie erop nahouden naast het fitnessen/bodybuilding.
 
Skatermarvin heeft veel ervaring hiermee, vraag het hem eens..
 
Het gaat me niet zozeer over uitvoeren van dagdagelijkse taken, maar ook een goede conditie erop nahouden naast het fitnessen/bodybuilding.

Ik zie niet wat "functioneel trainen" met conditie te maken heeft. lopen,joggen,fietsen is goed voor de conditie maar is niet functioneel trainen.
 
Back
Naar boven