Fitness Seller

Bodybulkertje Log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Jasper Balster

Cool Novice
Lid geworden
15 jan 2018
Berichten
220
Waardering
129
Lengte
1m75
Massa
92kg
Vetpercentage
14%
Na een lange tijd logs lezen heb ik besloten zelf een log te gaan beginnen.

Even wat informatie over mezelf:
- 19 jaar oud
- 1,78cm
- 92,5kg
- 13% vet (huidplooi meting)

Op dit moment zit in in week 2 van m'n bulk, ik bouw op vanaf 3500 kcal dus zit nu op +-3600. Mijn doel is vooral lean massa opzetten, ik heb als doel binnen 2 jaar mijn eerste wedstrijd mee te doen.

Ik doe een combinatie van een PPL split en een Arnold split:

Maandag: Push
Dinsdag: Pull
Woensdag: Legs
Donderdag: Rust
Vrijdag: Chest&Back
Zaterdag: Arms&Delts
Zondag: Rust

Mijn preciese Workouts kunnen jullie gaan vinden in de logs die ik de aankomende tijd ga posten

Hieronder wat foto's van mijn fysiek
 

Bijlagen

  • Snapchat-430689568.jpg
    Snapchat-430689568.jpg
    95,4 KB · Weergaven: 193
  • IMG_20210910_153008_668.webp
    993,3 KB · Weergaven: 76
  • IMG_20210625_151718_086.jpg
    IMG_20210625_151718_086.jpg
    111,8 KB · Weergaven: 183
Training van vandaag, had erge last van beide polsen dus heb beetje rustig aan gedaan. Verder lekker getraind

Screenshot_2021-11-05-21-37-48-33_ba5bd160e6042338a9d029de2b6b944f.jpg
 
Mijn 'bij' doel is om deze bulk m'n bench van 140 naar 150 te krijgen, dus ben benieuwd of dat gaat lukken.
 
Straks schouders & armen trainen. Heb alleen een overbelaste pees in beide polsen dus word een iets aangepaste training
 
Pff wat een kut training gehad net. Ik heb met elke oefening last van beide polsen, dus straps op strakst om polsen is een must zelfs voor lateral raises

Morgen een rustdag dus hopen dat het dan iets beter al gaat.

Maandag heb ik weer push, en moet ik 112,5 4x6 doen, dus ben benieuwd.

Fijn weekend! Wat trainen jullie vandaag?
 
Ik snap wel dat je wilt trainen maar waarom laat je die polsen niet gewoon rusten? En gebruik je pijnstillers? Wat is er met je polsen gebeurt overigens?
 
Ik snap wel dat je wilt trainen maar waarom laat je die polsen niet gewoon rusten? En gebruik je pijnstillers? Wat is er met je polsen gebeurt overigens?
Ik denk zelf overbelasting, sinds eergisteren ineens hele erge pijn met elke oefening. Zit net in week 2 van bulk en cycle. Dus wil er het beste van maken nu nog. Verder post ik in dit log niks over cycle enzovoort want het is puur een progressie en trainingslog
 
Oke, ik zou even off gaan of cruisen want aas zal je klachten alleen maar verergeren denk ik. Ik zoek het eens op voor je.

Edit: is het een onstoken pees? Om maar even een vb te geven. Voor mijn kuur had ik een ontstoken tand. Ik ben beginnen kuren en heb daar nu flink last van. Oplossing is dus even gestopt en wachten op de tandarts. Gellukig helpen ibuprofen en paracetamol me wel de dag door te komen.

Vandaar dat ik je vroeg of je pijnstillers neemt miss is dat een optie?
 
Oke, ik zou even off gaan of cruisen want aas zal je klachten alleen maar verergeren denk ik. Ik zoek het eens op voor je.

Edit: is het een onstoken pees? Om maar even een vb te geven. Voor mijn kuur had ik een ontstoken tand. Ik ben beginnen kuren en heb daar nu flink last van. Oplossing is dus even gestopt en wachten op de tandarts. Gellukig helpen ibuprofen en paracetamol me wel de dag door te komen.

Vandaar dat ik je vroeg of je pijnstillers neemt miss is dat een optie?

Ik heb boldenone in m'n cycle, dus nu ineens gaan cruisen gaat problemen geven ivm de lange halfwaardetijd van bold. Ik heb namelijk altijd lage E2 op bold dus als ik naar cruise ga word dat erger.

Ibuprofen slik in niet ivm de effecten op spieropbouw, mischien paracetamol gaan slikken denkik
 
Oke ik wens je veel succes dan. Ik volg je log.

Wat is er mis met ibuprofen en spieropbouw?
 
Oke ik wens je veel succes dan. Ik volg je log.

Wat is er mis met ibuprofen en spieropbouw?

Ibuprofen heeft negatieve effecten op spier eiwitsynthese
 
Ik ben opzoek naar een nieuwe oefeningen voor m'n upper chest waarbij ik schoudergebruik minimaliseer (ivm onderliggende schouderblessure). Heeft iemand een leuke oefening?
 
Cable cuffed clavicular fly
 
Back
Naar boven