AndroidHealthClinic

Bodybuildster Ashmara Brader op tv

Bezoekers in dit topic

ja echt he ze trapt haar eigelijk meer de grond in door tezeggen dat het haar schuld is
Idd, en die redenatie er ook bij... Als ze ook maar één hersencel minder had gehad, dan zou ze in de woonkamer schijten.
 
respect voor haar. dat ze na zoveel problemen toch nog weet terug te komen.
 
ja echt he ze trapt haar eigelijk meer de grond in door tezeggen dat het haar schuld is

Ja vond dat echt beschamend, als hij haar niet was tegengekomen had hij geen zelfmoord gepleegd ??? sorry hoor maar als je zoiets zeg als coach, trainer of wie dan ook moet je je eigen toch echt wel gaan schamen.
 
Ja vond dat echt beschamend, als hij haar niet was tegengekomen had hij geen zelfmoord gepleegd ??? sorry hoor maar als je zoiets zeg als coach, trainer of wie dan ook moet je je eigen toch echt wel gaan schamen.

Ook echt, dat was het nagels over een schoolbord effect. Hoe dom kun je zijn zeg...
 
Interessant. Leuk voor d'r dat ze gewonnen en overwonnen heeft, na alles wat ze ervoor gedaan en doorstaan heeft.
 
is bij mij in de gym opgenomen zie ik. wist er niks van.
 
toffe vrouw diep respect. jammer dat er een gros klapmongolen om haar heen loopt dat haar aanwijst als de oorzaak van de zelfmoord van haar man.
 
Denk dat 82kg niet genoeg is :D
 
nou, met zo'n soepele zin kom je ver hoor
 
best ook een lekkere dame, zie die buik :p
 
Respect. Maar die coach.. Wtf..
 
toewijding op zen best:thumb:
 
Even wat googlen zag ik dit plaatje.

3458148197_a2ee5987f1_o.jpg


Wie is de vrouw rechts op de foto?
 
De rechter is Gisa ter Haar.
 
Back
Naar boven