Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
kunt u indien mogelijk wat extra sachets bij bestelling met ref. nummer: C968318, stoppen? Dit zou echt top zijn!

Misschien een goed idee om jullie slogan iets te veranderen: 'Voor 22 uur besteld, diezelfde dag nog verwerkt' ofzo. Ben je in 1 klap van al dat gezeik af hier. Daar zou ik echt doodmoe van worden.

Tot nu toe altijd binnen 24 uur m'n bestelling gekregen. Nu voor de eerste keer niet. Boeiend, ik wacht wel een dagje.

beste, de gold standard whey komt de chocola nog in 5lbs ?

Heb juist eens mijn barcode ingevoerd op de site van postnl en er staat Geen zending gevonden ...
Zal nog niet verwerkt zijn zeker?
C967679

Is inderdaad nog niet verwerkt, post nl is net vertrokken. Pakketje bevind zich in de vrachtauto. :cool:

---------- Post toegevoegd 28 May 2013 om 22:31 ----------

kunt u indien mogelijk wat extra sachets bij bestelling met ref. nummer: C968318, stoppen? Dit zou echt top zijn!

Zending is helaas al onderweg, word morgen aangeboden.

---------- Post toegevoegd 28 May 2013 om 22:33 ----------

Misschien een goed idee om jullie slogan iets te veranderen: 'Voor 22 uur besteld, diezelfde dag nog verwerkt' ofzo. Ben je in 1 klap van al dat gezeik af hier. Daar zou ik echt doodmoe van worden.

Tot nu toe altijd binnen 24 uur m'n bestelling gekregen. Nu voor de eerste keer niet. Boeiend, ik wacht wel een dagje.

Top, dat je je zendingen bijna altijd op tijd ontvangt. We doen ook altijd 110% ons best. Post nl vertragingen hebben wij helaas ook weinig grip op. :(

---------- Post toegevoegd 28 May 2013 om 22:34 ----------

beste, de gold standard whey komt de chocola nog in 5lbs ?

Momenteel helaas niet meer, komt wel weer terug op voorraad!;)

Laatst bewerkt:
Is inderdaad nog niet verwerkt, post nl is net vertrokken. Pakketje bevind zich in de vrachtauto. :cool:

---------- Post toegevoegd 28 May 2013 om 22:31 ----------

Zending is helaas al onderweg, word morgen aangeboden.

---------- Post toegevoegd 28 May 2013 om 22:33 ----------

Top, dat je je zendingen bijna altijd op tijd ontvangt. We doen ook altijd 110% ons best. Post nl vertragingen hebben wij helaas ook weinig grip op. :(

---------- Post toegevoegd 28 May 2013 om 22:34 ----------

Momenteel helaas niet meer, komt wel weer terug op voorraad!;)

ok de 10 lbs versie das toch de double choclat? of is het een andere

Waarom worden de negatieve reacties haast nooit goedgekeurd en op de website geplaatst? Dit komt wel erg vaak voor en laatst vertelde iemand dit ook.... Censuur haha. :roflol:

Wat raden jullie aan om als Preworkout te gebruiken nadat ik 2 maanden Conquer heb gebruikt?
Lijkt me een PWO zonder creatine..

Waarom worden de negatieve reacties haast nooit goedgekeurd en op de website geplaatst? Dit komt wel erg vaak voor en laatst vertelde iemand dit ook.... Censuur haha. :roflol:

Zijn dit reacties zoals 'k*tproduct 1/5' of 'Vond dit product slecht. Het loste niet goed op, de smaak was extreem bitter en slecht en ik kreeg er maagklachten van. 1/5'? Die eerste is een beetje nutteloos dus kan begrijpen dat zoiets niet doorkomt.

Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Ik heb eergister een vrij grote bestelling gedaan en B&F kennende wordt het altijd op de volgende dag afgeleverd. Dus ik vond het een beetje raar dat het pakket niet gister was bezorgd. Maar wat helemaal gek is, is dat er op de track and trace staat dat het pakket is afgeleverd!? Er staat zelfs een handtekening bij die ik nog nooit gezien heb en die zeker niet van mij is. Mijn referentie is: C963061

B&F help?

Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Ik heb eergister een vrij grote bestelling gedaan en B&F kennende wordt het altijd op de volgende dag afgeleverd. Dus ik vond het een beetje raar dat het pakket niet gister was bezorgd. Maar wat helemaal gek is, is dat er op de track and trace staat dat het pakket is afgeleverd!? Er staat zelfs een handtekening bij die ik nog nooit gezien heb en die zeker niet van mij is. Mijn referentie is: C963061

B&F help?
Ik ga er voor je mee aan de slag. Ik zal je zo even een PM sturen! :)

---------- Post toegevoegd 29 May 2013 om 11:50 ----------

Wat raden jullie aan om als Preworkout te gebruiken nadat ik 2 maanden Conquer heb gebruikt?
Lijkt me een PWO zonder creatine..
Je kan heel veel pre-workouts kiezen, maakt niet persé uit of je met of zonder creatine neemt.
Oh jawel hoor! :) Wij keuren in principe alle reviews goed mits ze niet beledigend oid zijn.

Ralf

bannerweekaanbiedingen2_1.jpg

Green Tea Slank - Ultra Pure
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
200 capsules van 14,90 voor 12,50!

Creature
60 doseringen van 34.90 voor 24.90!

Hemo Rage Black Ultra Concentrated
30 doseringen van 34.90 voor 24.90!

Anabolic ZMA
90 capsules van 9,90 voor 7,50!

Ultra Fine Oats
1000 gram van 3,90 voor 2,50!

Afslank Eiwit
2000 gram van 34,90 voor 31,90

Conquer
Mega Introductie Aanbieding
Bestel nu: Conquer: normaal 69,90 voor 24,90!

Conquer

Mega Introductie Aanbieding
Bestel nu: Conquer: normaal 69,90 voor 24,90!

70 euro, ze kunnen lekker rekenen daar bij Iforce

Top, bedankt voor jouw order. Morgen in huis! :)

Ralf

hey,
is het mogelijk om gewoon even te checken of de chocolate smaak die bij de gold standard whey van 10 lbs zit of dat dat de double chocolat is :)

en dan heb ik een klein extra vraagje, maat van me zou hem bestellen straks,
is het mogelijk om een sample van de zelfde smaak maar dan caseïne binnen te krijgen?

Beste,
mijn vriendin heeft ongeveer 1,5 week Ripped geprobeerd, maar waarschijnlijk door de caffeine die er in zit krijgt ze last van d'r migraine. Hebben jullie ook een goede fatburner in jullie leveringsprogramma zitten zonder caffeine zodat ze deze kan gaan proberen?
Alvast bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven