- Waardering
- 704
Oke, is het verstandig om perfect burn met bijvoorbeeld CLA te nemen of heeft dat niet zoveel nut?
Dit is inderdaad geen enkel probleem, je kunt deze producten prima combineren.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oke, is het verstandig om perfect burn met bijvoorbeeld CLA te nemen of heeft dat niet zoveel nut?
Geen probleem! Het was niet het grootste probleem verwachtte alleen wel na 2 keer het toch te krijgenMaar denk dat body&fit alleen maar aan het stijgen is en drukker is als toen ik me eerste bestelling deed, dus hier en daar een foutje kan ik begrijpen.
Veel mensen uit me omgeving zijn ook mede door mij over gestapt naar body&fit of zijn beginnen te bestellen..maarja tuurlijk nr.1 shop van nederland sowieso!
Heb alweer wat besteldamino energy moet ik weer terug hebben! Voor mij de beste PWO werkt altijd en heeft altijd effect! ben ook wel benieuwd naar platinum pre
Hey B&F,
Inmiddels stel ik eigenlijk al 3 weken de aanvulling van mijn whey voorraad uit omdat ik wacht op de 4,5 kg versie van Whey Protein Stevia in de smaak Chocolat Pure, maar helaas ondanks diverse beloften is deze nog steeds niet voorradig...
Omdat de huidige emmer nu echt leeg is moet ik wel tot aankoop overgaan, maar ik vind het zonde om de kleinere, duurdere verpakking aan te schaffen.
Is het wellicht mogelijk dat ik 2 stuks potten van 2,25kg aan kan schaffen voor de prijs van de 4,5kg emmer?
Dan geef ik iig niet onnodig meer centjes uit.
Ik verneem het graag, bvd!
Gr. Beavershots
zojuist weer een bestelling gedaan, de postbode kent me al XD haha
ordernummer: C1682320
mag altijd iets extra's bij, is al duur genoeg![]()
Hey Beavershots,
Ik ga het direct voor je navragen bij afdeling inkoop. Ik kom hier binnen 10 min even voor je op terug.
Top! Hartelijk dank voor de reactie en geboden oplossing!
Wil ik ook nog even aangeven dat in de afgelopen 2 jaar van al mijn bestellingen er maar 3 keer niet de volgende dag is geleverd, wat natuurlijk een prima prestatie is, maar wat ik zeker wil vermelden is dat er in die 2 jaar niet 1 fout is gemaakt! Complimenten
normaal leveren jullie toch ook op zaterdag he? denk dat ik wel in het verleden nog op vrijdag besteld heb en op zaterdag mijn bestelling heb binnengekregen.
Want had vrijdag rond 7 uur s'ochtends een bestelling geplaatst en deze is pas vandaag in de namiddag toegekomen.
Niet negatief bedoeld want kan inderdaad aan de post liggen en normaal is de service altijd top maar ik merk ook wel dat ik de laatste tijd soms eens 2 dagen moet wachten op een bestelling, en zie dat van andere mensen hier ook dus ik dacht ik reageer ook maar ffnogmaals no offence, anders altijd topservice en topkwaliteit!
Hey Beavershots,
Ik ga het direct voor je navragen bij afdeling inkoop. Ik kom hier binnen 10 min even voor je op terug.
Top! Hartelijk dank voor de reactie en geboden oplossing!
Wil ik ook nog even aangeven dat in de afgelopen 2 jaar van al mijn bestellingen er maar 3 keer niet de volgende dag is geleverd, wat natuurlijk een prima prestatie is, maar wat ik zeker wil vermelden is dat er in die 2 jaar niet 1 fout is gemaakt! Complimenten
Graag gedaan namens mijn collega en bedankt voor de complimenten! Wij doen ons best
Bij mij, anderhalf jaar bestellen, 3x de levertijd niet gehaald en 1 keer verkeerde bestelling gekregen. Bestel elke maand wel, soms 2 of 3x in de maand, goede prestatie dus!
Btw: Dit is ook de eerste keer dat ik iets wil bestellen dat niet op voorraad is, nog een goede prestatie dus
Goed te horen dat je te spreken bent over onze diensten! Mocht je onverhoopt toch tegen problemen aanlopen dan horen wij dat natuurlijk graag van je. Met vragen en/of suggesties kun je natuurlijk ook altijd bij ons terecht!
Tim
---------- Toegevoegd om 10:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:49 ----------
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
De nieuwe weekaanbiedingen staan online. Ze zijn geldig tot 14-3.
24hr Fatburn
60 caps voor 17.50!
Insane!
19.90 voor 17.40!
Magnificent
2100 gram voor 19.65!
Perfect Protein
2000 gram voor 31.25!
Pure Chiazaad
500 gram voor 6.75!
Lipo-6 CLA
45 capsules voor 3.90!
Hé Ralf,
Heb gisteren voor het eerst gebruik gemaakt van de nieuwe shakebekers met donkerblauwe draaidop. Wat me opviel was dat na de eerste keer in de vaatwasser, direct de opdruk al los begon te laten. Erg jammer, vind het nieuwe design namelijk wel mooi!
Dank je wel! Deze bekers waren/zijn tijdelijk. Onze eigen beker is uitverkocht en hopen maandag weer voorradig te krijgenHé Ralf,
Heb gisteren voor het eerst gebruik gemaakt van de nieuwe shakebekers met donkerblauwe draaidop. Wat me opviel was dat na de eerste keer in de vaatwasser, direct de opdruk al los begon te laten. Erg jammer, vind het nieuwe design namelijk wel mooi!
Als het goed is, is dat sinds vanochtend gefixed. Er was een bug op de site waardoor de reviews geblokkeerd werd. Dit werkt nu (gelukkig) weer!heb ik met de powdertowers, na 3x wassen/vaatwasser staat er niks meer op.
---------- Toegevoegd om 11:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:46 ----------
probeer al tijden op de b en f site revieuws te plaatsen krijg echter steeds: 502 Bad Gateway
We hopen aankomende week!Wanneer komt dit weer in voorraad ?
http://www.bodyenfitshop.nl/andere-producten/maca/hanoju/bio-maca-premium/