MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl and Dutchbodybuilding.com presents: Miss Beachproof 2009 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ja dat blijft een uitdaging, Maaike. Ik had eind Jan. mijn elleboog gebroken en dat was geen pretje. Het nadeel met het breken van een gewricht is dat je zowel je onderarm als bovenarm amper kan gebruiken. Nu gaat het langzaam beter, daarom is het ook een uitdaging om ook in shape te komen. Helaas is het best frustrerend om nog 20% van je oude kracht te behouden.

Maar goed, ego opzij en knallen maar. :)

2006:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

2007:



[afbeelding niet meer beschikbaar]

Let niet op me rotkop op die laatste foto, hihi :o

2uiaiph.jpg

blijft prachtig Niels!:thumbs: kunnen nog veel mensen wat van leren...en dat naturel:bow:
 
Ik moet trouwens ook aan de bak. Voor de BNF is er ook een mannelijk model nodig. Eens even kijken hoe droog ik kan worden.

Blijf tot nu toe nog keto volgen. Even kijken hoe het gaat verlopen.

Ik ben net aan mijn cutdieet begonnen.. waar kan ik me inschrijven? :D
 
Ziet er goed uit niels Bo kan trots op je zijn!
 
Hey Niels, mooie foto's. Zie ze nu pas. Echt wel netjes!
 
Hoi Niels / Ryu,
wil je nog antwoord geven op mijn e-mail?
Het is mijn planning om morgen de volgende foto te maken, en weet niet of daar nog bepaalde eisen aan zijn qua logo's of dergelijke...
 
Ik moet dan waarschijnlijk werken, en daarnaast ben ik niet zo happig op meets :o Ik pas daar sowieso niet goed tussen ;)
Dat je moet werken is erg jammer, verder denk ik dat iedereen wel 'past'... we zijn niet voor niks een hele diverse groep ;)
 
Dat is waar, maar ik ben nogal een verlegen meiske :o Een meet zou mij alleen maar erg eng lijken ;)
Ik compenseer het verlegen zijn met een grote bek online en een flinke camera voor m'n neus in de werkelijkheid...
 
De sessies op msn blijven rustig. Men die advies wil kan dit voortaan via de mail doen. Is beter op deze manier.
 
oei oei.. door al de drukte van mijn examens ben ik vergeten een foto door te sturen :s mag ik dit nog doorsturen?
 
Back
Naar boven