Bestelling was referentienummer: C905806
Kijk, ik wou er toch nog eens op hameren dat ik besef dat het probleem bij de lokale koerier ligt. Die ontvangt het pakket zeker op tijd van jullie, maar dan blijft het bij die koerier te lang liggen.
Ik heb vastgesteld dat deze dame, samen met een man, en een klein bestelbusje, de leveringen altijd doet na 18u20. Ik vermoed dus dat ze dit dus als zelfstandige doet in bijberoep, na haar uren. Ik neem dus aan dat ze het dus niet al te breed heeft. Ik wil haar dus ook niet in de grond stampen. Als ze enkel na 18u00 kan leveren, en ze me dat meedeelt, of via jullie me meedeelt, dan mag ze zelf gerust twee dagen wachten, zolang ik maar niet voor niks thuisblijf.
PS/ ik had dus ook magnificent besteld, voor de tweede keer, en ik moet zeggen dat ik pas na het ledigen van de pot, en daarna een week trainde zonder, dat ik echt enorm het verschil merkte. Ik ga deze pot dus nogmaals ledigen, en nadien een uitgebreide review maken.
PS/ dexaprine is echt een vreemd product: ik nam er gedurende een week a 10 dagen eentje per dag van, en merkte, zonder dat ik iets veranderde aan voeding en training, dat ik heel wat vet verloor. Echt goed spul dus. Wel krijg ik iedere keer, na een uur of 8 of zo een enorme terugval in welzijn. KAn het moeilijk omschrijven. IS dat de crash waar velen het over hebben?
Om af te ronden: nog eens bedankt voor de opvolging en succes!
ps: beetje dom van me dat ik haar deze keer niet aansprak en haar vroeg of ze mss in de toekomst het ook liever heeft om na 18u00 te leveren, dan zijn we beiden happy. Zal er volgende keer aan denken.