Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volg het forum via Google Nieuws
Originally posted by Olimantado
En denk ook eens aan de profboksers... Vergeleken met hen zijn die BBers maar watjes hoor!
En voetbal is ook harder dan het eruit ziet, hoor!
Maar diëten zwaar en hard?? Kom nou...
Originally posted by Robin
Meer dan in bb?? Nee, zeker niet... Je vergeet 1 ding manneke, trainen is niet alles waar bb om draaid. Als je naar huis gaat begint het pas echt!!! De tijd die een bb in zijn sport steekt is meer dan welke andere sport dan ook denk ik, en er zit ook meer wetenschap achter dan welke andere sport dan ook.
Originally posted by Diver2000
.......
Nee dan is BB zwaar, 1 uur trainen per dag in een verwarmde of een zaal met airco, tussen je sets een beetje kletsen en als je klaar bent ff douchen en een shakie pakken bij de bar. Naar huis en dan een beetje rusten voor je volgende training. Voor je slapen gaat ff 2 shotjes met test etc zetten en dan kan je weer de volgende dag. Okee je zal misschien een keer kotsen met squat, ik heb zovaak gekotst met een wedstrijd en dan evengoed de hele koers uitrijden he.
Originally posted by Bodyman
Ja toen ik 12 was , het was een wedstrijd in belgie
Originally posted by Floyd
Bodybuilding is enerzijds een hele mooie sport, je streeft naar absolute perfectie van je lichaam, d.m.v. voeding, rust, trainig (en steroids). En je bent er wel veel mee bezig, ook na het trainen. Ik heb vandaag constant moeten stilstaan bij het feit dat ik voldoende water moet binnen krijgen en m'n 20 boterhammen wel opgegeten moeten worden.
Maar bodybuilding zwaar? Ik denk dat bij bv het wielrennen de echte taaie mannen rondlopen. Wat is er nu zwaar aan BB, dieeten?....
En met alle respect, maar de zwaarste krachtexplosie bij een bb'er is toch niks vergeleken hoe een Michael Johnson eff 400m sprint. Als je dat kan, dan ben je pas geniaal...
~Originally posted by Diver2000
Sorry hoor maar ik heb zelf wedstrijden gereden en de tijd die je er in moet steken is wel iets meer dan bij BB. iedere dag trainen ongeveer een 100 km, zomer en winter dus met -10 maar ook met 25 graden. 2 wedstrijden per week in het seizoen, dus volle bak rijden met een gangetje van 50 per uur terwijl het 25 graden of meer is in de zomer. Een keer op je bek gaan in de bocht en helemaal openliggen. Een slechte dag hebben en de heleboel onderkotsen en de hele avond ziek na een wedstrijd.
Goed op je voeding letten
Nee dan is BB zwaar, 1 uur trainen per dag in een verwarmde of een zaal met airco, tussen je sets een beetje kletsen en als je klaar bent ff douchen en een shakie pakken bij de bar. Naar huis en dan een beetje rusten voor je volgende training. Voor je slapen gaat ff 2 shotjes met test etc zetten en dan kan je weer de volgende dag. Okee je zal misschien een keer kotsen met squat, ik heb zovaak gekotst met een wedstrijd en dan evengoed de hele koers uitrijden he.
Originally posted by Floyd
En met alle respect, maar de zwaarste krachtexplosie bij een bb'er is toch niks vergeleken hoe een Michael Johnson eff 400m sprint. Als je dat kan, dan ben je pas geniaal...
Originally posted by Bodyman
Dat het stuk voor stuk beren zijn klopt wel, maar het zijn wel freaky beren. En wat kun je er nou voor lol aan beleven wanneer zo'n freaky bear op het podium staat te poseren. Nee kun je beter naar een voetbalwedstrijd gaan om daar te gaan kijken is er nog een beetje aktie ook.
Ik train dan ook niet met als doelstelling zo freaky groot te worden, ik wil wel groter worden maar niet echt monsterlijk groot. Maar ik heb wel respect voor de mensen die wel op het podium (willen) staan.
Originally posted by Olimantado
Wat ik me afvraag... Zou Ronnie Coleman kans gehad hebben om zonder illegale middelen te gebruiken deel te nemen aan Mr. Olympia?