Fitness Seller

Bodybuildingkleding.com | Bodybuilding- en fitnesskleding voor mannen en vrouwen! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lid geworden
24 aug 2016
Berichten
27
Waardering
18
Lengte
1m92
Massa
90kg
Vetpercentage
10%
Bodybuildingkleding.com


Website: www.bodybuildingkleding.com

Facebook: www.facebook.com/bodybuildingkleding

Instagram: @bodybuildingkleding


www.bodybuildingkleding.com is ontstaan vanuit de zoektocht naar een Nederlandse webshop waar meerdere merken fitness- en bodybuilding kleding te koop was. Helaas was er destijds niet 1 shop waar diverse merken te koop waren. Met Bodybuildingkleding.com willen we wel aan deze vraag voldoen.


In 2014 zijn we begonnen met 14 producten, tank tops en shirts voor mannen, en dit is inmiddels uitgegroeid tot ruim 400 producten van 5 genomineerde merken. De merken die we nu voeren zijn:


  • Nebbia Fitness

  • Gorilla Wear

  • MyWay2Fitness

  • Mfit Sportswear

  • Paragon Fitwear

Van zowel Nebbia Fitness als MyWay2Fitness zijn we inmiddels importeur voor de Benelux en leveren we deze merken ook aan bedrijven, webshops, sportscholen en Personal Trainers.


Ons doel is om elke 3-4 maanden een nieuw merk op te nemen in de webshop of het huidige assortiment van 1 van de bestaande merken uit te breiden. In de toekomst hopen we ook een fysieke winkel te kunnen openen waar onze klanten de kleding kunnen passen voordat ze de kleding aanschaffen, zodat ze zeker weten dat de producten naar wens zitten. Dit is natuurlijk iets wat de klant mist bij het bestellen van kleding via een webshop.


Voordelen Bodybuildingkleding.com:


  • Gratis verzending vanaf € 60,-

  • Levering binnen 2-4 werkdagen

  • Niet goed, geld terug

  • Groot assortiment
Voor alle leden op Bodybuilding.nl hebben we een speciale actie. Met de kortingscode: BB10 ontvang je 10% korting op het hele assortiment.

Mochten jullie feedback, opbouwende kritiek of iets anders aan ons willen doorgeven dan horen we dat graag. Op deze manier kunnen we Bodybuilding Kleding alleen maar verbeteren en hierdoor beter maken voor onze klanten.
 
Waarom word ik niet gesponsord? :(

Mooi dat jullie Nebbia hebben.

Zal even keer wat bestellen.
 
Welkom. Ik zie geen werkende link in de OP? Misschien toch wel handig
 
Erg leuke kleding, en jullie zitten qua prijsrange lager dan de meeste merken (waar ik fan van ben dan).. Wie weet in de toekomst eens iets bestellen.

En tsja, we blijven Hollanders uiteraard: Komt er voor de DBB-leden ook iets van een kortingscode? Gaan jullie hier verder ook de sales en eventuele (win)acties in bijhouden?
 
Levering binnen 2-4 werkdagen zie ik nou niet echt als een voordeel?

De meeste bestellingen leveren we binnen 1-2 werkdagen, echter kan het voorkomen dat het langer duurt. Vandaar dat we uitgaan van 2-4 werkdagen, zodat het vaker meevalt dan tegenvalt

Waarom word ik niet gesponsord? :(

Mooi dat jullie Nebbia hebben.

Zal even keer wat bestellen.

We sponsoren momenteel al 6 mannen en 5 vrouwen. Wellicht dat we op korte termijn weer op zoek zullen gaan naar nieuwe atleten om te sponsoren.
 
Erg leuke kleding, en jullie zitten qua prijsrange lager dan de meeste merken (waar ik fan van ben dan).. Wie weet in de toekomst eens iets bestellen.

En tsja, we blijven Hollanders uiteraard: Komt er voor de DBB-leden ook iets van een kortingscode? Gaan jullie hier verder ook de sales en eventuele (win)acties in bijhouden?

Bedankt voor je leuke reactie! Met de kortingscode: BB10 ontvangt iedereen 10% korting op het hele assortiment (Exclusief Sale producten). Uiteraard zullen we ook acties gaan delen. Zo is er nu voor vrouwen een winactie om een bedrukte MyWay2Fitness legging te winnen en zullen er meer acties gaan volgen.
 
Welkom! Ga meteen eens kijken. Val met m'n bouw helaas vaak in rare maten, te lang voor l en m'n onderrug heeft 3 maten ruimte bij xl.. Zoek daarom vaak wat strakker met stretch of slim fit:o
 
Inderdaad wat meer slim fit kleding zou mooier zijn. Denk eens na over de import van Gymshark. Ik zie bijvoorbeeld dat jullie Aesthethix Era hebben, maar dan alleen de oude collectie. Dit terwijl juist de nieuwe collectie erg gaaf is.

Lijkt mij dat die oversized t shirts en broeken niet meer van deze tijd zijn aangezien mensen tegenwoordig in de gym er net zo modebewust bij willen lopen als op straat.

Just sayin', verder good luck en welkom! :)
 
Welkom! Ga meteen eens kijken. Val met m'n bouw helaas vaak in rare maten, te lang voor l en m'n onderrug heeft 3 maten ruimte bij xl.. Zoek daarom vaak wat strakker met stretch of slim fit:o

Dankjewel! Ja kan me voorstellen dat het dan wat lastiger is om de juiste broek te vinden. Je zou eens op deze pagina kunnen kijken: http://www.bodybuildingkleding.com/product-categorie/men/nebbia-2016-men/ naar de volgende productnummers: 106, 108, 117 en 118.

Of in de sale sectie kijken naar de 912 en 913 (http://www.bodybuildingkleding.com/product-categorie/uitverkoop-fitness-kleding/sale-men/)

Mocht je vragen hebben dan horen we het graag.
 
Inderdaad wat meer slim fit kleding zou mooier zijn. Denk eens na over de import van Gymshark. Ik zie bijvoorbeeld dat jullie Aesthethix Era hebben, maar dan alleen de oude collectie. Dit terwijl juist de nieuwe collectie erg gaaf is.

Lijkt mij dat die oversized t shirts en broeken niet meer van deze tijd zijn aangezien mensen tegenwoordig in de gym er net zo modebewust bij willen lopen als op straat.

Just sayin', verder good luck en welkom! :)

Bedankt voor je feedback! Aesthetix Era zal uit het assortiment gaan, aangezien ze een exclusiviteits deal met Body & Fit hebben afgesloten. Nebbia heeft ook de Aesthetic Warrior collectie met diverse tight fit modellen en ook Gorilla Wear komt steeds meer met tight fit kleding. GymShark verkopen is enkel mogelijk als je een fysieke winkel hebt, ondanks dat dit wel in onze plannen staat zijn we daar nu helaas nog niet aan toe.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven