AndroidHealthClinic

Bodybuildingkleding.com | Bodybuilding- en fitnesskleding voor mannen en vrouwen! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik bedoelde dat ik nog niks heb gehoord qua leverdatum/track code/ niks/noppes/nada

1-3 leverdagen zijn wel voorbij nu.

Was bij mij hetzelfde en na "geklaag" van mijn kant in dit topic ontving ik een mail met excuses en dat het uitverkocht was.
Uiteindelijk wel netjes opgelost, zij het met enige vertraging.

Ik hoop dat ze dit gegeven snel opgelost hebben, want voor mij toch wel een belemmering om er weer te bestellen (Sanca Saxon #NOHATE :p)
 
Hoi Jasper,

Zou je de foto ook nog even per mail kunnen sturen naar info@bodybuildingkleding.com. We zullen dit product uiteraard vervangen. Zou je voor de volledigheid ook je achternaam en/of order nummer kunnen meesturen?

We horen graag van je.


Ik wilde hier nog graag even kwijt dat dit echt super goed is opgelost.
Heb inmiddels een nieuwe broek:)
Bedankt voor de service
 
Hoi, krijgen jullie ook de bubblebutt pants van nebbia als deze uitkomt??
 
Is dat die Freddy look a like?
nebbia-bubble-butt-pants.jpg
 
Hoi, krijgen jullie ook de bubblebutt pants van nebbia als deze uitkomt??

Hoi GoSelene,

Deze krijgen we als het goed is begin december in het assortiment en het plan is om deze te lanceren op de SAPcup. Dus als je een primeur wilt moet je ons even opzoeken op de SAPcup op Stand nr. 12. Na de SAPcup zijn deze ook gewoon te verkrijgen via onze webshop, afhankelijk van hoe hard ze lopen op de SAPcup hebben we ze gewoon op voorraad.

Mocht je nog vragen hebben dan horen we dat graag.

Groeten,
Team Bodybuildingkleding.com
 
Bedankt! Ik hou de webshop in de gaten :)
 
Hopelijk betere kwaliteit dan Freddy. Dan is dat wel iets voor me vriendin
 
BB10 code werkt niet
 
Wanneer komen die nieuwe broeken van Nebbia uit?
 
Dit weekend staan we op de SAPcup. Kom ons bezoeken op Stand nr 12! Ontmoet onze atleten en we hebben leuke acties! Ook lanceren we de nieuwe Nebbia Bubble Butt Pants dit weekend op de SAPcup. Genoeg redenen om dus even een bezoekje te brengen ;) We hopen jullie dit weekend te zien.
 
#2925

Al iets bekend wanneer deze verstuurd gaat worden?
 
En ontvangen :thumbs:
 
Under Armour
Muscle Brand

Toffe site trouwens. Ga hier zeker bestellen binnenkort! :)
UA is overrated en heeft nog steeds geen consequente kwaliteit over de hele linie. Nike, Adidas en Rebook hebben dat voor hetzelfde prijsklasse wel.
MB is van hetzelfde kwaliteit als gesponsorde kleding van MyProteine. Met andere woorden betaal je veel te veel.
 
Bodybuildingkleding.com is gestopt met sponsoring.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven