XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Stop nu met janken, alles is geleverd, maak een shakie en ga wat trainen ofzo...
Je hebt er dus echt niks van begrepen he? Geen groot licht blijkbaar.
ALs jij vier keer één dag lang thuis zou blijven wachten omdat de loodgieter zal langskomen, en die komt niet, en uiteindelijk komt die de volgende dag, ga je dat dan door de vingers zien? DAn ben je een deurmat die over zich heen laat lopen.

Ik vermoed dat je dit post om me "op mijn plaats te zetten", dus zal ik het nog maar eens herhalen: ik verwijt B&F niet het gebrek aan service en stiptheid. Ik verwijt dat aan de lokale koerier. En als die al 4 keer bij dezelfde klant niet op tijd levert, en de klant meldt dit, dan wordt het tijd dat de lokale koerier eens aan de oren wordt getrokken.
Nee, wilde enkel zeggen da het bij mij meestal op tijd is, nu moet ik ook wel toegeven, dat toen ik een keertje nie thuis was, de koerier het pakje doodleuk over de omheining gekieperd heeft en dat ik het toen pas 2 dagen opmerkte dat het er lag (en dat het gelukkig niet veel geregend had toen) Maar dit ligt niet aan b&f, maar wel aan de koerier zelf, zoals je zelf al opmerkte. Train ze!!!

Dat is inderdaad vervelend en mag niet gebeuren. Dit is ook niet wat je van ons gewend mag zijn. Heb je voor mij een referentienummer van de bestelling? Dan gaan wij dit voor je uitzoeken en snel oplossen.:rolleyes:

Bestelling was referentienummer: C905806

Kijk, ik wou er toch nog eens op hameren dat ik besef dat het probleem bij de lokale koerier ligt. Die ontvangt het pakket zeker op tijd van jullie, maar dan blijft het bij die koerier te lang liggen.
Ik heb vastgesteld dat deze dame, samen met een man, en een klein bestelbusje, de leveringen altijd doet na 18u20. Ik vermoed dus dat ze dit dus als zelfstandige doet in bijberoep, na haar uren. Ik neem dus aan dat ze het dus niet al te breed heeft. Ik wil haar dus ook niet in de grond stampen. Als ze enkel na 18u00 kan leveren, en ze me dat meedeelt, of via jullie me meedeelt, dan mag ze zelf gerust twee dagen wachten, zolang ik maar niet voor niks thuisblijf.

PS/ ik had dus ook magnificent besteld, voor de tweede keer, en ik moet zeggen dat ik pas na het ledigen van de pot, en daarna een week trainde zonder, dat ik echt enorm het verschil merkte. Ik ga deze pot dus nogmaals ledigen, en nadien een uitgebreide review maken.

PS/ dexaprine is echt een vreemd product: ik nam er gedurende een week a 10 dagen eentje per dag van, en merkte, zonder dat ik iets veranderde aan voeding en training, dat ik heel wat vet verloor. Echt goed spul dus. Wel krijg ik iedere keer, na een uur of 8 of zo een enorme terugval in welzijn. KAn het moeilijk omschrijven. IS dat de crash waar velen het over hebben?

Om af te ronden: nog eens bedankt voor de opvolging en succes!

ps: beetje dom van me dat ik haar deze keer niet aansprak en haar vroeg of ze mss in de toekomst het ook liever heeft om na 18u00 te leveren, dan zijn we beiden happy. Zal er volgende keer aan denken.

same here !!!:lifter: lekker getraind met supps van jullie !!!

Nee, wilde enkel zeggen da het bij mij meestal op tijd is, nu moet ik ook wel toegeven, dat toen ik een keertje nie thuis was, de koerier het pakje doodleuk over de omheining gekieperd heeft en dat ik het toen pas 2 dagen opmerkte dat het er lag (en dat het gelukkig niet veel geregend had toen) Maar dit ligt niet aan b&f, maar wel aan de koerier zelf, zoals je zelf al opmerkte. Train ze!!!

Wat een k*tkoerier heb je daar ook. Ofwel dacht hij dat hij je er een plezier mee deed.
Bedankt voor de verduidelijking en as always, trainen als een beest he.

Zojuist gebruik gemaakt van de 5 euro korting actie. C909325, maak er wat leuks van!

Je hebt er dus echt niks van begrepen he? Geen groot licht blijkbaar.
ALs jij vier keer één dag lang thuis zou blijven wachten omdat de loodgieter zal langskomen, en die komt niet, en uiteindelijk komt die de volgende dag, ga je dat dan door de vingers zien? DAn ben je een deurmat die over zich heen laat lopen.

Whatever man...veel succes met je spullen

Bestelling was referentienummer: C905806

Kijk, ik wou er toch nog eens op hameren dat ik besef dat het probleem bij de lokale koerier ligt. Die ontvangt het pakket zeker op tijd van jullie, maar dan blijft het bij die koerier te lang liggen.
Ik heb vastgesteld dat deze dame, samen met een man, en een klein bestelbusje, de leveringen altijd doet na 18u20. Ik vermoed dus dat ze dit dus als zelfstandige doet in bijberoep, na haar uren. Ik neem dus aan dat ze het dus niet al te breed heeft. Ik wil haar dus ook niet in de grond stampen. Als ze enkel na 18u00 kan leveren, en ze me dat meedeelt, of via jullie me meedeelt, dan mag ze zelf gerust twee dagen wachten, zolang ik maar niet voor niks thuisblijf.

PS/ ik had dus ook magnificent besteld, voor de tweede keer, en ik moet zeggen dat ik pas na het ledigen van de pot, en daarna een week trainde zonder, dat ik echt enorm het verschil merkte. Ik ga deze pot dus nogmaals ledigen, en nadien een uitgebreide review maken.

PS/ dexaprine is echt een vreemd product: ik nam er gedurende een week a 10 dagen eentje per dag van, en merkte, zonder dat ik iets veranderde aan voeding en training, dat ik heel wat vet verloor. Echt goed spul dus. Wel krijg ik iedere keer, na een uur of 8 of zo een enorme terugval in welzijn. KAn het moeilijk omschrijven. IS dat de crash waar velen het over hebben?

Om af te ronden: nog eens bedankt voor de opvolging en succes!

ps: beetje dom van me dat ik haar deze keer niet aansprak en haar vroeg of ze mss in de toekomst het ook liever heeft om na 18u00 te leveren, dan zijn we beiden happy. Zal er volgende keer aan denken.
Bedankt voor je berichtje en goed dat je haar even gesproken hebt. Desalnittemin, jij bent klant bij ons. Als onze bezorgdienst haar inhuurt dan krijgt ze betaald per geleverd pakket. Wij verwachten, evenals onze bezorgdienst dat zij deze op tijd levert. Ik ga er morgen werk voor je van maken. Ik begrijp je, haar ook, maar ondanks dat ze het niet breed heeft, moet ze wellicht extra gedreven zijn om haar werk goed te doen. Nogmaals, ik begrijp je volledig. Ik ben blij om te horen dat je alsnog ontzettend tevreden bent met onze producten en dat heel veel goed maakt. Daarvoor bestel je ze immers! :) Ik ga er mee bezig en een melding van maken. Succes met je producten. WEllicht is het handig om volgende keer mij direct een berichtje te sturen als het langer dan 1 dag duurt. Dan pak ik het direct voor je op! FIjne avond!

Ralf

---------- Post toegevoegd 1 May 2013 om 20:33 ----------

same here !!!:lifter: lekker getraind met supps van jullie !!!
Goed om te horen. Elke training meer resultaat is natuurlijk het motto :lifter:

He Ralf,

Ook mijn vriendin is er aangegaan hoor :D
Zou je wat leuks voor haar kunnen doen?

Refnummer: C909582

Zo bestelling binnen vanmiddag.

Top weer!!

Ik zou ook nog graag gebruik willen maken van de 5 euro kortingscode. Kan ik die gemaild krijgen zodat ik vanavond nog wat kan bestellen?

Na me pot eiwitten nu ook dexaprine besteld. C909817
Nog net voor 10 uur dus morgen binnen? :)

zou geweldig zijn als er een vetmeter bijzat xD

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven