Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vandaag ook weer bestelling geplaatst Dexaprine op advies van bodyentifshop dus ben benieuwd of dit wel gaat werken !! tot nu toe heel erg tevreden met de service en de adviezen,tips en hulp !!!!
Prima product. Gebruik het nu in mijn recomp/cut. Het onderdrukt mijn hongergevoel op low-kcal dagen. Daarnaast geeft het een goede energie- en focus boost. Handig voor bij het studeren.![]()
Ik ga het merken zal het dinsdag wel binnen hebben !!
Begin wel met een halve tab. Sommigen reageren er vrij heftig op (en andere stimulanten in het algemeen).
Is het zo heftigdie moet je 's ochtends op een nuchtere maag in-nemen toch en dan kan je daar de hele dag op ??
Meeste mensen kunnen het prima verdragen (het is zeer subjectief). En ja, ik heb de hele dag voldoende energie/focus.
Ik zoek een pre workout supplement waarvan ik echt ****ing agressief word, welke raden jullie aan?
Thx, die viel me inderdaad ookal op omdat die enorm is afgeprijst. Denk dat ik die maar eens probeer dan.Tegenwoordig is dat lastig zonder 1.3 DMAA, maar Nutrabolics Swollen is uitstekend (en goedkoop).
Tegenwoordig is dat lastig zonder 1.3 DMAA, maar Nutrabolics Swollen is uitstekend (en goedkoop).
Thx, die viel me inderdaad ookal op omdat die enorm is afgeprijst. Denk dat ik die maar eens probeer dan.
Net bestelling geplaatst, weer een paar nieuwe dingen om even uit te proberen.
Willen jullie ook even naar de opmerking kijken..
ReferentienummerC857160
Alvast bedankt !
Vandaag ook weer bestelling geplaatst Dexaprine op advies van bodyentifshop dus ben benieuwd of dit wel gaat werken !! tot nu toe heel erg tevreden met de service en de adviezen,tips en hulp !!!!
Ben al een paar jaar vaste klant bij bodyenfitshop. Altijd tevreden over jullie service! Gisteren m'n whey, creatine en wrist straps binnengekregen. Altijd weer top![]()
verzend kosten vanaf 20euro? normaal was dit tog 15 euro
Ik zoek een pre workout supplement waarvan ik echt ****ing agressief word, welke raden jullie aan?
Bedankt Eldert, ik heb gister avond de bestelling geplaatst. Ik train ochtends 09:00 mijn eerste maaltijd nuttig ik pas om 14:00, kan geen kwaad om nuchter Swollen in te nemen toch? :-p
Kan wel, mensen die fasted trainen nemen ook hun Preworkout nuchter (met bcaa's). Het kan wel zijn dat je er iets heftiger op reageert (wat alleen goed is imo)