Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl : Wie is Miss Beachproof 2009? De uitslag! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

...
 
Laatst bewerkt:
Heb je nog tips aimee waar ik aan kan werken of wat goed uit kan pakken??
 
gefeliciteerd allemaal!!
prachtig gedaan!!


(en fotoperfect award wint een fotoshoot? gewoon gratis 2 mooie dames(modellen) als reclame ja:p)
 
Obvious discriminatie van 50+ers!








:(
 
Heb je nog tips aimee waar ik aan kan werken of wat goed uit kan pakken??

Ik denk dat jij heel goed weet hoe het alemaal werkt. Je bent tenslotte hartstikke goed vooruitgegaan. Zoals ik al vaker heb aangegeven, discipline is the keyword. Voeding bepaalt zeker voor zo'n 60% hoe je eruit ziet. Ik kan het weten, want ik ben een vreetzak. Ieder jaar deed ik netjes mijn dieet tijdens mijn wedstrijdvoorbereidingen, maar gaf ik ook toe aan iets lekkers als ik daar trek in had. In 2007 ben ik voor het eerst ECHT STRENG gaan dieten en het verschil was overduidelijk! Nog nooit had ik zo droog en hard op het podium gestaan. Ik vind het super moeilijk 6 dagen per week niks lekkers naar binnen te krijgen. De kip, tonijn, panga en rijstwafels komen na 2 weken al m'n strot uit. Maar als je die knop omzet en verstand op 0, wordt het steeds makkelijker. Voeding staat bij mij dus zeker op nummer 1 als het shape betreft. Daarnaast blijft de training natuurlijk ook van groot belang. Intensieve trainingen en de nodige cardio voor vetverbranding. En vergeet ook niet je rust te nemen. Als je dit allemaal op orde hebt, komt het helemaal goed! ;)
 
proficiat dames!
 
Veel posts? Hooguit enkele. Hatelijk bedoelde postings gaan de prullenbak in.

Bedoelde een paar. Je hebt gelijk.

---------- Toegevoegd om 15:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:21 ----------

Ik denk dat jij heel goed weet hoe het alemaal werkt. Je bent tenslotte hartstikke goed vooruitgegaan. Zoals ik al vaker heb aangegeven, discipline is the keyword. Voeding bepaalt zeker voor zo'n 60% hoe je eruit ziet. Ik kan het weten, want ik ben een vreetzak. Ieder jaar deed ik netjes mijn dieet tijdens mijn wedstrijdvoorbereidingen, maar gaf ik ook toe aan iets lekkers als ik daar trek in had. In 2007 ben ik voor het eerst ECHT STRENG gaan dieten en het verschil was overduidelijk! Nog nooit had ik zo droog en hard op het podium gestaan. Ik vind het super moeilijk 6 dagen per week niks lekkers naar binnen te krijgen. De kip, tonijn, panga en rijstwafels komen na 2 weken al m'n strot uit. Maar als je die knop omzet en verstand op 0, wordt het steeds makkelijker. Voeding staat bij mij dus zeker op nummer 1 als het shape betreft. Daarnaast blijft de training natuurlijk ook van groot belang. Intensieve trainingen en de nodige cardio voor vetverbranding. En vergeet ook niet je rust te nemen. Als je dit allemaal op orde hebt, komt het helemaal goed! ;)

Super advies. :)

---------- Toegevoegd om 15:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:21 ----------



:scratch:
 
gefeliciteerd!!!!!
 
:eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek:

Weet niet wat ik moet zeggen!:eek::eek::o....Echt heel GAAF!:)
Had dit nooit verwacht met al die mooie meiden!!:eek::eek::eek:

dankjulliewel:janken::kiss::clap::o

Hartelijk gefeliciteerd Jo-Ellen!!! :clap: :woot:
Je hebt een supergoede prestatie neer kunnen zetten ondanks alle tegenslag met je lichaam dat niet mee wil werken.
Hierdoor ben je vast nog gemotiveerder om door te gaan!!!
Geniet van je overwining en een goede junk heb je nu echt wel verdiend :):):)
had ik toch gelijk gekregen hè ;)


Isabelle, jij ook gefeliciteerd, ik dat het het jou het best gelukt is om in 8 weken superdroog te worden :thumbs:


Gefeliciteerd topper! :kiss:

Isabelle ook gefeliciteerd! :D

Alle dames hebben het geweldig gedaan en ik ben dan ook heel blij en trots dat ik zo hoog ben geëindigd!
Ook ontzettend bedankt voor alle stemmen! :o

En de fotoshoot samen met Cynthia: echt supergaaf!!!!
Ik zal maar vast een krukje inslaan. :roflol::p

Super Loca! :cheer:

Van harte gefeliciteerd meid!!! :)
Jij hebt ook keihard getraind om in een korte tijd weer uit een dal te komen,
geniet van je overwinning! :banana:
Ik wens je alvast heel veel succes bij wedstrijdvoorbereiding!!!

Ook vind ik het ontzettend leuk voor jou en al helemaal voor Cynthia dat jullie de fotoshoot hebben gewonnen :woot:
Jullie zijn alletwee prachtige dames dus dat worden vast superpics!!! :cool:
Er zijn weer 2 fotomodellen erbij ;)


:cheer: :dance: Jippiejajeeee Cynthia, super gefeliciteerd!!! :rocker:

Ik hoop maar dat die internetverbinding op Mallorca een beetje werkt :roflol:
 
Ik denk dat jij heel goed weet hoe het alemaal werkt. Je bent tenslotte hartstikke goed vooruitgegaan. Zoals ik al vaker heb aangegeven, discipline is the keyword. Voeding bepaalt zeker voor zo'n 60% hoe je eruit ziet. Ik kan het weten, want ik ben een vreetzak. Ieder jaar deed ik netjes mijn dieet tijdens mijn wedstrijdvoorbereidingen, maar gaf ik ook toe aan iets lekkers als ik daar trek in had. In 2007 ben ik voor het eerst ECHT STRENG gaan dieten en het verschil was overduidelijk! Nog nooit had ik zo droog en hard op het podium gestaan. Ik vind het super moeilijk 6 dagen per week niks lekkers naar binnen te krijgen. De kip, tonijn, panga en rijstwafels komen na 2 weken al m'n strot uit. Maar als je die knop omzet en verstand op 0, wordt het steeds makkelijker. Voeding staat bij mij dus zeker op nummer 1 als het shape betreft. Daarnaast blijft de training natuurlijk ook van groot belang. Intensieve trainingen en de nodige cardio voor vetverbranding. En vergeet ook niet je rust te nemen. Als je dit allemaal op orde hebt, komt het helemaal goed! ;)


Dank je wel voor het advies. Daar kan ik zeker wat mee. Watch me ;) jullie zullen versteld staan volgend jaar!!!
 
Allereerst voor allemaal pet af!
voor jullie resultaten en doorzettings vermogen :thumbs:
Ook allemaal gefeliciteerd met jullie persoonlijke doelen!!

Jo ellen heb ik natuurlijk al gefeliciteerd met haar overwinning !! :D
Want dat is het voor haar, het heeft namelijk haar leven veranderd.

Maar ze is er nog niet, want nu gaat ze door knallen voor een "C" westrijd in 2010.
Daar ga ik haar wederom in steunen en begeleiden, vond het erg leuk om haar PT te zijn en zo meer tijd met haar door te brengen..
Mijn hemel wat een doorzetter ben je toch, super fanatiek en een bikkel.
Als je dit zo door zet, ga je zeker je doelen bereiken.

Zet hem op, op naar 2010 ;)
Je hebt bewezen dat je het kan..


(PS, nu nooit meer onzeker zijn :p)
 
als joelen nu ook minder irritant(lees soberder) gaat posten..is het een win-win situatie..
 
Je bent niet verplicht alles te lezen, toch???
Dat doe je je zelf toch aan...:D

als je wel is een logje leest...lijkt net een speeltuin haar posts...
Doe gewoon is normaal, gewoon een opmerking/commentaar met 1 smiley of 2.

naja...laat ook maar, jij zit te diep erin
 
Allereerst voor allemaal pet af!
voor jullie resultaten en doorzettings vermogen :thumbs:
Ook allemaal gefeliciteerd met jullie persoonlijke doelen!!

Jo ellen heb ik natuurlijk al gefeliciteerd met haar overwinning !! :D
Want dat is het voor haar, het heeft namelijk haar leven veranderd.

Maar ze is er nog niet, want nu gaat ze door knallen voor een "C" westrijd in 2010.
Daar ga ik haar wederom in steunen en begeleiden, vond het erg leuk om haar PT te zijn en zo meer tijd met haar door te brengen..
Mijn hemel wat een doorzetter ben je toch, super fanatiek en een bikkel.
Als je dit zo door zet, ga je zeker je doelen bereiken.

Zet hem op, op naar 2010 ;)
Je hebt bewezen dat je het kan..


(PS, nu nooit meer onzeker zijn :p)

Vind ik ook!

zal mijn best doen:)

als joelen nu ook minder irritant(lees soberder) gaat posten..is het een win-win situatie..

Dan lees je het lekker niet!:D:);):p:o:rolleyes:
 
Whaaaa whooooow.

Jo-Ellen Gefeliciteerd met je duidelijke overwinning.

:clap:
 
Back
Naar boven