- Waardering
- 704
Hoe is de smaak van isolaat perfection ten opzichte van whey perfection?
Wil de isolaat eens proberen om te kijken of het effect op m'n acne heeft, maar vind over het algemeen de meeste smaken niet echt lekker (waarmee ik ze combineer), whey banana milkshake is een van de weinige die ik wel lekker vind dus maakt dat veel verschil t.o.v. isolaat?
Isolaat is zo goed als vrij van vetten en koolhydraten, daarom is de shake ook wat minder dik. De smaak banaan is zo goed als identiek aan elkaar

Whey Perfection is een stuk lekkerder omdat er meer smaakstoffen in verwerkt kunnen worden. Maar uiteindelijk doe je het voor de voedingsstoffen en niet de smaak. Ik had trouwens Isolaat - Aardbei, die was met melk goed te doen, met water viel het tegen. Maar goed, dat was verder geen probleem, ik deed het voor de eiwitten.

Om die paar gr minder carbs, vet en meer eiwit is het imo niet echt te doen, je moet wel een enoooooorm streng schema hebben wil je dat belangrijk vinden, alleen wordt de een sneller opgenomen maar daar is het mij niet om te doen. Ik mix er ook nog 50gr oats & olie & melk doorheen, smaak moet dan wel beetje te drinken zijn wil ik die drab weg krijgen.
Dat word dan een goed vullende shake

Niels