XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoe is de smaak van isolaat perfection ten opzichte van whey perfection?

Wil de isolaat eens proberen om te kijken of het effect op m'n acne heeft, maar vind over het algemeen de meeste smaken niet echt lekker (waarmee ik ze combineer), whey banana milkshake is een van de weinige die ik wel lekker vind dus maakt dat veel verschil t.o.v. isolaat?

Isolaat is zo goed als vrij van vetten en koolhydraten, daarom is de shake ook wat minder dik. De smaak banaan is zo goed als identiek aan elkaar:)

Whey Perfection is een stuk lekkerder omdat er meer smaakstoffen in verwerkt kunnen worden. Maar uiteindelijk doe je het voor de voedingsstoffen en niet de smaak. Ik had trouwens Isolaat - Aardbei, die was met melk goed te doen, met water viel het tegen. Maar goed, dat was verder geen probleem, ik deed het voor de eiwitten.

;)

Om die paar gr minder carbs, vet en meer eiwit is het imo niet echt te doen, je moet wel een enoooooorm streng schema hebben wil je dat belangrijk vinden, alleen wordt de een sneller opgenomen maar daar is het mij niet om te doen. Ik mix er ook nog 50gr oats & olie & melk doorheen, smaak moet dan wel beetje te drinken zijn wil ik die drab weg krijgen.

Dat word dan een goed vullende shake:D

Niels

Kan ik mijn glutamine gewoon bij mijn creatine shake pleuren?

Om die paar gr minder carbs, vet en meer eiwit is het imo niet echt te doen, je moet wel een enoooooorm streng schema hebben wil je dat belangrijk vinden, alleen wordt de een sneller opgenomen maar daar is het mij niet om te doen. Ik mix er ook nog 50gr oats & olie & melk doorheen, smaak moet dan wel beetje te drinken zijn wil ik die drab weg krijgen.

Ik vond hem zelf heel lekker, had de smaak banaan (zoals bijna al mijn supps:p). Vond hem zelfs met alleen water goed te doen :) Dus als ik je er een mag aanraden dan is het isolaat perfection banaan.

Snap ik. Njah, laat ik het zo zeggen: aardbei isolaat was zeker niet goor, gewoon iets minder smaak dan perfection. Met melk en oats zal het goed te doen zijn.

Isolaat is zo goed als vrij van vetten en koolhydraten, daarom is de shake ook wat minder dik. De smaak banaan is zo goed als identiek aan elkaar:)

;)

Dat word dan een goed vullende shake:D

Niels

Ik vond hem zelf heel lekker, had de smaak banaan (zoals bijna al mijn supps:p). Vond hem zelfs met alleen water goed te doen :) Dus als ik je er een mag aanraden dan is het isolaat perfection banaan.

Oke dank jongens. Kan me zelf helaas niet zo makkelijk over smaak heen zetten, zit nu weer shake met oats en zonder olijfolie weg te werken en brr... bah. Kleine slokjes :p

Maar zal nog even kijken, de variety sachets (van isolaat) zijn helaas uitverkocht?

Oke dank jongens. Kan me zelf helaas niet zo makkelijk over smaak heen zetten, zit nu weer shake met oats en zonder olijfolie weg te werken en brr... bah. Kleine slokjes :p

Maar zal nog even kijken, de variety sachets (van isolaat) zijn helaas uitverkocht?

Ik heb vaak isolaat perfection chocolade gehad, en vond het lekkerder dan whey perfection chocolade (met melk) omdat het iets minder zoet is. Ik gebruik nu overigens gewoon whey perfection grootverpakkingen.

- altijd chocolade crew

Ik heb vaak isolaat perfection chocolade gehad, en vond het lekkerder dan whey perfection chocolade (met melk) omdat het iets minder zoet is. Ik gebruik nu overigens gewoon whey perfection grootverpakkingen.

- altijd chocolade crew

Oh dat is wel een plus opzich zeker met alleen melk of water is de whey niet normaal zoet.

Ben zo van plan om wat visolie en calcium te bestellen. Ik neig er ook naar om een keer beta-alanine en citrulline malate te proberen. Heb een paar studies gelezen erover en het is toch wel aantrekkelijk, vooral nu met de body en fitshop actie. Ben nu echter bezig met vetverlies, zijn deze producten niet handiger tijdens een bulk? Wat is jullie mening daarover?

Ook denk ik dat een pre-workout wel van pas komt op dit moment. Ik vroeg me af of B&F wat samples voor me heeft om uit te proberen. Of is een pre-workout uberhaupt nodig als ik toch de beta-alanine en citruline mallate bestel, aangezien veel pre-workouts deze ingrediënten bevatten. Alvast bedankt!

hoi
Vraagje aan B&F hoe komt het dat zoveel is uitverkocht op de website?
Buiten dat het verkocht wordt natuurlijk.
Zijn er problemen bij jullie leverancier of iets dergelijks?

MvG

Heb zojuist mijn bestelling geplaatst onder ref. nummer: C880327.

Kijk weer vooruit naar een top service!

Hey,

Is er al een ETA wnn DS Craze trg binnen komt?

Kan ik mijn glutamine gewoon bij mijn creatine shake pleuren?
Ja hoor, geen enkel probleem.
Ben zo van plan om wat visolie en calcium te bestellen. Ik neig er ook naar om een keer beta-alanine en citrulline malate te proberen. Heb een paar studies gelezen erover en het is toch wel aantrekkelijk, vooral nu met de body en fitshop actie. Ben nu echter bezig met vetverlies, zijn deze producten niet handiger tijdens een bulk? Wat is jullie mening daarover?

Ook denk ik dat een pre-workout wel van pas komt op dit moment. Ik vroeg me af of B&F wat samples voor me heeft om uit te proberen. Of is een pre-workout uberhaupt nodig als ik toch de beta-alanine en citruline mallate bestel, aangezien veel pre-workouts deze ingrediënten bevatten. Alvast bedankt!
Helaas hebben we op dit moment geen samples van pre-workouts. Als deze er zin, vind je deze uiteraard op onze site.
hoi
Vraagje aan B&F hoe komt het dat zoveel is uitverkocht op de website?
Buiten dat het verkocht wordt natuurlijk.
Zijn er problemen bij jullie leverancier of iets dergelijks?

MvG
Op welke producten doel je? Dan check ik het even voor je.
Heb zojuist mijn bestelling geplaatst onder ref. nummer: C880327.

Kijk weer vooruit naar een top service!
Bedankt voor je order. Morgen in huis!:thumbs:
Hey,

Is er al een ETA wnn DS Craze trg binnen komt?
Durf ik helaas niet te bestellen. Is reeds geregeld! :)

Ralf

ff

snel voorbeeldje hoor maar

optimum nutrition 31 producten 10 uitverkocht

prima force 10 producten 6 uitverkocht

CLA 12 producten 9 uitverkocht

zal wel precies gelijklopen met de dingen die ik nodig heb/wil

MvG

ff

snel voorbeeldje hoor maar

optimum nutrition 31 producten 10 uitverkocht

prima force 10 producten 6 uitverkocht

CLA 12 producten 9 uitverkocht

zal wel precies gelijklopen met de dingen die ik nodig heb/wil

MvG

Klopt inderdaad, we zijn puur afhankelijk van onze leveranciers wat dat betreft. Soms is er wat vertraging met het transport en bij douane en dergelijke. Tevens kan het natuurlijk zo zijn dat producten zo snel uitverkocht raken dat wij hier niet tegenop kunnen bestellen. Wij proberen uiteraard de producten zo snel mogelijk op voorraad te hebben. Wat je zou kunnen doen is je abonneren op een product, dan krijg je van ons een email wanneer een dergelijk product weer beschikbaar is. Dan ben je hier als eerste van op de hoogte en kun je die eigenlijk ook niet mislopen. Ik ga even mijn collega van de inkoop vragen wanneer hij de door jouw aangegeven producten weer verwacht. Dat laat ik je zo snel mogelijk weten. Uiteraard hebben wij altijd voldoende alternatieven van andere merken!:D

Tim

Klopt inderdaad, we zijn puur afhankelijk van onze leveranciers wat dat betreft. Soms is er wat vertraging met het transport en bij douane en dergelijke. Tevens kan het natuurlijk zo zijn dat producten zo snel uitverkocht raken dat wij hier niet tegenop kunnen bestellen. Wij proberen uiteraard de producten zo snel mogelijk op voorraad te hebben. Wat je zou kunnen doen is je abonneren op een product, dan krijg je van ons een email wanneer een dergelijk product weer beschikbaar is. Dan ben je hier als eerste van op de hoogte en kun je die eigenlijk ook niet mislopen. Ik ga even mijn collega van de inkoop vragen wanneer hij de door jouw aangegeven producten weer verwacht. Dat laat ik je zo snel mogelijk weten. Uiteraard hebben wij altijd voldoende alternatieven van andere merken!:D

Tim

thnx voor de reactie in elk geval

Ik wil graag weten wat het whey isolaat gehalte (%) is in jullie Whey Perfection. Bij xxl is dat bijv. 40%

Is t mogelijk om telefonisch een bestelling te doen die verzonden kan worden voor vanavond?
Jazeker, dat is zeker mogelijk. Echter als je telefonisch besteld, word dit onder rembours verzonden. Hierbij worden 7,50 euro extra kosten in rekening gebracht. Dit vanwege de andere betaalwijzen allemaal digitaal gaan.
Ik wil graag weten wat het whey isolaat gehalte (%) is in jullie Whey Perfection. Bij xxl is dat bijv. 40%
Zo uit mijn hoofd 15% Isolaat en 10% hydrolisaat.

Ralf

---------- Post toegevoegd 18 April 2013 om 19:06 ----------

Weekaanbiedingen voor morgen:
Soja Eiwit
Vitamine D1000
Perfect Burn + Gratis Vetmeter
Anabolic ZMA
OMega 369
Jack3d Micro

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug