AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl : Wie is Miss Beachproof 2009? De uitslag! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mooi en eerlijk resultaat lijkt me.:)
 
fp2qg6.gif
 
Er hangt een bittere smaak in de lucht. Ik proef haters.
 
****ing haterzzzzzzzzzzzz
 
Ik zie dat er alweer veel posts worden weggehaald. Blijf maar gewoon lekker ontopic, mensen. Het is het allemaal niet waard en ook niet leuk voor de andere dames. :)
 
Gefeliciteerd meiden :)
 
gefeliciteerd dames, en nu allemaal naar de mac donalds:D
 
Ik zie dat er alweer veel posts worden weggehaald. Blijf maar gewoon lekker ontopic, mensen. Het is het allemaal niet waard en ook niet leuk voor de andere dames. :)

???
Uber-kansloze opmerking, maar dat siert je persoonlijkheid. :thumbs:


@Maaike

Super meid! Ga zo door! We zijn van de week misschien nog heel even in Leeuwarden, maar weet nog niet zeker. Gefeliciteerd met die kleine en geniet ervan. ;)

Welk vermoeden? Dat je niks meer dan een spuit elf bent?

Wij hebben maar 1/3 van de stemmen,''bro''. Kan je nog rekenen wat er vervolgens over is? :rolleyes:

Genoeg om te zeggen dat je met zulke opmerkingen het verpest voor Maaike en andere deelneemsters. Wees blij dat er een keer iets georganiseerd wordt voor vrouwen.

O boy nu verpest ik de sfeer?:roflol: .....

Ik lees nu net dat jij degene bent die het organiseert respect daarvoor.
En daarnaast dat dit punt blijkbaar meerdere keren is besproken in logjes en een gevoelig punt is! Maar reageer niet zo infantiel met beledigende teksten past niet bij je leeftijd.

ontopic ....:P
 
Laatst bewerkt:
Gefeliciteerd dames!

btw, ik ben nog nooit in 1 post zo vaak de naam van de sponsor van het evenement tegengekomen! :o
 
Gefeliciteerd meiden!!! Super! Geniet er van!
 
...
 
Laatst bewerkt:
Gefeliciteerd dames, goede prestatie van allemaal.
 
Ik zie dat er alweer veel posts worden weggehaald. Blijf maar gewoon lekker ontopic, mensen. Het is het allemaal niet waard en ook niet leuk voor de andere dames. :)

Veel posts? Hooguit enkele. Hatelijk bedoelde postings gaan de prullenbak in.
 
Ik haat hatelijke postings :mad:

:P
 
Gefeliciteerd allemaal :)
 
Miss Beachproof Contest top 3 – Aimée

Top 3.

1. Jo-Ellen
2. Isabelle VD
3. Loca

1. Jo-Ellen
Aan haar foto’s is duidelijk te zien, dat deze dame in 8 weken een enorme vooruitgang heeft geboekt.
Ze heeft nota bene weer een taille! Alhoewel ik zat te twijfelen tussen Jo-Ellen en de dame op de 2e plaats, speelde het feit
dat Jo-Ellen plm. 2 jaar geleden nog in een rolstoel zat. Ik heb enorm veel respect voor een vrouw die vanuit dat punt zo
is opgeklommen naar het sportieve lichaam dat ze nu heeft. Ik zie dat Jo-Ellen al 18 maanden hard aan het werk is voor een
goed lichaam en dat gaat tot nu toe fantastisch! Mijn complimenten!

2. Isabellevd
Deze dame is overduidelijk het droogst van alle dames in de contest!
Kijk naar de verandering van haar buik en schouders bijvoorbeeld, schitterend! Er zijn veel dames droger geworden gedurende
de laatste 8 weken, maar Isabelle is de enige die tot het gaatje is gegaan. Ik weet hoe je je kan voelen tijdens dieetperiodes.
Zakken tot een procent of 15% is goed te doen. Je voelt je dan nog vrij energiek, kunt normaal helder denken en functioneert
verder nog prima. Ga je echter nog een stapje verder, dan komt pas het ellendige gevoel. Op dit punt komt de discipline echt
om de hoek kijken. Je lichaam protesteert tegen, want het wil niet lager. Je weerstand verslechtert en je kunt enkel nog maar
aan junkfood denken. Als ik Isabellevd haar foto’s bekijk, is zij echt tot het uiterste gegaan. Ik denk dat zij op haar eindfoto toch
zeker rond de 10-12% bf zit en dat is erg laag. En het gaat niet alleen om de droogte en hardheid. Aan haar beginfoto te zien, had
ze duidelijk nog wat werk voor de boeg. En dat heeft ze in mijn ogen, zeker goed gemaakt.

3. Loca
Wat kan ik nu nog over Loca zeggen? Ze heeft gewoon een PRACHTIG FYSIEK! Ik heb haar niet op de 1ste of 2e plek gezet,
omdat ik vind dat zij vóór de wedstrijd al een erg goed fysiek had. En ik denk dat zij in 8 weken misschien nog wel droger had kunnen staan.
Maar het is duidelijk te zien, dat Loca haar huiswerk goed heeft gedaan. Haar rug is stukken droger geworden en de spieraftekening is duidelijk
te zien. Als deze dame zo verder gaat, zie ik nog een grote toekomst voor haar in het wedstrijdcircuit. 100% Beachproof!!
Ik vond het erg moeilijk een keuze te maken. Moet je nu gaan voor mooiste fysiek, beste vooruitgang, leukste koppie?
Ik heb in mijn top 3 een afweging gemaakt tussen 1) beste vooruitgang, 2) wie heeft er echt keihard aan gewerkt
en 3) beste fysiek/beachproof body.

Er zaten dames bij die ook zeker vooruitgang hebben geboekt zoals Cynthia, Maaike, Cecile, Jerney, Loesbiet, Flowergirl en Sue.
Vooral Maaike vind ik een erg mooi fysiek hebben en ik denk dat ook zij het ver kan schoppen in het wedstrijdcircuit.
Ik heb haar niet gekozen, omdat ik vind dat zij vóór deze wedstrijd al een erg goed fysiek had.
Als ze zo doorgaat, wordt haar eerste wedstrijd een prachtig debuut!

Bij Cynthia zie je duidelijk verschil tussen de begin en eindfoto, maar amper verschil tussen de ‘4 weken foto’ en eindfoto.
Daarom denk ik dat zij nog veel beter kan. Desalniettemin ook een zeer mooi fysiek. Cecile had al een erg mooi figuur en ik
denk dat zij ook nog veel beter kan in 8 weken tijd met een strak dieet en goede training. Niet bang zijn over die grens heen
te gaan! En voor Jerney heb ik diep respect om toch zo’n mooie vooruitgang te boeken op een leeftijd van 50 jaar!!
Hier kunnen veel vrouwen een voorbeeld aan nemen.

Verder wil ik alle dames feliciteren met de geboekte vooruitgang. Jammer dat er enkele zijn afgehaakt gedurende
de contest, maar ik vind dat alle deelneemsters prijs verdienen voor het harde werk! Proficiat dames!!

Goed gejureerd Aimee.

:thumb:
 
Back
Naar boven