Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl : Wie is Miss Beachproof 2009? De uitslag! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ryu

MMA Fighter
Elite Member
Foto Contest
20 jaar lid
Lid geworden
6 apr 2003
Berichten
13.575
Waardering
103
Lengte
1m77
Massa
82kg
Vetpercentage
7%
Eindelijk is het dan zover!


Dames, ten eerste van harte gefeliciteerd met al jullie prestaties.
Iedereen die serieus bezig is met deze sport, weet dat de laatste acht weken een ware strijd zijn geweest.
Ik wou jullie dan ook allemaal hartelijk bedanken voor jullie motivatie, dedicatie en vooral de toewijding aan deze
eerste Miss Beachproof contest !

Bedankt Body en fit shop (www.bodyenfitshop.nl) voor het sponsoren van de
geweldige prijzen! Zonder twijfel een goede zet en wij hopen dan ook volgend jaar weer een nieuwe Miss Beachproof
te kunnen organiseren.

Big T en mods bedankt voor het controleren van de uitslag en voor de samenwerking met Dutchbodybuilding.com.
Een tijd geleden schreef Big T dat dit forum een stuk vrouwvriendelijker moest worden, en BnF en ik hopen dan ook dat
dit gelukt is met deze contest. Allemaal hartelijk bedankt!

Aimee! Super dat je wou meedoen als jurylid! :kiss:

De punten score gaat als volgt.

Nummer 1 = 3 punten, nummer 2 = 2 en tenslotte krijgt nummer 3 , 1 punt.

Hieronder de uitslag van Miss Beachproof 2009:

Miss Beachproof Contest top 3 – Aimée

Top 3.

1. Jo-Ellen
2. Isabelle VD
3. Loca


1. Jo-Ellen
Aan haar foto’s is duidelijk te zien, dat deze dame in 8 weken een enorme vooruitgang heeft geboekt.
Ze heeft nota bene weer een taille! Alhoewel ik zat te twijfelen tussen Jo-Ellen en de dame op de 2e plaats, speelde het feit
dat Jo-Ellen plm. 2 jaar geleden nog in een rolstoel zat. Ik heb enorm veel respect voor een vrouw die vanuit dat punt zo
is opgeklommen naar het sportieve lichaam dat ze nu heeft. Ik zie dat Jo-Ellen al 18 maanden hard aan het werk is voor een
goed lichaam en dat gaat tot nu toe fantastisch! Mijn complimenten!

2. Isabellevd
Deze dame is overduidelijk het droogst van alle dames in de contest!
Kijk naar de verandering van haar buik en schouders bijvoorbeeld, schitterend! Er zijn veel dames droger geworden gedurende
de laatste 8 weken, maar Isabelle is de enige die tot het gaatje is gegaan. Ik weet hoe je je kan voelen tijdens dieetperiodes.
Zakken tot een procent of 15% is goed te doen. Je voelt je dan nog vrij energiek, kunt normaal helder denken en functioneert
verder nog prima. Ga je echter nog een stapje verder, dan komt pas het ellendige gevoel. Op dit punt komt de discipline echt
om de hoek kijken. Je lichaam protesteert tegen, want het wil niet lager. Je weerstand verslechtert en je kunt enkel nog maar
aan junkfood denken. Als ik Isabellevd haar foto’s bekijk, is zij echt tot het uiterste gegaan. Ik denk dat zij op haar eindfoto toch
zeker rond de 10-12% bf zit en dat is erg laag. En het gaat niet alleen om de droogte en hardheid. Aan haar beginfoto te zien, had
ze duidelijk nog wat werk voor de boeg. En dat heeft ze in mijn ogen, zeker goed gemaakt.

3. Loca
Wat kan ik nu nog over Loca zeggen? Ze heeft gewoon een PRACHTIG FYSIEK! Ik heb haar niet op de 1ste of 2e plek gezet,
omdat ik vind dat zij vóór de wedstrijd al een erg goed fysiek had. En ik denk dat zij in 8 weken misschien nog wel droger had kunnen staan.
Maar het is duidelijk te zien, dat Loca haar huiswerk goed heeft gedaan. Haar rug is stukken droger geworden en de spieraftekening is duidelijk
te zien. Als deze dame zo verder gaat, zie ik nog een grote toekomst voor haar in het wedstrijdcircuit. 100% Beachproof!!
Ik vond het erg moeilijk een keuze te maken. Moet je nu gaan voor mooiste fysiek, beste vooruitgang, leukste koppie?
Ik heb in mijn top 3 een afweging gemaakt tussen 1) beste vooruitgang, 2) wie heeft er echt keihard aan gewerkt
en 3) beste fysiek/beachproof body.

Er zaten dames bij die ook zeker vooruitgang hebben geboekt zoals Cynthia, Maaike, Cecile, Jerney, Loesbiet, Flowergirl en Sue.
Vooral Maaike vind ik een erg mooi fysiek hebben en ik denk dat ook zij het ver kan schoppen in het wedstrijdcircuit.
Ik heb haar niet gekozen, omdat ik vind dat zij vóór deze wedstrijd al een erg goed fysiek had.
Als ze zo doorgaat, wordt haar eerste wedstrijd een prachtig debuut!

Bij Cynthia zie je duidelijk verschil tussen de begin en eindfoto, maar amper verschil tussen de ‘4 weken foto’ en eindfoto.
Daarom denk ik dat zij nog veel beter kan. Desalniettemin ook een zeer mooi fysiek. Cecile had al een erg mooi figuur en ik
denk dat zij ook nog veel beter kan in 8 weken tijd met een strak dieet en goede training. Niet bang zijn over die grens heen
te gaan! En voor Jerney heb ik diep respect om toch zo’n mooie vooruitgang te boeken op een leeftijd van 50 jaar!!
Hier kunnen veel vrouwen een voorbeeld aan nemen.

Verder wil ik alle dames feliciteren met de geboekte vooruitgang. Jammer dat er enkele zijn afgehaakt gedurende
de contest, maar ik vind dat alle deelneemsters prijs verdienen voor het harde werk! Proficiat dames!!

----------------

De leden van Dutchbodybuilding.com

Top 3.

1. Loca
2. Cynthia
3. Jerney


-------------------

Body en fitshop team.

Top 3.

1. Jo- Ellen
2. Flowergirll
3. Isabelle VD.


We zijn trots op alle prestaties van alle deelneemsters! Petje af voor al jullie progressie en toewijding en wij hopen dan ook dat jullie deze periode als leerzaam, maar vooral ook met plezier hebben ervaren!

-------------------

Van harte gefeliciteerd.....


Jo-Ellen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


14sjq5s.jpg


:woot::woot::woot::woot::woot::woot::woot::woot::woot::woot::woot::woot:

De uiteindelijke top 3 is geworden:

1. Jo - ellen met 6 punten
2. Loca met 4 punten
3. Isabelle VD met 3 punten


Jo-Ellen

2lo0ifa.jpg


Loca

mbswu9.jpg


IsabelleVD

mm3n.jpg


De dames kunnen mij even een e-mail sturen i.v.m de prijzen. :) Mail svp naar de Miss Beachproof e-mail.

Natuurlijk krijgt de top 3 super prijzen! Zo heeft Body en Fitshop speciaal voor deze wedstrijd "Het Beachproof prijzenpakket" ontworpen!

Eerste plaats: Miss Beachproof 2009 GOLD

- De winnares mag voor 250 euro uitzoeken bij Body en Fitshop! + 2000 karma punten en Elite membership :thumbs:

Tweede plaats: Miss Beachproof 2009 Zilver

1 x Lipo6
1x Whey Proteine Isolate (Smaak naar keuze )
1x Nectar Syntrax ( Smaak naar keuze )
1x Vaporize
1x Multivitamine naar keuze

1000 karma punten + Elitemembership

Water Out
Bidon
Shaker
Pillenbox


Derde plaats: Miss Beachproof 2009 Brons

1x Whey Proteine Isolate (Smaak naar keuze)
1x Lipo 6
1x Multivitamine naar keuze
1x Omegavetzuur capsules
Bidon
Shaker

500 punten + Elite membership :thumbs:


Maar het zou niet een echte wedstrijd zijn als er niet een soort van ''Best posing award'' beschikbaar zou zijn. Nu hebben wij er alleen een andere wending aan gegeven. Naast de top 3, is er speciale award door het Body en Fitshop juryteam in het leven geroepen:

The PhotoPerfect Award!



Win een prachtige fotoshoot met een topfotograaf en wordt het boegbeeld van een promotiecampagne voor de Body en Fitshop, welke gepubliceerd zal worden in de Muscle and Fitness!!!


Body en fitshop: Aangezien wij meerdere dames zeer geschikt vonden voor de fotoshoot hebben wij besloten om deze award te geven aan twee deelneemsters.

De PhotoPerfect gaat naar: Cynthia en Loca!

Van harte gefeliciteerd!












Dames en heren, ik vond het gezellig! Geniet van jullie vakanties en blijf lekker trainen. Volgend jaar komt er zeker weer een nieuwe Miss Beachproof!

Tot dan!



- Ryu en het Body en Fitshop Team.
 
Laatst bewerkt:
Gefeliciteerd dames...en voor de foto perfect award???
Yeah right....:cool:
 
proficiat dames!
 
Gefeliciteerd :)
 
gefeliciteerd dames en met name me zus natuurlijk goed gedaan ben trots
 
proficiat!!! en volgend jaar hebben jullie geduchte concurrentie van mij:D
 
Gefeliciteerd dames...en voor de foto perfect award???
Yeah right....:cool:

Pardon? De photoperfect award hing grotendeels af van je laatste foto, maaike. Dat heb ik je al meerdere keren gezegd.

Maar ja, jammer dat je nu dan zo reactie plaatst. :)
 
Is het toch nog goed gekomen voor Isabelle.

Gefeliciteerd dames... geniet van de prijzen. :D
 
Alle dames van harte gefeliciteerd!! :thumbs:
 
Gefeliciteerd!
 
Gefeliciteerd iedereen, jammer maaike!
 
Ik vond maaike eerlijk gezegd toch ook wel fotoshoot materiaal hoor!!! maja ik mocht niet kiezen daarin!
 
Echt tof Jo ellen
Ben benieuwd naar je gezicht als je dadelijk online gaat want ik zeg nog niks:D
Zal de zakdoekjes alvast klaarzetten:rolleyes:
Maar iedereen nogmaals gefeliciteerd met jullie progressie zijn allemaal winnaars:thumb:
 
Hele goede uitslag :thumbup:

proficiat allemaal
 
Echt tof Jo ellen
Ben benieuwd naar je gezicht als je dadelijk online gaat want ik zeg nog niks:D
Zal de zakdoekjes alvast klaarzetten:rolleyes:
Maar iedereen nogmaals gefeliciteerd met jullie progressie zijn allemaal winnaars:thumb:

Heb je haar mobiel niet. Dan sms ik wel even.. :D
 
Zo dat is toch wel een verrasing.
Ik heb zelf ook op Joe-ellen gestemd omdat ze zo'n grote progressie gemaakt had
maar dacht echt dat loca of cecile het zou worden.
Nou dames allemaal gefeliciteerd (ook de dames die niet in de prijzen zijn gevallen) met het resultaat van de contest. Eigenlijk zouden jullie allemaal een medaille moeten krijgen.
Ik vond het erg leuk om het allemaal te volgen.
 
gefeliciteerd, jammer van/voor Cynthia.
 
Ja hoor zakdoekjes:rolleyes:
 
Back
Naar boven