AndroidHealthClinic

BodyBulks Bulk Log 2020 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

BodyBulk

Cool Novice
Lid geworden
6 jul 2020
Berichten
60
Waardering
28
Lengte
1m77
Massa
82kg
Vetpercentage
13%
Ik zal mezelf even kort voorstellen.
Ik ben Jasper en ben 18 jaar oud. Ik train al zo'n 4 jaar met als doel Bodybuilding. Mijn stats zijn:
- 177cm lang
- 82 kg

Ik heb besloten volgend jaar mijn eerste wedstrijd mee te doen. Ik ga meedoen aan Clasic Physique D klasse van de S.A.P Cup. Deze wedstrijd vind plaats in december 2021, dus dat duurt nog wel even

Ik deze log laat ik jullie mijn progessie zien naar de wedstrijd toe, van voeding tot training en physique updates. Ik ga het in deze log niet hebben over AAS gebruik. Ik ben afgelopen week begonnen met mijn eerste kuur maar ivm mijn jonge leeftijd heb ik besloten niks daarover te posten omdat ik het niet wil stimuleren bij andere jongeren.

Ik snap dat er genoeg mensen zijn die het belachelijk vinden dat ik op mijn 18e leeftijd al begin met kuren, maar het is een bewuste keuze en dat moet gerespecteerd worden.

Ik ben deze week begonnen met mijn Bulk. Ik zit op 3500 Kcal en onderin zal ik mijn voedingsschema posten.

Week 1: 80kg (start bulk)

Het is nu 3 dagen in de bulk en ik weeg nu 82 kg, maar vooral vocht aangekomen

Dit is mijn startpositie:
Snapchat-1967811367.jpg


Ik zal zo vaak mogelijk updates posten, en vragen beantwoorden. Dus steo gerust een aantal vragen.

Hieronder mijn voedingsschema:

Totaal: 3500 Kcal
Koolhydraten: 390 gram
Eiwitten: 260 gram
Vetten: 112 gram

Ontbijt:
  • 80 gram havermout
  • 30 gram whey protein
  • 20 gram pindakaas
  • 200 ml halfvolle melk
Snack:
  • 40 gram whey protein
  • Halfvolle melk
  • Havermoutpoeder
Middag:
  • 2 wraps
  • ½ bakje Philadelphia
  • 6 plak Kipfilet
Snack:
  • 2 eieren
  • Pangafilet 1 stuk
  • 1 kopje witte rijst
  • 50 gram Cashewnoten
Avondeten:
  • Wat de pot schaft
Post workout:
  • 30 gram whey
  • 200ml melk
Voor bed:
  • 250 gram aardbeien kwark
 
Back
Naar boven