MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gisteren de Total muscle solution binnen gekregen. Ik ben heel wat gewend wat smaken betreft en gooi er meestal ook alles in onder het motto: "het hoeft niet lekker te zijn, als het maar werkt", maar deze smaak is dermate smerig dat ik het niet zonder kokhalzen naar binnen krijg. Oplossing hiervoor misschien? Want het is op papier een heel goed product, zonde dat de smaak het verpest.
 
Gisteren de Total muscle solution binnen gekregen. Ik ben heel wat gewend wat smaken betreft en gooi er meestal ook alles in onder het motto: "het hoeft niet lekker te zijn, als het maar werkt", maar deze smaak is dermate smerig dat ik het niet zonder kokhalzen naar binnen krijg. Oplossing hiervoor misschien? Want het is op papier een heel goed product, zonde dat de smaak het verpest.

Het werkt :D Ik vindt de smaak persoonlijk wel meevallen. Is met veel van dit soort producten zo, veel werkzame stof, de smaak is vaak minder. Misschien mengen met jus 'd orange..
 
Heel erg bedankt voor de samples en mijn eiwitjes :p, zal zo spoedig mogelijk weer bestellen :)
 
Gisteren de Total muscle solution binnen gekregen. Ik ben heel wat gewend wat smaken betreft en gooi er meestal ook alles in onder het motto: "het hoeft niet lekker te zijn, als het maar werkt", maar deze smaak is dermate smerig dat ik het niet zonder kokhalzen naar binnen krijg. Oplossing hiervoor misschien? Want het is op papier een heel goed product, zonde dat de smaak het verpest.

Ik zou het mengen met heel erg koud water, dat neutraliseerd veel van de smaak

gr
Speler
 
Gisteren de Total muscle solution binnen gekregen. Ik ben heel wat gewend wat smaken betreft en gooi er meestal ook alles in onder het motto: "het hoeft niet lekker te zijn, als het maar werkt", maar deze smaak is dermate smerig dat ik het niet zonder kokhalzen naar binnen krijg. Oplossing hiervoor misschien? Want het is op papier een heel goed product, zonde dat de smaak het verpest.


blijkt maar weer hoe persoonlijk smaak is, ik vind het prima te doen,
enige dat ik smerig vind is pure mix van cee aee en bcaa
 
Hallo, ik heb laatst bij jullie filiaal in Zwolle Kre-alkalyn capsules gekocht van jullie eigenmerk!
Wat is jullie advies wat betreft:
hoeveel en wanneer op rustdagen?
en hoeveel en wanneer op trainingsdagen?
 
Zijn er hier mensen met ervaring met de exclusive whey?
Heb er in het verleden niet zo veel goeds goeds over gelezen, maar het zou verbeterd zijn.
Hoor er de laatste tijd eigenlijk niets meer over maar op papier ziet het er goed uit: Goede voedingswaarden, goedkoop.
Zijn er mensen met recente ervaringen met deze whey?(smaak, oplosbaarheid, werkzaamheid)
 
Hallo, ik heb laatst bij jullie filiaal in Zwolle Kre-alkalyn capsules gekocht van jullie eigenmerk!
Wat is jullie advies wat betreft:
hoeveel en wanneer op rustdagen?
en hoeveel en wanneer op trainingsdagen?

Inname:
4 capsules per dag.

Trainingsdagen:
-2 capsules voor de training
-2 capsules na de training

Rustdagen:
-2 capsules 's ochtends
-2 capsules 's avonds

Elke capsule bevat 750 mg = 3000 mg per dag
 
Inname:
4 capsules per dag.

Trainingsdagen:
-2 capsules voor de training
-2 capsules na de training

Rustdagen:
-2 capsules 's ochtends
-2 capsules 's avonds

Elke capsule bevat 750 mg = 3000 mg per dag

en hoelang voor de training? uurtje ongeveer voor training?
en na het trainen direct 2 toch!
bedank voor de snelle reactie :D
 
en hoelang voor de training? uurtje ongeveer voor training?
en na het trainen direct 2 toch!
bedank voor de snelle reactie :D

Helemaal goed.:D
Een uur voor- en direct na is prima.

Succes!
 
dankje:D
ben benieuwd naar de effecten van Kre-alkalyn, mijn eerste creatine supplement!

fijne dag nog!

Ok, ben benieuwd wat je ervan vind.:D

Jij ook!
 
Kheb een collega bij jullie crack laten bestellen, dus als het em bevalt hebben jullie mischien weer een klant erbij :)
 
Gisteren de Total muscle solution binnen gekregen. Ik ben heel wat gewend wat smaken betreft en gooi er meestal ook alles in onder het motto: "het hoeft niet lekker te zijn, als het maar werkt", maar deze smaak is dermate smerig dat ik het niet zonder kokhalzen naar binnen krijg. Oplossing hiervoor misschien? Want het is op papier een heel goed product, zonde dat de smaak het verpest.

ik vind m eigenlijk best wel te pruimen. de eerste keer moest ik echt ff de kiezen op mekaar. maar ben er aan gewend en vind t best te drinken.
vind de protein matrix veel erger als je t met water mixt
 
Ik wilde even weten of mijn bestelling al verzonden was.
Heb vrijdag besteld en nog geen bevestiging ofzo gekregen?
Mijn eerste keer bij B&F trouwens, ben benieuwd!

Edit; Ref nr: 77544
 
Ik wilde even weten of mijn bestelling al verzonden was.
Heb vrijdag besteld en nog geen bevestiging ofzo gekregen?
Mijn eerste keer bij B&F trouwens, ben benieuwd!

Edit; Ref nr: 77544

Allereerst, bedankt voor je bestelling!:)

Een bevestigingsemail wordt altijd automatisch direct nadat je bestelt hebt naar het door jouw opgegeven emailadres verzonden.

Je hebt vrijdagavond om 19:15 uur een bestelling gedaan, deze hebben we maandagochtend direct voor je verzonden.

Als het goed is wordt deze dan vandaag door de TNT bij je aangeboden.
De barcode hebt ik naar je verzonden via email.
 
Allereerst, bedankt voor je bestelling!:)

Een bevestigingsemail wordt altijd automatisch direct nadat je bestelt hebt naar het door jouw opgegeven emailadres verzonden.

Je hebt vrijdagavond om 19:15 uur een bestelling gedaan, deze hebben we maandagochtend direct voor je verzonden.

Als het goed is wordt deze dan vandaag door de TNT bij je aangeboden.
De barcode hebt ik naar je verzonden via email.

Ja inderdaad pakket ontvangen, goed te doen met melk.
Met water ook goed, alleen niet teveel water gebruiken.

Bedankt voor de goede service, ik dacht namelijk dat hij op zaterdag verzonden werd, maar in ieder geval bedankt!

Gr

Edit; het is de Pro90 trouwens, handige shakebeker ook!
 
Ik heb zojuist een bestelling geplaatst, ben er benieuwd naar de Perfect protein matrix.

Referentie nummer: 77917
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven