- Waardering
- 3
Hierbij uitleg over hoe b&f hun geld heeft verdient!
https://www.youtube.com/watch?v=OxQpwJDH87A
https://www.youtube.com/watch?v=OxQpwJDH87A
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kvraag mij soms af wat de gemiddelde leeftijd hier is.. no offence
Dit interview is ook leuk na de uitslagen van de verschillende labtesten:
http://www.bodyenfitshop.nl/blog/algemeen-nieuws/interview-met-guy-van-der-reijden/
Als ik één supplement zou moeten aanraden, dan is het wel de Whey Proteine die is gezoet met Stevia. De Whey die gebruikt wordt is van topkwaliteit en zit boordevol Di- en Tripeptides.
Voor kritische vragen staan we altijd open, dat is geen probleem en hoort bij onze service. Echter zijn op DBB geen kritische vragen, maar er wordt alleen gebashed. Dan heeft reageren natuurlijk geen zin. We hebben de fout toegegeven, opnieuw geproduceerd en getest en we gaan verder. Dat betekent leuke acties, promoties en goede leveringen wat we voorheen ook altijd gedaan hebben.
met alle commentaar vergeten er wel dat je nu best veel goedkoop kan inkopen met al die acties, enkel de whey perfection zou ik achter me laten.![]()
Als ze er nog gewoon goed uitzien kan het geen kwaadKwam er onlangs achter dat ik nog een volle pot met D3 pillen heb staan. Zag op de verpakking dat de houdbaarheidsdatum ergens begin 2015 is. Kan het geen kwaad om deze enige tijd na de houdbaarheidsdatum nog in te nemen?
Om te vermijden dat het zinkende schip daadwerkelijk zinken zal.Waarom worden reviews die niet positief zijn, maar wel onderbouwd, geweigerd en niet op jullie website geplaatst?
Als er bij de AH ook 20% minder vlees zat in hun gehele huismerk vleesassortiment zou ik inderdaad geen fl**ker meer bij de AH kopen en zou ik ze zwart maken tot het graf.Misschien omdat B&F alsnog producten heeft van andere merken (dus niet huismerk) die goedkoper zijn dan bij een ander bedrijf?
Hoe veel mensen zijn er gestopt met boodschappen doen bij de Albert Heijn, omdat ze daar rundergehakt verkochten waar paardenvlees in zat en de zalm een verkeerde THT code had (1 jaar na juiste datum)?
Vrij weinig, inderdaad. Sowieso zeiken de mensen daar maximaal een maandje over..
Ik heb nog nooit zoveel mensen full r*tard zien gaan om een schandaal waarbij producten niet zijn wat het hoort te zijn. Stop gewoon met kopen als je dat niet wilt kopen en laat het bedrijf en de nog kopende klanten gewoon met rust.
Als er bij de AH ook 20% minder vlees zat in hun gehele huismerk vleesassortiment zou ik inderdaad geen fl**ker meer bij de AH kopen en zou ik ze zwart maken tot het graf.
Dan refereer je naar dat gedoe met die lasagne waar ook paardenvlees in bleek te zitten? Dat interesseert me wat minder dan dat iemand z'n hele linie van huismerk eiwit doelbewust onderdoseert en reageert als een zwangere vrouw op kritiek en om onafhankelijke uitslagen heendraait. Daarbij komt ook nog dat ze de 1e test als onzin bestempelde, en vervolgens na de tweede test nog steeds ondergedoseerde shit verkochten (zie aanschafdatum van de isolaat en caseine van de ECCA test). Dan ben je gewoon een walgelijke enorme grote teringlijer.En als er paardenvlees in een product zit dat zegt rundvlees te zijn? En als zalm de datum x-x-2015 heeft, wat eigenlijk x-x-2014 moet zijn?
Want dat is wel gebeurd.
Het wel of niet kopen bij B&F is niet het punt he, ieder moet zn eigen keuze maken daarin, ik vind het nutteloos om door te blijven jammeren op een forum zoals deze, over iets waar wij toch geen invloed (meer) op hebben.
En als er paardenvlees in een product zit dat zegt rundvlees te zijn? En als zalm de datum x-x-2015 heeft, wat eigenlijk x-x-2014 moet zijn?
Want dat is wel gebeurd.
Het wel of niet kopen bij B&F is niet het punt he, ieder moet zn eigen keuze maken daarin, ik vind het nutteloos om door te blijven jammeren op een forum zoals deze, over iets waar wij toch geen invloed (meer) op hebben.
Dan refereer je naar dat gedoe met die lasagne waar ook paardenvlees in bleek te zitten? Dat interesseert me wat minder dan dat iemand z'n hele linie van huismerk eiwit doelbewust onderdoseert en reageert als een zwangere vrouw op kritiek en om onafhankelijke uitslagen heendraait. Daarbij komt ook nog dat ze de 1e test als onzin bestempelde, en vervolgens na de tweede test nog steeds ondergedoseerde shit verkochten (zie aanschafdatum van de isolaat en caseine van de ECCA test). Dan ben je gewoon een walgelijke enorme grote teringlijer.
Dat van die zalm heb ik niet meegekregen, maar als je zalm opeens een jaar langer houdbaar is volgens de verpakking dan lijkt me dat duidelijk een labelfout die niet doelbewust is.
Albert Heijn (en ook andere supermarkten) hebben maatregelen genomen dat dit niet meer zal gebeuren. Dus wat neem je hun kwalijk?
En denk je nou echt dat de Albert Heijn de zalm zelf vangt? Ze kopen het simpelweg in. Natuurlijk is het raar dat het in de schappen komt, maar ze vergoeden ALLES als je het terugbrengt. Ook hebben ze het zelf bekend gemaakt, Body&Fit probeert alles in de doofpot te stoppen.
Body&Fit heeft velen JARENLANG bewust bedonderd om zo winst te maken.
Ik wacht al 2 weken op een verdomde antwoord of ik mijn whey kan terugbrengen.
Dus vergelijk de Albert Heijn niet met Body&Fit=/