XXL Nutrition

Bodybuildster Ashmara Brader op tv (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Stephen Graham

.
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
16 mei 2006
Berichten
59.513
Waardering
22.715
Misschien kennen jullie haar wel. Gisteren ging een programma over haar.

De 32-jarige Ashmara heeft, op z’n zachtst gezegd, een zeer roerig jaar achter de rug. De Nijmeegse top-bodybuildster won met overmacht in 2009 het Nederlands Kampioenschap. Steun en toeverlaat daarbij is haar partner Vincenzo. De Italiaanse kapper leert ze kennen als hij haar haar doet voor een belangrijke wedstrijd. Ze valt als een blok voor hem. Samen werken ze naar het Nederlands Kampioenschap toe en de euforie is groot als ze de titel pakt. Toch blijft bij Ashmara een gevoel knagen dat er iets niet klopt. Ze krijgt geen vinger achter de wisselende stemmingen van Vincenzo. Een psychiater doet het af met: “Gewoon een heel gepassioneerde man...”. Ashmara’s wereld stort in als Vincenzo in juli 2009 zelfmoord pleegt. Nu, ruim een half jaar later, krabbelt ze langzaam op uit een diep dal.
Het leven gaat door en om te bewijzen dat ze er nog is, verdedigt ze op 25 april haar titel op het NK 2010. Geluk in Uitvoering is erbij.


[Link niet meer beschikbaar]
 
Edit: laat maar. Had beter moeten lezen.
 
Laatst bewerkt:
reportage heb ik gezien, mooie atlete en karakter:cool:
 
In welk programma was dit want ik krijg de algemene uitzendinggemist pagina te zien bij die link.
 
wat een karakter heeft die vrouw als je voor een wedstrijd eerst nog in het ziekenhuis ligt en een paar dagen later op het podium staat te schitteren.zegt een hoop over de inzet die ze heeft
 
Respect voor die vrouw zeg. Damn!
 
veel doorzettingsvermogen
 
dik respecgt voor die dame :thumbup:
 
iemand de directe link ?
 
Pittig wijf !
 
wat een karakter heeft die vrouw als je voor een wedstrijd eerst nog in het ziekenhuis ligt en een paar dagen later op het podium staat te schitteren.zegt een hoop over de inzet die ze heeft

+++ 1
 
Zeker veel karakter, alleen bij die coach zit wel een steekje los als je het mij vraagt.
 
Zeker veel karakter, alleen bij die coach zit wel een steekje los als je het mij vraagt.
ja echt he ze trapt haar eigelijk meer de grond in door tezeggen dat het haar schuld is
 
ja echt he ze trapt haar eigelijk meer de grond in door tezeggen dat het haar schuld is

Dat vond ik ook echt niet kunnen nee. Wat een onzin. Verder leuke docu, mooie atlete.
 
Laatst bewerkt:
HEY! Oud trainingsmaatje van me. Meteen even kijken :)
 
Uitzending per toeval gezien. id een sterk karakter, de wil om te overleven en te winnen zit bij dit soort mensen zo diepgeworteld dat ze niet zo gauw omvallen bij elke tegenslag.
 
Back
Naar boven