AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl : Wie is Miss Beachproof 2009? De uitslag!

Bezoekers in dit topic

Wie heeft de meeste hamburgers gegeten?
 
Gefeliciteerd iedereen. Volgende week Maarseveense plassen Rock it 09 feestje, be there.:cool:
 
Van harte dames! Kan me goed vinden in de uitslag en de manier waarop die is ontstaan, goed geregeld!

Nogmaals gefeliciteerd en succes met de shoot :D
 
he dames

super van harte gefeliciteerd !!!



""benik even 4 uurtjes fietsen, staan er ineens weer 5 nieuwe pagina s om te lezen ""
 
Gefeliciteerd, jullie hebben het alle 3 verdiend zeker weten!:clap:
 
Ben wel benieuwd naar de photoshoot!
 
(ik heb deze post ook iun m´n eigen logje staan, maar ik weet niet of bijv. Aimee daar nog in leest, dus dan ook maar even hier)

JAAAAA!!! Internet!!!!

Er is wel een computer met internet in het hotel aanwezig, maar die is of altijd en eeuwig bezet als ik wakker ben (hij zal best in de ochtenduren vrij zijn hoor, maar dan lig ik nog in coma :D), of hij is stuk :(
Haha, na het uitgaan wilden sommigen ff een patatje bestellen (ik niet hoor :o :D), en toen zei die vent achter de balie ineens: ¨Ienternet for frie when joe wait for patatats¨.
Hehe das mooi meegenomen :D

Ben trouwens zeker niet teleurgesteld in de uitslag hoor, ik had sowieso al nooit verwacht dat ik ook maar in 1 stemming in de top 3 zou voorkomen, laat staan dat ik iets winnen.
En dan vind ik een ´score´ van 2 uit de 4 niet slecht :D (in 1 van de stemmingen in de top 3 + de fotoshoot).
Denk dat er ook maar heeeel weinig mensen zullen zijn die zich niet kunnen vinden in de uiteindelijke uitslag, ik ben het er iig zeker wel mee eens!
Vooral het commentaar van Aimee ben ik het zeker mee eens, en ik vind de uitslag dan ook heel eerlijk en terecht.

Alle dames heel erg gefeliciteerd!!! :cheer:


Maar het zou niet een echte wedstrijd zijn als er niet een soort van ''Best posing award'' beschikbaar zou zijn. Nu hebben wij er alleen een andere wending aan gegeven. Naast de top 3, is er speciale award door het Body en Fitshop juryteam in het leven geroepen:

The PhotoPerfect Award!

Win een prachtige fotoshoot met een topfotograaf en wordt het boegbeeld van een promotiecampagne voor de Body en Fitshop, welke gepubliceerd zal worden in de Muscle and Fitness!!!

Body en fitshop: Aangezien wij meerdere dames zeer geschikt vonden voor de fotoshoot hebben wij besloten om deze award te geven aan twee deelneemsters.

De PhotoPerfect gaat naar: Cynthia en Loca!

Van harte gefeliciteerd!


Echt heel leuk zeg dat ik dat samen met Loca mag doen!


Dames zoals Loca en Cynthia hebben de juiste uitstraling voor een Miss Beachproof promo campagne. Dat hebben ze ook laten zien op de foto's, imo. Dames welke de juiste doelgroep aanspreken.

Het management van BnF dacht daar hetzelfde over.


Bedankt!


Er zaten dames bij die ook zeker vooruitgang hebben geboekt zoals Cynthia, Maaike, Cecile, Jerney, Loesbiet, Flowergirl en Sue.

...

Bij Cynthia zie je duidelijk verschil tussen de begin en eindfoto, maar amper verschil tussen de ‘4 weken foto’ en eindfoto.
Daarom denk ik dat zij nog veel beter kan. Desalniettemin ook een zeer mooi fysiek.

Loca & Cynthia, ik denk dat jullie super materiaal zijn voor die photo award!
Veel plezier en we wachten de foto's in spanning af! ;)

Aimee, heel erg bedankt voor je complimenten & voor je kritiek. Ik waardeer het zeker dat je de moeite hebt genomen om ook nog even iets over mij persoonlijk te typen.
 
dju zit die Cynthia weer lekker in de zon....hahahaha veel plezier daar samen.

pffff in mijn ogen zijn alle deelnemers winnaars niet zo moeilijk iedereen doet zijn/haar in dit geval best dus petje af voor alle deelnemende dames inclusief de afhakers want zoals Aimee het al aangegeven heeft valt echt goed dieeten niet mee(kan er over mee praten ) ;maar zoals met alle wedstrijden moet er een winnaar zijn en die zijn over het geheel genomen wel terecht. dus dames allemaal gefeliciteerd met jullie op je eigen behaalde overwinning.

oja er zit wedstrijdmateriaal tussen en die gaan nog hoge ogen gooien....(ook bij diegene die geen prijzen hadden nu)
 
van harte gefeliciteerd met het behaalde resultaat:D
 
Voor de elite membership en karma moet je rechtstreeks mailen met Big-T ;)
 
Back
Naar boven