XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
"Origineel gepost door DMMD Bekijk Post
Hebben jullie meer zicht op de track & trace van post.nl?
Onduidelijke track & trace bij referentie C955065.

Dankje!
Tuurlijk wil ik die voor je bekijken! Deze heeft een missortering opgeleverd zoals je op de T&T kunt zien. Op maandag bezorgen ze helaas in België niet en daarom wordt deze morgen aangeboden."

Dankje voor de feedback!
Graag gedaan. Jij ook bedankt :thumbs:
Vandaag mijn Oats aangetroffen, even goed ingeslagen (8kg)! Komende maanden altijd ontbijt :) Superactie B&F!
Graag gedaan! De Oats zijn echt een succes! :)

Ralf

kan je kijken voor track en trace code C958260

hij staat nog steeds in voorbereiding door de zender

kan je kijken voor track en trace code C958260

hij staat nog steeds in voorbereiding door de zender
Word ook dinsdag. Alle zendingen tussen 21-22u afgelopen vrijdag zijn helaas een dag vertraagd. Tijdens het transport is er dusdanig veel vertraging opgelopen waardoor de zendingen pas vanavond gesorteerd gaan worden. Normaal gesproken zou er dan 1 dag vertraging op zitten, maar doordat vandaag de eerst volgende werkdag is, word deze morgen aangeboden. Mijn excuus voor het ongemak.:rolleyes::rolleyes:

Ralf

---------- Post toegevoegd 27 May 2013 om 12:45 ----------

bij aankoop van +120€ kan je 1 kiezen als cadeau als ik me niet vergis
Kan helaas op dit moment niet, aangezien we net de cadeaugrens omlaag hebben gedaan. Vandaar de T-shirts er niet meer bij staan. In de toekomst gaan we met nog meer grenzen werken, waardoor deze er uiteraard weer bij komt :)

Ralf

3 potten conquer besteld.
Kan ik weer een tijdje vooruit.
Hopelijk bevalt het:roflol:

Ik heb wat posts terug gelezen, mijn bestelling zou vast ook verplaatst worden naar dinsdag.

Maar zouden jullie willen kijken bij referentie C955750. Deze zou ook zaterdag aangeboden worden maar dat werd ook vandaag.

Ik heb wat posts terug gelezen, mijn bestelling zou vast ook verplaatst worden naar dinsdag.

Maar zouden jullie willen kijken bij referentie C955750. Deze zou ook zaterdag aangeboden worden maar dat werd ook vandaag.

Gewoon je track and trace linkje klikken, dan zie je het meteen staan.

3 potten conquer besteld.
Kan ik weer een tijdje vooruit.
Hopelijk bevalt het:roflol:
Top, goede keus. :thumbs: Over Conquer zijn de eerste reacties erg goed:cool:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Deze wordt helaas pas morgen geleverd. Jouw pakket is in het verkeerde distributiecentrum terecht gekomen. Perongelijk in Breda in plaats van Vlissingen. Ik ga er vanuit dat je deze morgen hebt. Het regent vandaag echt klachten over postNL. Morgen hebben we weer een gesprek over de voortgang, ik zal vooral deze zendingen benadrukken.

Ralf

Net een bestelling geplaatst. C963061

Maak er wat moois van en tot de volgende keer :cool:

Hoi Ralf,

Ik heb zaterdag mijn pakketje goed ontvangen waarvoor dank.

Nu heb ik een vraagje. Ik heb vasatropin (gaspari) die ik bij mijn pre-workout meal met carbs moet nemen. Ook heb ik bsn n.o.-explode die ik nog 30-45 voor de training moet nemen. Wat raad jij mij aan?

2 uur voor het trainen vasatropin met mn pre-workout meal en 30 min voor het trainen de n.o.-explode? Of heb je een betere optie?

Alvast bedankt.

Net een bestelling geplaatst. C963061

Maak er wat moois van en tot de volgende keer :cool:
Bedankt he! Ga ik voor je regelen. Morgen in huis :thumbs:
C957813

Eerst zou het zaterdag komen, daarna op maandag en nu komt die morgen? :roflol:
Ik wil mijn oats haha.
Komt inderdaad morgen. Mijn excuus!
Hoi Ralf,

Ik heb zaterdag mijn pakketje goed ontvangen waarvoor dank.

Nu heb ik een vraagje. Ik heb vasatropin (gaspari) die ik bij mijn pre-workout meal met carbs moet nemen. Ook heb ik bsn n.o.-explode die ik nog 30-45 voor de training moet nemen. Wat raad jij mij aan?

2 uur voor het trainen vasatropin met mn pre-workout meal en 30 min voor het trainen de n.o.-explode? Of heb je een betere optie?

Alvast bedankt.
Ik zou deze twee uur van te voren nemen met je pre-workout meal. Dan weet je zeker dat je er het maximale uit haalt.

Ralf

Hey ralf ik zag(ben niet de enige) de nieuwe conquer voorbij komen en wilm wel gaan proberen en misschien meerdere inslaan als het goed is? Maar heb nog lekker mijn pure potjes staan voor mijn huidige pre en wil graag deze eerst opmaken uiteraard. Dus mijn vraag was tot wanneer loopt de introductieprijs/ is dat spul een beetje lang houdbaar?

Komen de pancakes uberhaupt weer terug nu ze uitverkocht zijn?

Hey ralf ik zag(ben niet de enige) de nieuwe conquer voorbij komen en wilm wel gaan proberen en misschien meerdere inslaan als het goed is? Maar heb nog lekker mijn pure potjes staan voor mijn huidige pre en wil graag deze eerst opmaken uiteraard. Dus mijn vraag was tot wanneer loopt de introductieprijs/ is dat spul een beetje lang houdbaar?
Deze zijn zeker nog wel 3-4 weken tegen een aanbiedings prijs. Zoniet, stuur me een berichtje en krijg je deze alsnog voor de huidige prijs. Tevens zijn ze zeker wel 2 jaar houdbaar. Daarover hoef je je geen zorgen te zijn.
Komen de pancakes uberhaupt weer terug nu ze uitverkocht zijn?
De Pancakes verwachten we met 2-3 weken weer voorradig.
De monster caps zijn super !!!
Dankje, je kan er lekker op knallen he! :)

Ralf

Oké super! Dan maak ik mijn puree eerst nog eventjes op en daarna lekker aan de conquer!

Tweede bestelling geplaatst in 3 dagen tijd. C963733
Beetje slapen en wat voor de rechter knie. Jongens doe er wat leuks mee :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven