AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl and Dutchbodybuilding.com presents: Miss Beachproof 2009

Bezoekers in dit topic

Rustig dames, rustig. :D
 
Hahah vraag maar aan Peter hoe ik er ripped uitzie. Hij was altijd wel lief voor mij. :D


Vind wel jammer dat ik het dit keer alleen moet doen. Het was daar altijd veel gezelliger en kreeg er meer motivatie uit. :)
Ach we kunnen je wel online supporten..zal wel ff wat tips en trucs aan hem vragen:whip:
 
Ryu, je weet wat je te doen staat :D

Je wilt het vrouwenteam toch niet teleurstellen? haha
 
Wij willen foto's, en zoals je zelf al aangaf: je mag zelf weten hoe je er op staat (met bikini of niet) - hoofd er af geshopt of niet...
 
Maak jullie geen zorgen. Voor 29 deelneemsters is het niet belangrijk hoe ik eruit zie.. :D
 
Wel heel mooi dat je met die dieren werkt:)
 
Das wel het park waar ik ook heb gewerkt, maar ik ben dat niet op de foto haha. ;)
 
Das wel het park waar ik ook heb gewerkt, maar ik ben dat niet op de foto haha. ;)


Nee, nou ja :rolleyes: hahaha....
O echt waar, vond het een mooi plaatje:D
 
Ja, das Loro Parque Tenerife. Op de achtergrond staat 1 van me beste vrienden van daar.

Btw, wat denk je wel niet! Zulke dunne armpjes. :D
 
Ja, das Loro Parque Tenerife. Op de achtergrond staat 1 van me beste vrienden van daar.

Btw, wat denk je wel niet! Zulke dunne armpjes. :D


o hahaha wel toevallig dan hahahha:D

hahahaha ik zeg niks:p.......
zal ik ff die foto kopieren en dan hier neer zetten;) hihihi:D
 
Hmmm, de foto wordt opgezocht hoor :D... Je krijgt de groetjes van Peter;) En hij vroeg hoe het met je arm ging???

;)
 
Ja dat blijft een uitdaging, Maaike. Ik had eind Jan. mijn elleboog gebroken en dat was geen pretje. Het nadeel met het breken van een gewricht is dat je zowel je onderarm als bovenarm amper kan gebruiken. Nu gaat het langzaam beter, daarom is het ook een uitdaging om ook in shape te komen. Helaas is het best frustrerend om nog 20% van je oude kracht te behouden.

Maar goed, ego opzij en knallen maar. :)
 
Laatst bewerkt:
Thats the spirit....wij wilden al een geintje uithalen met je foto:D
Een paar konijnen oortjes ofzo:p

Maar goed beterschap met je arm..gr van Peter....En we zien jullie soon op the gym;)

Mooie foto´s by the way.....die benen zijn top!!!!
 
Thats the spirit....wij wilden al een geintje uithalen met je foto:D
Een paar konijnen oortjes ofzo:p

Maar goed beterschap met je arm..gr van Peter....En we zien jullie soon op the gym;)

Mooie foto´s by the way.....die benen zijn top!!!!

:D

Groetjes terug!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Zoooo, mooie foto's Niels! :thumbs:

Behoorlijke tegenslag om je elleboog te breken zeg.
Ik was te laat voor je spreekuur maar ik kom de volgende keer wel even buurten hoe jij daarmee bent omgegaan.
Zelf heb ik ook het probleem van m'n schouder dus misschien kan ik nog iets meer doen zonder dat ik het weet. :)
 
Back
Naar boven